vind ik helemaal nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
echt jammer dat ze zo onsympathiek overkomt.
Ik ook niet, vind haar juist heel bescheiden en lief overkomen!quote:
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Ik irriteer me echt aan haar stem.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef UltraR het volgende:
Tja, ik zie dat ze het heel goed doet.
Maar die stem, nee, mijn oren kunnen er gewoon niet tegen. Te schel.
Alleen dat allerlaatste deeltje vond ik mooi. Maar een complete cd van haar moeten aanhoren zou een lichte vorm van marteling voor me zijn.
Dat vinden wij hier dus ook, ze is prachtig, optreden vrijdag was briljant,maar ze komt echt niet leuk over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is echt gorgeous.. echt jammer dat ze zo onsympathiek overkomt.
Bescheiden??? no wayquote:Op zondag 25 april 2010 09:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind haar juist heel bescheiden en lief overkomen!
hmm, ik vind van wel... toch bijzonder hoemensen zo verschillend over kunnen komen hahaquote:
Ja zeker grappig, mensen in mijn omgeving vinden haar allemaal geweldig qua stem en zang enzo, en heel mooi, maar tegelijk (net als ik) ook echt zo fake overkomen. En niet spontaan,leuk enthousiast of sympathiek, gewoon nietszeggend ofzo, kan het niet uitleggen. De "onzekerheid"in de voorrondes vonden wij al dusdanig irritant dat het zingen verder aan ons voorbij is gegaan,en sinds de liveshows zingt ze briljant en staat ze als een enorm zekere vrouw op het podium, kweet niet, voelt raar en fake.quote:Op zondag 25 april 2010 11:59 schreef sbientje het volgende:
[..]
hmm, ik vind van wel... toch bijzonder hoemensen zo verschillend over kunnen komen haha
plus je ziet haar gewoon bibberen tijdens het optredenquote:Op zondag 25 april 2010 12:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Volgens mij is ze nog het meest onzeker over haar Nederlands...
En volgens mij heeft de spanning nog steeds invloed op haar stem tijdens de optredens. Ik hoorde weer verschil tussen de zang in het voorstukje bij de piano bij Stees en de zang in de liveshow. Bij de piano was nog iets beter...
Ze is super nerveus inderdaad en dat valt op. Toch irriteert het me niet en komt ze op mij niet fake over. Adrenaline en de wil iets te bereiken met een passie, kan zo een boost geven. Ik denk dat dat bij haar het geval is. In ieder geval staat ze mooi op dat podium voor al die mensen en geeft een performance ondanks haar onzekerheid! Heb alleen nog maar meer respect voor haar daarvoorquote:Op zondag 25 april 2010 12:21 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja zeker grappig, mensen in mijn omgeving vinden haar allemaal geweldig qua stem en zang enzo, en heel mooi, maar tegelijk (net als ik) ook echt zo fake overkomen. En niet spontaan,leuk enthousiast of sympathiek, gewoon nietszeggend ofzo, kan het niet uitleggen. De "onzekerheid"in de voorrondes vonden wij al dusdanig irritant dat het zingen verder aan ons voorbij is gegaan,en sinds de liveshows zingt ze briljant en staat ze als een enorm zekere vrouw op het podium, kweet niet, voelt raar en fake.
misschien dat het gewoon komt omdat ze zo mooi is en zo gaaf kan zingen, dat wij denken: he kom op muts, stel je niet aan, kijk eens naar jezelf !quote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef solea het volgende:
[..]
Ze is super nerveus inderdaad en dat valt op. Toch irriteert het me niet en komt ze op mij niet fake over. Adrenaline en de wil iets te bereiken met een passie, kan zo een boost geven. Ik denk dat dat bij haar het geval is. In ieder geval staat ze mooi op dat podium voor al die mensen en geeft een performance ondanks haar onzekerheid! Heb alleen nog maar meer respect voor haar daarvoor
En dit.quote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar overkomen als ze praat vind ik wel een minpunt. Echt irritant.
komt denk ik ook dat nederlands niet haar eerste (beste) taal isquote:Op zondag 25 april 2010 17:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haar overkomen als ze praat vind ik wel een minpunt. Echt irritant.
Kun je een voorbeeld geven, ik zie dat ook niet... Ik vind haar wel sympathiek overkomen...quote:Op zondag 25 april 2010 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is meer wat ze zegt en de manier waarop ze spreekt.
Die vind ik vreselijkquote:Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef Bolletje... het volgende:
Heb je het dan ook over haar laatste optreden?quote:Op zondag 25 april 2010 21:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind haar een door merg en been gaand chipmunkstemmetje hebben. Echt heel naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |