Verplaatst.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef zovty het volgende:
MENSEN OPEN JE OGEN!!!!
Heb ik het nou verkeerd geplaatst of is mijn topic verplaatst?
Indien het laatste: fair enough..
Wíl het merendeel van de KLB het wel open?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef G-Live het volgende:
Hallo mods,
Mijn topic Jail Bait Cockteaser Mocro en Torkoe Meiden is volgens mij onterecht dichtgegooid.
Het was een genuine klacht en zeer actueel door het mooie weer en lentekriebels.
Mag hij ajb weer open?
quote:
quote:
quote:
Dus, nouja, ik erger me kapot aan deze kutuser en hij luistert niet dus kom ik hem hier maar verklikken ik hier even de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef BaasD het volgende:
BaasD is tenminste een eckte selfmade baas. Baas worden op basis van erfopvolging
![]()
Jij hoeft dit topic toch ook niet te lezen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef G-Live het volgende:
beetje gay topic dit.
huilen over wat andere users schrijven en vragen of ze gestraft/geband kunnen worden met blije smilies.
beetje kinderachtig allemaal.
je hoeft niet alles te lezen.
Done.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef Potloodvis het volgende:
Kan hier even #2564 van worden gemaakt?
[KLB SC #2564] Hosselaars en hun chimi's
het verschil is dat dit topic WEL gevolgen voor je kan hebben ondanks dat je het niet leest...quote:Op woensdag 28 april 2010 14:52 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Jij hoeft dit topic toch ook niet te lezen?
Dit topic is alleen om de mods wat te helpen. Waarschijnlijk hadden ze het uiteindelijk toch wel gevonden en gesloten.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:01 schreef G-Live het volgende:
[..]
het verschil is dat dit topic WEL gevolgen voor je kan hebben ondanks dat je het niet leest...
haha scott nu jij weer
Neuh. Discussie is klaar.quote:
Bij deze een banverzoekje aan de mods, voor deze userquote:Op woensdag 28 april 2010 13:12 schreef G-Live het volgende:
beetje gay topic dit.
huilen over wat andere users schrijven en vragen of ze gestraft/geband kunnen worden met blije smilies.
beetje kinderachtig allemaal.
je hoeft niet alles te lezen.
Dit dus. het ging erom dat er nog geen nummer was en ik was dus bezig met een lied aan het componerenquote:Op donderdag 29 april 2010 21:19 schreef NotYou het volgende:
AdvancedPower is in elkaar geslagen... is gesloten omdat het ten onrechte als een deel 2 bestempeld wordt.
Mijn klacht was niet zozeer dat AdvancedPower in elkaar geslagen is; mijn klacht was dat hij er nog geen lied over gezongen/opgenomen heeft.
Nu werd in het topic besloten dat wel te gaan doen en zou mijn klacht dus gewoon opgelost worden - hoe vaak gebeurt dat nou in klaagbak? Wordt het topic gesloten en zal het er mogelijk dus niet meer van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |