Nou hier:quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 19:13 schreef cptmarco het volgende:
waar blijven de foto's van finland...
quote:Samen met zijn broer volgt hij elk jaar het Songfestival, met puntenlijsten en al.
Ja dat is TSquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef porsche1 het volgende:
TS is die grote mevrouw?
IS DAT DIRKH? HAHAHAAHAHAHAA
Leuke dames zijn dat! Zonnige types!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onzin gaan we niet doen he, je ziet er goed uit. Punt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is TS![]()
Zeg maar niets. Het waaide en eh...
Ik vind je haar ook leuk zitten hoor Greysquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, wat een leuk verslag en hoe uitgebreid ook, geeft echt een goed beeld van hoe het was, superleuk om te lezen![]()
En idd best spannend zo met een camera op je snuit tijdens je interview
En die foto, zó leuk met het Nederlandse landschap en een blauwe lucht en zonEn Sieneke ziet er super uit!
En je haar ziet er niet verwaaid uit hoor Greys![]()
Ja, heel leuke dames!quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuke dames zijn dat! Zonnige types!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Voor Tha_Erik [afbeelding]
[afbeelding]
GMTAquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 19:53 schreef Greys het volgende:
Mijn foto's zijn natuurlijk lang niet zo mooi als die van MissBliss, maar speciaal voor Tha_Erik...
Israëlische Harel!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Als ik dat ga verwijderen houden we geen foto meer overquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef MissBliss het volgende:
Greys en Dirkh, als jullie een foto te verschrikkelijk vinden gewoon gillen he! Of desnoods zelf even verwijderen
quote:
Inculto vond ik de leukste act van de dagquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 19:58 schreef Greys het volgende:
InCulto in de lobby van het hotel, feest!
Even met een telefoon opgenomen door Dirkh.
Bekijk deze YouTube-video
Yes, momentquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:04 schreef Greys het volgende:
De InCulto meneer zoende op een gegeven moment ook nog richting je camera, heb je die ook nog?
gelukkig heb ik mijn linkerarm in een mitella....quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooiequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:55 schreef MissBliss het volgende:
En nog een Sieneke [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een knuffelig koppiequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inculto vond ik de leukste act van de dag
Na Sieneke natuurlijk
[ afbeelding ]
Ja, dat ligt ook wel een beetje aan het felle zonlicht hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mooie
En ligt het nou aan mij of heeft Sieneke op de foto's (doordat het buiten zo enorm licht is door de zon die knalt) een dikker gezicht dan op tv, of valt het nu gewoon meer op?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat ligt ook wel een beetje aan het felle zonlicht hoor.
Ja leuk hequote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]!
En je foto's van McZwitserland zijn echt heel tof! Die springende!
trouwens briljante foto...quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Waren er eigenlijk nog mensen (pers, whatever) die wisten wat FOK! is?
Dank je! En de rest ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:23 schreef senesta het volgende:
Mooie foto's hoor Bliss!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
Na 1 dagje al besmetquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Superfoto!
En Josh idd. Zie, je wordt al een Eurovisiekenner
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Sieneke heeft een singletje voor FOK! gesigneerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Dirk, ga nou even met de Finse dames op de foto!".quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
You stole my line.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
"Dirk, ga nou even met de Finse dames op de foto!".
"Ah nee joh."
"Jawel, toe nou!"
"Nou, vooruit dan!"
En rot dat ie het vond
Leuk ja! Vanaf 0.57 vooral leuk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Luister maar eens naar Michael von der Heide, hij zingt Kleine cafe aan de haven.Echt een leuke vent.
Eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:30 schreef Dirkh het volgende:
Luister maar eens naar Michael von der Heide, hij zingt Kleine cafe aan de haven.Echt een leuke vent.
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een groepsfotootje:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook al... maar wie weet met wat jaren erbij, ze is ook nog zó jong.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:37 schreef McDucky het volgende:
Is dit alvast een soort promo campagne voor het songfestival? Doen ze dit in ieder land?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad!
En het gebeurt zeker niet in elk land. Sommige deelnemers gaan wel 'on tour' langs andere landen, maar Nederland is een van de weinige landen (samen met nog een of twee andere landen) met zo'n uitgebreid concert met zoveel deelnemende landen tegelijkEn met zo'n complete persdag.
Ze zingen vanavond tijdens het concert allemaal twee nummers
Georganiseerd door Marga Bultquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad!
En het gebeurt zeker niet in elk land. Sommige deelnemers gaan wel 'on tour' langs andere landen, maar Nederland is een van de weinige landen (samen met nog een of twee andere landen) met zo'n uitgebreid concert met zoveel deelnemende landen tegelijkEn met zo'n complete persdag.
Ze zingen vanavond tijdens het concert allemaal twee nummers
quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan lees ik weer als eerste op de poster op de achtergrond: het Twiske is een geliefde plek voor naturrrecreanten.![]()
Onze Sien is wel straaaalend middelpunt. Lijkt me echt een lief meiske. Veel te lief voor deze business ook.
Iquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Natuurliefhebbers en Recreanten ja!![]()
Niet aan het Twiske komen!
Het weer zat natuurlijk ontzettend mee, dus de deelnemers vonden de middag wel lekker, om buiten te zijn. En er was inderdaad een heel ontspannen en 'los' sfeertje. Het was écht gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik naar de foto's kijk straalt er zoveel plezier vanaf, ook of het best ontspannend was (en het lijkt me best intensief als je vanuit het buitenland dan hier bent en zoveel foto's/interviews doet op 1 dag), klopt dat ook een beetje?
Vind ik ook knap. Hopelijk houdt ze die onbevangenheid en laat ze zich niet gek maken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al... maar wie weet met wat jaren erbij, ze is ook nog zó jong.
Ik vind het wel knap hoe ze al dat gezeur naast zich neer heeft gelegd en gewoon lekker daar toch staat. Ook op tv gewoon haar ding doet, hoe jong ze ook is.
Het gaat juist om het 'concertje'quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, is dit voorgaande jaren dan ook georganiseerd of nu voor het eerst?
Heel leuk dat ze het doen, zeker nog dat concertje erna.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
En er was inderdaad een heel ontspannen en 'los' sfeertje. Het was écht gezellig
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat juist om het 'concertje'Het is een vrij groots concert hoor, in het Lexion
En vorig jaar was het ook al!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Ik vond Marga Bult echt een aardig wijf, Aisha ook trouwens![]()
Iedereen was wel aardig eigenlijk.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef MissBliss het volgende:
Overige foto's volgen de komende dagen
Geheel in de sfeer van vandaag ga ik nu Ik Hou Van Holland kijken[ afbeelding ]
Ze is 54. Ziet er echt bijzonder goed uit!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
Ik vond Marga Bult echt een aardig wijf, Aisha ook trouwens![]()
Iedereen was wel aardig eigenlijk.
Nou beppenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wel leuk als het ESF straks is, dat het voor jullie dan zo'n "hey daar hebben we nog mee zitten beppen" moment is![]()
you lucky bastard...quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:26 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Dirkh had een goede dag.
Jij kent de Finse dames nog van meer dan een afstandje?quote:
Ze ziet er beter uit dan Sienekequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is 54. Ziet er echt bijzonder goed uit!
Die meid met dat blauwe streepje links van Sieneke op de foto, is dat die blonde van die clip waar je 3 minuten naar het koppie kijkt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een groepsfotootje:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die meid met dat blauwe streepje links van Sieneke op de foto, is dat die blonde van die clip waar je 3 minuten naar het koppie kijkt?
wie is de dame links naast Sieneke??quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een groepsfotootje:
[ afbeelding ]
Zie de post boven je, dat is [edit] aardig meisjequote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wie is de dame links naast Sieneke??
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:57 schreef cptmarco het volgende:
[..]
wie is de dame links naast Sieneke??
Ik zeg: stewardess. Voor een ondeugende airline, dat wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Heb zelf ook nog wat fotootjes gemaakt, waaronder dus ook Aisha uit Letland.
Die zoals Dirkh al zegt als een paaskuikentje uit de bus kwam rollen 's ochtends, in een geel joggingpakje.
En er later stukken meer sekseh uit zag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
Die zoals Dirkh al zegt als een paaskuikentje uit de bus kwam rollen 's ochtends, in een geel joggingpakje.
[ afbeelding ]
Ze was idd klein.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk jurkjeen wat is ze klein
oei!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En kijk daarna eens naar deze:quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef cptmarco het volgende:
met geluid uit, is het prima te doen...:P
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:10 schreef cptmarco het volgende:
met geluid uit, is het prima te doen...:P
Dit topic wordt steeds beterquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Oekraïnse Alyosha vonden we irl een beetje een Shakira wannabe!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hello nurse......quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Greys het volgende:
Oekraïnse Alyosha vonden we irl een beetje een Shakira wannabe!
Ja, Portugalquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Dirkh, wie was dat donkere kleine meisje met die krulletjes ook alweer?
Portugal he?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Met dikke winterjas, je komt uit Portugal of niet he...
Ik vind hem niks, raar mannetje.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Servische Milan
Hij ziet er net zo uit als dat zijn nummer klinkt
ook lief...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Filipa Azevedo uit Portugal. Heel leuk klein meisje
(MissBliss heeft van allemaal veel mooiere foto's hoor, die komen nog!)
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een grappig nummerquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is anders best een aardig nummer. Nou ja, misschien ziet ie er ook wel aardig uit.
Tink!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wil dat jurkje!
Leuk verslag trouwens. Kom helemaal in de ESF mood.
Oh, daar heb ik een geluidsfragmentje van, ff zoekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
De Slovenen vond ik ook erg leuk, live zingend en spelend!
[ afbeelding ]
Hun podiumact vind ik dan weer wat minder...
Oh wat leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:04 schreef Greys het volgende:
UK Josh met Sieneke!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Zoveel songfestival, daar zakt me de broek van af
[ afbeelding ]
OMG Greys, OMGquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Een foto? Een reportage zal je bedoelen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij schaamde je he, toen ik daar een foto van nam
DAAR maak je een foto van, en niet van lekkere stoeldragers?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten er vrij dichtbijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit nog met een goeie zoomfunctie of ben je "verhaal gaan halen"?
Hoe houdt die vent die telefoon nou vast?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Duurde ff.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik een geluidsfragmentje van, ff zoeken
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Dirk, wil jij deze voor de 15e?
http://www.partyshopper.nl/?page=view-image&frame=no&img=17799
Daar had ik nog niet eens naar gekekenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:11 schreef Dichtersgod het volgende:
[..]
Hoe houdt die vent die telefoon nou vast?![]()
quote:
Volgens mij heb je iemand anders in gedachte, zie ik er uit als iemand die met rood wit blauwe pompons wil fladderen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij riep toch dat je rood-wit-blauwe pompons wilde?
Dat zal wel dan... Heb ik voor niks gezochtquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iemand anders in gedachte, zie ik er uit als iemand die met rood wit blauwe pompons wil fladderen?Neh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |