Eerste paar keer dat ik hem zag dacht ik wat doet die Giel Beelen daar de hele tijd toch bij??quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:00 schreef Jajong het volgende:
Die vriend van haar. Wat een dork. De wereld is zo oneerlijk.
Maar het is toch 'van Hollandse bodem' en niet perse Nederlandstalig?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze zegt in dat stukje dat ze bijna geen Nederlandse artiesten kent. Dat betekent dat Stees iets voor haar moet uitzoekenDit wordt een hele moeilijke ronde dus, want Stees maakt vreselijke keuzes
Nee, het is in ieder geval niet Nederlandstalig, want dat heeft ze al verklapt in de update (zie link boven).quote:Op woensdag 28 april 2010 09:05 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar het is toch 'van Hollandse bodem' en niet perse Nederlandstalig?
Dus volgens mij kan ze ook best eeh Trijntje Oosterhuis zingen o.i.d.
Ik irriteer me mateloos aan d'r... ze weet dat ze er goed uitziet en dan ook nog eens telkens tegen het valse/onzuivere aan zingen... heel dun stemgeluid... van mij mag ze ophoepelenquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:31 schreef Steve het volgende:
Dit is toch wel een kanshebber voor de finale.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan d'r... ze weet dat ze er goed uitziet en dan ook nog eens telkens tegen het valse/onzuivere aan zingen... heel dun stemgeluid... van mij mag ze ophoepelen
Huh? Bedoel jij niet Maaike? Maaike dusquote:Op woensdag 28 april 2010 22:18 schreef Rickster1981 het volgende:
Je kan gewoon merken dat ze nog jong is en de bewuste Sieneke uitspraak heeft dr imago geen goed gedaan. Verder noet verkeerd, maar ook niet echt uitgesproken
dan was het vorige week zeker helemaal bagger, want dit was toch echt haar beste (lees minst slechte) optreden van alle liveshows.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
Bagger vergeleken met vorige week.
Maar toch beter dan de rest.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mooie vrouw, prachtige eigen sound en best schattig dat ze zo verlegen is.
Maar het is dan ook wel al langer bekend dat jij geen oren hebt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan was het vorige week zeker helemaal bagger, want dit was toch echt haar beste (lees minst slechte) optreden van alle liveshows.
kijk! Goed voorspeld!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Ben heel benieuwd wat ze gaat doen. Iets van Ilse de Lange misschien?
Slecht werkende exemplaren iigquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar het is dan ook wel al langer bekend dat jij geen oren hebt.
Gelukkig niet door Sumeraquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:03 schreef UltraR het volgende:
M'n oren werden weer geteisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |