Oh jawel hoor.quote:
2e worden is inderdaad niks, je ziet wat er met Rachel van vorig jaar gebeurd is na afloop.....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Het is best jammer dat ze Jaap als concurrent heeft, want die gast is goed. En ook mainstream, dus iedereen vindt em leuk![]()
Daarom ben ik bang dat Sumera 2e gaat worden, wat ik erg jammer zou vinden. Wat een topwijf
Maar Rachel probeert het al honderd jaar en zo goed is ze gewoon niet....quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
2e worden is inderdaad niks, je ziet wat er met Rachel van vorig jaar gebeurd is na afloop.....
......
Inderdaad, niets dus, terwijl ik d'r ook heel goed vond....
Kijk jij snapt het. Sumera is echt al een artiest. Ze heeft zo iets eigens, niemand anders van de hele show heeft dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef eleusis het volgende:
Dat was weer gewoon een professionele artiest die daar z'n ding deed, bizar gewoon. Dat dat kan in X-factor!
Echte artiesten trillen en shaken niet zo. Ze zong wel goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:24 schreef eleusis het volgende:
Dat was weer gewoon een professionele artiest die daar z'n ding deed, bizar gewoon. Dat dat kan in X-factor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e stuk formidabel, 2e stuk minder.heitieh
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Erik zijn analyse was op zich wel goed. Tweede stuk noemt hij een herhaling van zetten. Een van die laatste ad-libs was volgens mij vals, maar misschien ligt dat aan mij. Rest was volgens mij wel loeizuiverik snap niet waarom ieder nummer weer verneukt moet worden met ad-libs (en dat bgeldt niet alleen voor Sumera). Ad-libs voegen echt helemaal niets toe aan een nummer, en lijkt erop gericht om een gebrek aan techniek te verbloemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e stuk formidabel, 2e stuk minder.Juin uit Eigen Tuin!
Eensch... Krullen staan haar echt VEEEEEEEEEL beter. Sommigen maakt glad donker haar een beetje 'hekserig' en daar neigt ze, helemaal als je haar ziet bij dat groepsoptreden een beetje naar.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:30 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vind de meer natural look met de krullen haar beter staan:
[ afbeelding ]
Voor mij is dat toch duidelijk 'Paint It Black'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Deceit het volgende:
Beste optreden van haar liveshows tot nu toe
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Voor mij is dat toch duidelijk 'Paint It Black'.
ranja alsjeblieft zeg! Dat was echt niet goed. De tweede liveshow was nog beterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.formulatv.com/(...)era-x-factor-gala-3/
Voor mij ook!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 @ 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Zo te lezen in je laatste link Popstars??quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
En nog 1
http://spiceheart.mforos.(...)opstars-en-factor-x/
http://www.publispain.com/foros/viewtopic.php?f=78&p=2259244
Nu ga ik googlen waar ze aan mee heeft gedaan in Spanje
1:05 e.v.? Zou goed kunnen...quote:
ik heb gegoogled maar kon niks vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat iemand die de xfactor niet volgt nou t linkje moet vinden door alleen te googlen op naam en popstars
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Paint It Black mag ze wel op single uitbrengen, ik vond haar versie beter dan het saaie orgineel
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat komt omdat die andere meiden nog slechter zijn dan haarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:53 schreef PatriQue89 het volgende:
ik durf bijna te zeggen dat ik d'r daar beter vind dan nu...
Finale, natuurlijk!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef chufi het volgende:
Ze komt nog een paar rondes verder,..... Finale maybe
Dat zou wel gaaf zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag ze misschien in het Spaans....
We wachten af
Mee eensch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Een van mijn favoriete optredens van de afgelopen jaren.
nee hoor ik vind het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Sumera echt 3x niks vindt. Haar stem staat me totaal niet aan.
Ik vind haar 2x niks... trillerige zeikstemquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Urnie het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die Sumera echt 3x niks vindt. Haar stem staat me totaal niet aan.
pcs, en ze heeft een scheve mond als ze zingt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind haar 2x niks... trillerige zeikstem
Waar is dat plaatje van die nerd die over die kleinigheden zeurtquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Urnie het volgende:
[..]
pcs, en ze heeft een scheve mond als ze zingt.
Als je zelf perfect bent is het zó gemakkelijk om over andere te klagenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van die nerd die over die kleinigheden zeurt
Ze is prachtig!
Precies, wat dat betreft zou het mooi zijn als Urnie een FoBo zou hebben, want zoiets moois willen we natuurlijk niet missenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Als je zelf perfect bent is het zó gemakkelijk om over andere te klagen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Precies, wat dat betreft zou het mooi zijn als Urnie een FoBo zou hebben, want zoiets moois willen we natuurlijk niet missen![]()
Ik zeg dat het niet zo isquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:47 schreef Urnie het volgende:
[..]
In eerste instantie staat nog steeds haar stem me niet aan en daar gaat het tenslotte om. En ik zeg niet dat ze lelijk is, maar dat ze een scheve mond heeft als ze zingt. Zeg jij maar eens dat dat niet zo is.
ja dat is waar! Darom lijkt ze ook een beetje op Katie Holmesquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Urnie het volgende:
[..]
pcs, en ze heeft een scheve mond als ze zingt.
Ach? Gaan jullie nou kleine, onbenullige dingetjes zoeken om haar op af te zeiken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is waar! Darom lijkt ze ook een beetje op Katie Holmes
(ik vind Sumera niet lelijk hoor, maar haar stem)
In Spanje kan ze vast zo aan de slagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ach? Gaan jullie nou kleine, onbenullige dingetjes zoeken om haar op af te zeiken?
Hele mooie meid en onwijs unieke stem vind ik. Ik denk dat zij het heeft om op internationaal vlak door te breken. Hele goede mimiek ook![]()
Ik vind dat eigenlijk wel leuk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In plaats dat ze steeds meer brutaal wordt lijkt ze per week meer verlegen te worden.
De eerste helft was daarentegen wel erg saai.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:57 schreef eleusis het volgende:
Lekker optreden, de tweede helft ging echt los
Told you soquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond voor het eerst Sumera goed
Dat verdwaasde kwam natuurlijk omdat haar ouders er warenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed!! Ze kwam wel verdwaasd over. En af en toe knalde ze wel weer en stond ze er als een zelfverzekerde vrouw!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn god.. kan iemand een paar pepers in haar reet stoppen?! Wat staat ze toch schuw op dat podium. bijna tenenkrommend om naar te kijken. Ook haar zang ken ik nou wel en dat geitengemekker kan me echt niet bekoren. Mag zsm exit.
Het is steeds hetzelfde stukje hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat aan haar haar zitten komt steeds geforceerder over. Ze is Shakira duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |