Ha, dat vind ik ook. Bij de anderen is het een auditie/karaoke optreden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef eleusis het volgende:
...Dat is toch het verschil tussen een muzikant en een kandidaat. Maar goed, geniaal dus
vind ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
echt jammer dat ze zo onsympathiek overkomt.
Ik ook niet, vind haar juist heel bescheiden en lief overkomen!quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik irriteer me echt aan haar stem.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef UltraR het volgende:
Tja, ik zie dat ze het heel goed doet.
Maar die stem, nee, mijn oren kunnen er gewoon niet tegen. Te schel.
Alleen dat allerlaatste deeltje vond ik mooi. Maar een complete cd van haar moeten aanhoren zou een lichte vorm van marteling voor me zijn.
Dat vinden wij hier dus ook, ze is prachtig, optreden vrijdag was briljant,maar ze komt echt niet leuk over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is echt gorgeous.. echt jammer dat ze zo onsympathiek overkomt.
Bescheiden??? no wayquote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar juist heel bescheiden en lief overkomen!
hmm, ik vind van wel... toch bijzonder hoemensen zo verschillend over kunnen komen hahaquote:
Ja zeker grappig, mensen in mijn omgeving vinden haar allemaal geweldig qua stem en zang enzo, en heel mooi, maar tegelijk (net als ik) ook echt zo fake overkomen. En niet spontaan,leuk enthousiast of sympathiek, gewoon nietszeggend ofzo, kan het niet uitleggen. De "onzekerheid"in de voorrondes vonden wij al dusdanig irritant dat het zingen verder aan ons voorbij is gegaan,en sinds de liveshows zingt ze briljant en staat ze als een enorm zekere vrouw op het podium, kweet niet, voelt raar en fake.quote:Op zondag 25 april 2010 11:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
hmm, ik vind van wel... toch bijzonder hoemensen zo verschillend over kunnen komen haha
plus je ziet haar gewoon bibberen tijdens het optredenquote:Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij is ze nog het meest onzeker over haar Nederlands...
En volgens mij heeft de spanning nog steeds invloed op haar stem tijdens de optredens. Ik hoorde weer verschil tussen de zang in het voorstukje bij de piano bij Stees en de zang in de liveshow. Bij de piano was nog iets beter...
Ze is super nerveus inderdaad en dat valt op. Toch irriteert het me niet en komt ze op mij niet fake over. Adrenaline en de wil iets te bereiken met een passie, kan zo een boost geven. Ik denk dat dat bij haar het geval is. In ieder geval staat ze mooi op dat podium voor al die mensen en geeft een performance ondanks haar onzekerheid! Heb alleen nog maar meer respect voor haar daarvoorquote:Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja zeker grappig, mensen in mijn omgeving vinden haar allemaal geweldig qua stem en zang enzo, en heel mooi, maar tegelijk (net als ik) ook echt zo fake overkomen. En niet spontaan,leuk enthousiast of sympathiek, gewoon nietszeggend ofzo, kan het niet uitleggen. De "onzekerheid"in de voorrondes vonden wij al dusdanig irritant dat het zingen verder aan ons voorbij is gegaan,en sinds de liveshows zingt ze briljant en staat ze als een enorm zekere vrouw op het podium, kweet niet, voelt raar en fake.
misschien dat het gewoon komt omdat ze zo mooi is en zo gaaf kan zingen, dat wij denken: he kom op muts, stel je niet aan, kijk eens naar jezelf !quote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef solea het volgende:
[..]
Ze is super nerveus inderdaad en dat valt op. Toch irriteert het me niet en komt ze op mij niet fake over. Adrenaline en de wil iets te bereiken met een passie, kan zo een boost geven. Ik denk dat dat bij haar het geval is. In ieder geval staat ze mooi op dat podium voor al die mensen en geeft een performance ondanks haar onzekerheid! Heb alleen nog maar meer respect voor haar daarvoor
En dit.quote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar overkomen als ze praat vind ik wel een minpunt. Echt irritant.
komt denk ik ook dat nederlands niet haar eerste (beste) taal isquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar overkomen als ze praat vind ik wel een minpunt. Echt irritant.
Kun je een voorbeeld geven, ik zie dat ook niet... Ik vind haar wel sympathiek overkomen...quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer wat ze zegt en de manier waarop ze spreekt.
Die vind ik vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef Bolletje... het volgende:
Heb je het dan ook over haar laatste optreden?quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind haar een door merg en been gaand chipmunkstemmetje hebben. Echt heel naar.
Over al haar optredens eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je het dan ook over haar laatste optreden?
Beyoncequote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Over al haar optredens eigenlijk.Dat heb je soms, bij bepaalde stemmen. Dat je weet dat ze op zich goed zijn, en alle noten raken, maar dat je er niet tegen kunt. Ik hoor ook iedereen helemaal
doen bij Beyonce, terwijl ik het erger vind dan nagels over het schoolbord. Macy Grey, idem, Mijn man heeft het geloof ik bij Amy Winehouse, en die vind ik dan weer helemaal geweldig.
Ik ben niet de enige die haar goed vind, zie haar populariteitquote:
Mijn buurman draait hem non-stop op maximaal volume.quote:Op zondag 25 april 2010 22:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die haar goed vind, zie haar populariteit
Ik zou haar laatste cd I'm Sasha Fierce nog maar eens goed beluisteren als ik jou was
Oke dan, iedereen z'n eigen smaak dusquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn buurman draait hem non-stop op maximaal volume.
Maar zoals ik al zei: ik hoor wel dat het 'goed' is, maar ik kan er niet tegen. Net zoals je een vishater echt niet blij maakt met een visje van de beste kwaliteit.
Verder kan ik zelfs na lang nadenken eigenlijk niks noemen, dus dan valt het wel weer mee, toch?quote:Op zondag 25 april 2010 22:21 schreef sbientje het volgende:
wel erg brede afkeer dan, macy gray, beyonce en sumeraToch niet bepaald dezelfde stemmen!
(al ben ik het vwb macy wel met je eens, afgrijselijke stem vind ik)
Het is een genre waar men in Nederland misschien niet zo van houdt, maar vocaal gezien is dit gewoon erg knap. Het toont aan dat ze echt muzikaal is en veel meer in haar mars heeft dan de gemiddelde X Factor-kandidaat.quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die vind ik vreselijk
Op die manier heb ik haar gelukkig nog niet in XFactor gezien of gehoord
Ke$ha danquote:Op zondag 25 april 2010 22:43 schreef sbientje het volgende:
ik probeer te bedenken wat ik verschrikkelijke stemmen vind... Des'ree is de enige die ik me kan bedenken
Zeker waarquote:Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Het is een genre waar men in Nederland misschien niet zo van houdt, maar vocaal gezien is dit gewoon erg knap. Het toont aan dat ze echt muzikaal is en veel meer in haar mars heeft dan de gemiddelde X Factor-kandidaat.
Vind het juist prachtig.. en heel apart. Maar ja.. ben je meer into mainstream, dan kan ik me voorstellen dat je dit niet kunt waarderen...quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die vind ik vreselijk
Op die manier heb ik haar gelukkig nog niet in XFactor gezien of gehoord
Niet, helaas. Je kan wel gewoon je post editen door rechtsboven bij je post op het een-na-laatste icoontje te klikken.quote:Op maandag 26 april 2010 02:06 schreef solea het volgende:
fuck.. hoe delete je eigenlijk een bericht hier op fok? lol
Die demo vind ik zwaar kut.quote:Op zondag 25 april 2010 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh die demo van I Am vind ik echt wel goed.
Ik ben fan, al sinds de auditie, meisje heeft alles mee, haar uiterlijk, haar stem, haar muzikaliteit en ze is creatief.
Dat ze niet mee gaat in dat schreeuwerige X-Factor sfeertje spreekt ook alleen maar in haar voordeel vind ik.
yeah.. daar kwam ik inmiddels ook achterquote:Op maandag 26 april 2010 03:08 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Niet, helaas. Je kan wel gewoon je post editen door rechtsboven bij je post op het een-na-laatste icoontje te klikken.
maar ook haar stem trilt mee. Er zit bij tijd en wijle een hele nare vibrato in.quote:Op maandag 26 april 2010 21:01 schreef Guppi het volgende:
Ik vind haar stem héél mooi, maar ze komt zo zenuwachtig over! Bij het laatste optreden zag je haar krullen zelfs meetrillen, daar werd ik ongemakkelijk van. Maar ach, dat zie je toch niet op een cd! Go Sumera!
QFT!quote:Op dinsdag 27 april 2010 01:00 schreef Jajong het volgende:
Die vriend van haar. Wat een dork. De wereld is zo oneerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |