quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef BaasD het volgende:
BaasD is tenminste een eckte selfmade baas. Baas worden op basis van erfopvolging
![]()
De koning is de baas boven baas. Jij bent net als ik onderbaas.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef BaasD het volgende:
BaasD is tenminste een eckte selfmade baas. Baas worden op basis van erfopvolging
![]()
Waar staat dat jij een baas bentquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
De koning is de baas boven baas. Jij bent net als ik onderbaas.
Hierzo:quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:52 schreef BaasD het volgende:
[..]
Waar staat dat jij een baas bentbovendien een baas is altijd een man
en de koning is geen man
quote:waht is een baas
Bron: Bazencatalogus
Mwoah, dat weet ik zo net nog niet. Maxima is toch best lief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Aan kwijlende monsters is niks liefs aan.
Vervelend manneke.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef BaasD het volgende:
![]()
En nog een slechte ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 01:40 schreef Geranium_Opa het volgende:
Het koningshuis is in feite niets meer dan een poppenkast.
Willem van Oranje is nooit Koning geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
daar heeft willem van oranje gelukkig ook niks voor gedaan. Totaal niet verdient natuurlijk die kut oranjes. anders waren we nu gvd deel geweest van spanje. elke dag lekker weertje enzo! jatoggg!
1. Laat hem evenveel verdienen als de minister-president. Dan hak je het salaris al in vijven. Geen slecht begin.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja dat he. Klagers, vertel dan eens hoe de president een goedkoper staatshoofd zou zijn?
Toch leuk dat je je er zo druk om maaktquote:Op woensdag 28 april 2010 02:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Willem van Oranje is nooit Koning geweest.En zijn opvolgers ook niet. Dat kwam pas vele generaties later nadat Napoleon verslagen was. Ik zat gewoon al te wachten op de eerste die deze fail zou maken.
Mensen die meebleren over hoe leuk het koningshuis is maar er geeneens Willem van Oranje en Willem I uit elkaar kunnen houden.
[..]
1. Laat hem evenveel verdienen als de minister-president. Dan hak je het salaris al in vijven. Geen slecht begin.
2. Je hoeft niet de familie van de president te betalen en te onderhouden op kosten van de Staat.
3. Een president heeft geen paleizen nodig.
Ik zie sowieso werkelijk niet in hoe een president ons jaarlijks 110 miljoen euro kan kosten.
Daarnaast is iemand die gekozen is door het volk geschikter om hen te vertegenwoordigen dan iemand die toevallig Koning(in) word omdat hij/zij het kind is van de voorganger. Moet dat echt nog uitgebreid uitgelegd worden? We leven in het tijdperk van democratie.
"Leve de koningin! Hoezo? Hoezo? Hoezo?"
Lijkt me logisch.quote:Op woensdag 28 april 2010 03:24 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Toch leuk dat je je er zo druk om maakt
Die vrije feestdag hebben ze ook in Frankrijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Die paar cent die het gemiddeld per Nederlander kost vind ik geen ramp. We krijgen er een leuke vrije dag voor terug(en als het even meezit ook nog een kekke party op de nacht ervoor)
1: ach op die paar tonnen zal de begroting ook niet stuk lopen dunkt mijquote:Op woensdag 28 april 2010 02:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Willem van Oranje is nooit Koning geweest.En zijn opvolgers ook niet. Dat kwam pas vele generaties later nadat Napoleon verslagen was. Ik zat gewoon al te wachten op de eerste die deze fail zou maken.
Mensen die meebleren over hoe leuk het koningshuis is maar er geeneens Willem van Oranje en Willem I uit elkaar kunnen houden.
[..]
1. Laat hem evenveel verdienen als de minister-president. Dan hak je het salaris al in vijven. Geen slecht begin.
2. Je hoeft niet de familie van de president te betalen en te onderhouden op kosten van de Staat.
3. Een president heeft geen paleizen nodig.
Ik zie sowieso werkelijk niet in hoe een president ons jaarlijks 110 miljoen euro kan kosten.
Daarnaast is iemand die gekozen is door het volk geschikter om hen te vertegenwoordigen dan iemand die toevallig Koning(in) word omdat hij/zij het kind is van de voorganger. Moet dat echt nog uitgebreid uitgelegd worden? We leven in het tijdperk van democratie.
"Leve de koningin! Hoezo? Hoezo? Hoezo?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |