Ik volgens mij ook niet, dus die ga ik maar eens kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:33 schreef Naamah het volgende:
Vers seizoen, vers topic! Ik vind het wel leuk dat seizoen 1 herhaald wordt, heb heb destijds nl niet echt gevolgd.
Zal wel tijdelijk zijn ja, maar ik hoop eigenlijk wel dat ie blijftquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:29 schreef Poppejans het volgende:
Echt een gave rol was dit van Thomas Acda, totaal niet wat je van hem gewend bent! Zeer sterk deed hij dit.
Denk niet dat hij veel zal meespelen in het nieuwe seizoen, misschien nog 1 afl en dan helemaal niet meer, neem aan dat dit een tijdelijke rol was.
Je zal zien dat die 1e afleveringen nog wat knullig aandoen nu (maar wel realistischer qua politiewerk).quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef DeTolk het volgende:
Cool, gaan ze weer beginnen met seizoen 1?
Ik ben pas in dit seizoen ingestapt, dus ik heb een hoop in te halen
Zo'n 1,8 km dus is best snel te doen jaquote:Op zondag 25 april 2010 14:36 schreef Rory78 het volgende:
Zo ver is het niet van de Vijlenerbosweg (waar Eva haar auto moest draaien) tot aan de watermolen van Eperheide (waar Wolfs hangt)...
Hoi spuit 11quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:58 schreef Saninl het volgende:
Wat is dit nou? Ik verwachte een superspannend vervolg op vorige week
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:38 schreef Naamah het volgende:
Omg! Dit begin!Hilarisch! Dat ik dit ooit heb moeten missen!
Mwah... eerst dacht ik dat de aftiteling zwart was omdat ze niets wilde verraden voor het vervolg. Was mij dus ook niet meteen duidelijk vorige week...quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:08 schreef Naamah het volgende:
Ik heb me al een week kunnen voorbereiden (was trouwens wel duidelijk met dat eindfilmdingafiteling vorige week dat het einde was? snap niet dat iedereen zo verbaasd is..) en ik zit me echt te vermaken nuGrappig dat Prem meespeelt en Eva is toch wel veranderd door de serie heen. En die chefvrouw was ik helemaal vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is alfabeet.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:08 schreef Corkscrew het volgende:
Gaat het trouwens bij in de (korte) gesprekken over Wolfs' overplaatsing (in seizoen 1) over dezelfde gebeurtenis als die waar Acda/De Vos het over had bij de cliffhanger van het zojuist afgelopen seizoen?De schrijvers hadden het later pas verder uitgewerkt (Daan erbij verzonnen), maar idd dit is de 1e reden waarom hij naar maastricht kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er werd in Amsterdam ook veel over hem geroddeld en was niet meer zo welkom bij zijn collega's.
In een latere aflevering gaan ze nog 1xtje naar Amsterdam toe, daarin was dat te merken.
De 2e reden was omdat hij zijn dochter wilde leren kennen. Als die in een andere stad had gewoond, was ie daar wel naartoe getrokken
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
en hoe zie je dat voor je, als vast personage? Dat Wolfs en Eva elke week gezellig bij Daan in de cel op visite gaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:30 schreef kenwel het volgende:
Einde van seizoen 4 jammer natuurlijk. Nu wachten tot volgend jaar op seizoen 5. Hopelijk gaat Daan de vos een vast personage worden.
Ja hoor, Eva wil ook echt nog met die vent verder werkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:30 schreef kenwel het volgende:
Daan en Eva is ook een goed koppel.
Heb je de slotaflevering gemist toevallig?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:30 schreef kenwel het volgende:
Einde van seizoen 4 jammer natuurlijk. Nu wachten tot volgend jaar op seizoen 5. Hopelijk gaat Daan de vos een vast personage worden. En Wolfs eruit is misschien niet zo slecht een beetje vernieuwiing in het team doet een serie vaak weleens goed. Daan en Eva is ook een goed koppel.
Ik had helaas niet door dat het de laatste aflevering was.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:24 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Heb je de slotaflevering gemist toevallig?
nee dit is seizoen 1 weer. opnieuw dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef zoeperzazke het volgende:
echtEn dat heb ik gewoon gemist
Waarom zegt niemand dat?
Of is dit niet het vervolg op de Wolfs-bijna-dood-cliffhanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |