Dôhquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:47 schreef Marrije het volgende:
Neeeeh.
Vicky zit in Australie.
Wiet is het zusje van Jack en Sjors.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dôh
Ze hebben het personage wel haast een op een gekopieerd. Vergelijk de twee maar eens
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dôh
Ze hebben het personage wel haast een op een gekopieerd. Vergelijk de twee maar eens
Dat bedoel ik dan ook, dat Wiet doorgaat waar Vicky eruit geschreven werd. Maar goed, het kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.
Je bedoelt daar waar Vicky haar preutsheid leek te verliezen gaat Wiet ermee verder. Daar houdt de vergelijking dan ook echt mee op. Totaal ander karakter verder. Kijk maar eens goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook, dat Wiet doorgaat waar Vicky eruit geschreven werd. Maar goed, het kan aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Wiet echt verschikkelijk. Optyfen met dat kind!
Dit vond ik dus ook zeker een grote faalactie.. Ach ja.. was ook te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef James1988 het volgende:
"Hier ga je spijt van krijgen"... ja Ludo, zo krijg je Amy en Isabella echt op jouw hand ja
Geen idee, maar ik denk dat haar bevalling nog wel eens met de zomercliff te maken zou kunnen hebben.quote:
Hoezo, te mooi om waar te zijn? Zou toch belachelijk en out of character zijn als hij hier rustigjes op was blijven reageren? Denk dat zelfs Irene hier nog wel over de rooie zou zijn gegaan en dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook zeker een grote faalactie.. Ach ja.. was ook te mooi om waar te zijn![]()
Geen idee, ik dacht dat ze iets later dan ik zwanger werdquote:
Ze vertelde het Danny toen op 31 december om 0.00 en wist het zelf toen dacht ik ook nog maar een paar dagen ofzo, dus als de schrijvers het ''echt'' 9 maanden laten duren zou ze in augustus moeten bevallenquote:
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee man, ze is juist leuk, wat hebben jullie zo massaal tegen haar eigenlijk? Ze haalt het er natuurlijk (nog) niet bij, maar ze laat me een beetje aan Kim denken in het begin, Angela Schijf acteerde toen ook nog niet geweldig. Volgens mij was die als Fok er toen al was ook massaal afgebrand in haar eerste weken, geef zo iemand toch eerst een kans.![]()
Over Nina, Fay, Fos, Florien en Noud was eerst ook niemand te spreken (oke de meeste hier vreemd genoeg ook nog steeds niet over Noud), maar over die andere heb ik ook toen ze er nog inzaten grotendeels niks negatiefs gehoord.
Ik dacht meer in de zin van: het is uiteindelijk soapquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, te mooi om waar te zijn? Zou toch belachelijk en out of character zijn als hij hier rustigjes op was blijven reageren? Denk dat zelfs Irene hier nog wel over de rooie zou zijn gegaan en dat wil wat zeggen
Als ik jonger was geweest misschien wel, deze categorie is toch net iets te jeugdig voor mij, Kim was destijd te oud voor mij dus ik denk niet echt dat dat het is. Bovendien mocht het wel zo zijn, wees gerust dan zeg ik het ook echt welquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.
Overigens als we toch in die trant bezig zijn: "jullie vinden haar gewoon leuker en mooier dan jullie zelf zijn en jullie zijn dus stikjaloers, niks meer niks minder, dat mag jullie best zeggen hoor"quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.
Bah, ik keek nog liever naar het gtst personage Stella Looymans dan naar die oude Wietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:53 schreef SSJKliko het volgende:
God wat is die nieuwe Wiet kansloos zeggeef mij die oude maar..
???Dun haar? Zij heeft toch een dikke bos haar?quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Countess het volgende:
Ik vind de serie met Wiet erin nog een dieper kleuterniveau bereiken.
Mooi gezichtje of niet, ik kan dat dunne haar niet uitstaan! Als ze de schaar erin zetten wordt het al een ander verhaal
Nee, ze heeft misschien wel veel haar, maar het ziet er zo broos uit. Ik denk dat een andere coupe haar leuker zou staan. Doet misschien meer recht aan haar gezichtquote:Op zondag 25 april 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
???Dun haar? Zij heeft toch een dikke bos haar?
Parkeerpliesie is ook een soort pliesie, flitspaalagenten zijn ook pliesie, het zal vast spannend werk zijnquote:Op zondag 25 april 2010 14:14 schreef bloodymary het volgende:
Gaat Jack ook nog meedoen de komende tijd? Of gaat hij verkeersbonnen uitschrijven...
*eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.
Zo ging het niet geheel, Kim en Jef maakten het goed en daarna hebben ze een tijdje gezellig met z'n drieën gewoond. Toen kreeg Silvia kanker, maar toen was het dus al goed tussen Jef en Kim, daarna werd het wel beter.quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ojaa! Kim VerduynMaar die was wel een leuk personage
Maar ze verzon dat Jef haar aanrande whahaha
En iedereen geloofde haar, toen ging die Sylvia Merx dood en toen was ze poeslief tegen Jef.
O ja lol sorry.quote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo ging het niet geheel, Kim en Jef maakten het goed en daarna hebben ze een tijdje gezellig met z'n drieën gewoond. Toen kreeg Silvia kanker, maar toen was het dus al goed tussen Jef en Kim, daarna werd het wel beter.
In hun topjaren als het centrale middelpunt van de seriequote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Frey het volgende:
Mooi eindshot ook weer. De echte familie Alberts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef verleiding het volgende:
Ik vind die Wiet niet eens zo erg, maar ze is zoooo.. anders dan de vorige Wiet. Dat vind ik gewoon nergens op slaan.
En verder, voor the ones who care;Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ach, soms werkt het en soms werkt het niet.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijn
Bij Wiet is het karakter heel anders, lijkt het. Ik weet het niet meer zo goed, heb toen niet alles gevolgd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijn
Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Wiet is het karakter heel anders, lijkt het. Ik weet het niet meer zo goed, heb toen niet alles gevolgd.
Dat weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat ik 2e Dianne niet leuk vond, maar weet niet meer waarom.quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).
Dian2 was de bestequote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan haar was ik ook heel snel gewend.quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Amy had een vast contract geloof ik. Dus dat zal wel goedkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dex is de laan uit
Hier heb ik maar 1 woord voor:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
de opmerking 'ik word de liefste dochter die hij ooit heeft gehad' was dan ook niet zo subtielquote:
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.quote:
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?
Maar ze kleurt zo leuk bij d'r handtasjequote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.
Ik dacht eigenlijk bij voorbaat al dat ze het niks zou vinden. Maar goed ben benieuwdquote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vertrouw Nina voor geen meter eigenlijk. Ligt dat aan mij?
Ach misschien loopt het eerst even fout tussen ze, maar worden ze later hechte zussen. Je ziet wel vaker dat personen die elkaar eerst niet konden luchten of zien, later ineens goede vrienden werden:quote:
Volgens mij bedoel je Maximequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
Rik die tegen plusminus 28 jarige broertje zegt dat "hij liever niet wil dat hij met Irene omgaat".
Irene?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
Rik die tegen plusminus 28 jarige broertje zegt dat "hij liever niet wil dat hij met Irene omgaat".
Toch maar even gemist kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
Deze aflevering was al even saai als die van Wiet laatst met dat tafels schuiven in de Rozenboom.
Maxime was de enige die mij kon bekoren.
Ik vond dat gedoe met Maxime juist het saaist, de rest was ook saai inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
Deze aflevering was al even saai als die van Wiet laatst met dat tafels schuiven in de Rozenboom.
Maxime was de enige die mij kon bekoren.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heeft Amy trouwens al veel tiet voor een meisje van 10
Desalniettemin uniek gevondenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij wordt uitgemaakt voor paus!![]()
quote:
Die was te verwachtenquote:
en oer en oer lelijkquote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef Voici het volgende:
Ik loop een klein eindje achter, ben bij maandag nu ofzo. Ik vind Dex maar een naar mannetje.
In stukjes hakken, er een stilleven van maken en hem koken?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is Maxime van plan met Danny? geloven
Ze moeten wat nu Meerdijk geen Maitre Paul meer eet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:
De reclame duurt nu toch wel erg lang..of lijkt dat maar zo?
Ik ben die grap echt zo beu.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze moeten wat nu Meerdijk geen Maitre Paul meer eet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat is die Bing toch een ongelooflijk domme lachende aap
heb toch een aantal taartjes voorbij zien komen vandaag hoor..quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze moeten wat nu Meerdijk geen Maitre Paul meer eet.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben ik nou de enige die zich soms, eigenlijk vaak, erger aan het egoisme van Charly?
Of misschien moet ik zeggen, egocentrisme.
quote:
Daar sta je zeker niet alleen in, Barbara was altijd het irritantst, maar Charlie is sindsdien met nummer 2quote:Op woensdag 28 april 2010 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
Ben ik nou de enige die zich soms, eigenlijk vaak, erger aan het egoisme van Charly?
Of misschien moet ik zeggen, egocentrisme.
Mijn hemel. Echt he. Dat naieve schaap.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
Dacht Charlie nu serieus dat Rik wilde trouwen? Nu al? Na 3 weken?
Oh...ja dus.![]()
ja gevonden!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:34 schreef verleiding het volgende:
Weet iemand welk liedje er gisteren aan het einde van de aflevering werd gespeeld, die scène met Janine en Lucas/Nina? "Is it true that the pain inside me could be you" blabla..
http://www.rtl4.nl/uitzendinggemistquote:Op woensdag 28 april 2010 18:57 schreef Morrigan het volgende:
Weet iemand trouwens of er ergens, behalve dan op youtube, oude afleveringen van gtst te vinden zijn?
Ik ben ze zonder elkaar juist beu.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:57 schreef SSJKliko het volgende:
Vind het trouwens belachelijk dat Janine en Ludo zo ouf of the blue weer bij elkaar zijn, ik ben hun samen beu![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:21 schreef Liquidist het volgende:
bedankt voor dat liedje.. moet wel zeggen dat ze soms erg mooie nummers weten uit te kiezen, vooral die onbekendere nummertjes zoals deze en die in die jubileum aflevering.
Volledig mee eens. Wat een irritant wijf. Altijd maar zeuren, zich overal mee bemoeien en dan teleurgesteld zijn als haar psychisch verwarde verwachtingen niet uitkomen. Aanstelster.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar sta je zeker niet alleen in, Barbara was altijd het irritantst, maar Charlie is sindsdien met nummer 2
Maar ze doen het veeeeel te vaak. Ik mis de mooie achtergrondmuziek en dan vooral de bekende tunes.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:21 schreef Liquidist het volgende:
bedankt voor dat liedje.. moet wel zeggen dat ze soms erg mooie nummers weten uit te kiezen, vooral die onbekendere nummertjes zoals deze en die in die jubileum aflevering.
Zagen we al van mijlenverquote:Op woensdag 28 april 2010 20:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
ik vind em wel leuk, strakkies weer samen met sjors
[..]
heb toch een aantal taartjes voorbij zien komen vandaag hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Helemaal mee eens. Ik herinner me dat er ook zo'n tijd was dat ze dat in bijna elke aflevering hadden. Heb me kapot geërgerd daaraan. Af en toe vind ik het wel mooi, maar met mate inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ze doen het veeeeel te vaak. Ik mis de mooie achtergrondmuziek en dan vooral de bekende tunes.
Nu doet hij het..quote:Op donderdag 29 april 2010 00:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt het aan mijn internet, of doet RTLgemist het nou alwéér niet?
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Spoiler:oh nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom doen ze dat nou steeds?
know'm sayin?
word? word.
He je mag er 10 jaar over doen he?quote:Op donderdag 29 april 2010 05:39 schreef Perico het volgende:
Sjors die nog altijd rechten studeert...![]()
Dan hadden ze haar beter geneeskunde laten studeren, of register accountant. Nu komt ze over als een domme gans, want ze doet dit al zo'n jaartje of acht ofzo?
Voor Ronja haar exit ?quote:Op donderdag 29 april 2010 07:08 schreef alors het volgende:
[..]
oh nee tochwaarom doen ze dat nou steeds?
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Ronja haar exit ?
Ronja met Isabella mee en Dex zou er wel op uitgestuurd worden door Ludo denk ik.
Dat Ronja opeens bi wordtquote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor Ronja haar exit ?
Ronja met Isabella mee en Dex zou er wel op uitgestuurd worden door Ludo denk ik.
Tsja, dat kan zomaar tegenwoordig.quote:
Is de nieuwe mode idd..quote:Op donderdag 29 april 2010 01:30 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Nu doet hij het..
Irritant trouwens die reclame van dat wijf dat door het bos loopt
Waar komt dit ineens vandaan!?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:53 schreef Syb.ren het volgende:
Oh, voor de mensen die via RTL gemist willen kijken. Hier staat het vaak eerder dan op de gewone RTL gemist site...! En zonder reclame
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
Spoiler:Goede reden om RTL 4 weer eens op de tv in te programmeren en de komende tijd toch GTST maar weer es te gaan volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Jawel!!!!quote:
Dat was briljant.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
"Nee met mij gaat het niet goed!"
"O gelukkig"
quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GTST lijkt steeds meer op Spangas daar had je ook homo's lesbis en dat soort onzin om maar actueel te zijn
Onder wat voor steen kom jij vandaan gekropen?quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
GTST lijkt steeds meer op Spangas daar had je ook homo's lesbis en dat soort onzin om maar actueel te zijn
Tja, kind van Charley hè...quote:Op donderdag 29 april 2010 22:27 schreef James1988 het volgende:
Van die Valentijn begin ik trouwens te vermoeden dat hij een chromosoompje teveel heeft... echt snugger ziet hij er i.i.g. niet uit.
Niets mis met lesbiennes en homo's!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Dat..quote:
Ik ook. En deed me denken aan Jacqueline Govaert.quote:Op vrijdag 30 april 2010 02:17 schreef verleiding het volgende:
Ik vind het haar van Isabella wel mooi zo.
Zeker wel inderdaad, tot mijn ontzetting zwemelen er hier mensen als 2 kerels het met elkaar doenquote:
Daar weet je niets van. Als je nou bedoelt, sletterig, dan snap ik je.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan had ik toch liever Lorenna en Isabella gezien.
Ronja is zo niet geil..
Precies! Zoveel meer sfeer dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt dus oorlog.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:41 schreef Frey het volgende:Let the games begin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt dus oorlog.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef Frey het volgende:
Het mag dan de zoveelste keer zijn, maar toch kreeg ik weer kippenvel bij de hereniging. Deze was trouwens ook vele malen mooier dan de vorige.
Het mag dan de zoveelste keer zijn, maar toch kreeg ik weer kippenvel bij de hereniging. Deze was trouwens ook vele malen mooier dan de vorige.
Dat.quote:
Viel me ook op. Ach, je bent een baas of je bent een Baas. Toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De aflevering van gisteren gekeken:
-wat is Charlie weer weerzinwekkend manisch irritant-tuthola-achtig![]()
-Ludo en Janine zijn geniaal, vooral Ludo die Janines jas gewoon aan een wildvreemde vrouw gaf
Goh, wat was die Rick nog een broekie zeg, maar hij is leuk opgedroogd.quote:
Vond het toen echt een lekker ding..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goh, wat was die Rick nog een broekie zeg, maar hij is leuk opgedroogd.
Ik vind hem nu ook lekker hoor. Die mond met die lachrimpels aan de hoeken, die glimlach.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toen was Rik nog echt een broekie
Maar Ferri was toen ook 23 ofzo, hij is nu 37
De klassieker tussen Helen en Martine. Super om dit terug te zien!quote:
Vergeet niet het feit dat ze alleen maar op de bank seks hebben!quote:Op zondag 2 mei 2010 17:14 schreef Wittekonijn het volgende:
Wat hebben Rik en Charlie een rare relatie zeg... het draait alleen maar om kleine beschamende en "grappige" situaties die binnen 1/2 afleveringen zijn opgelost. Bijv. die scenes in de bioscoop met Rikki, het oranje haar van Charlie, het huwelijksaanzoek, taart bakken voor Anita's verjaardag, en nu het kapotte servies..... enzovoortsch.
Vervolgens hebben ze even een schaamtemomentje, durven ze elkaar niet aan te kijken, en even later vallen ze elkaar lachend in de armen.
Ze kunnen er net zo goed een lachband onder zetten en het "Rik en Charlie: De sitcom" noemen.
ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzittenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef verleiding het volgende:
Ik vond het best schattig hoe Ludo en Janine weer herenigd werden. Alleen hoop ik dat het niet weer zoals altijd afloopt.
Of juist wel, maar dan zal Maxime het moeilijk krijgen omdat Janine ineens weer de vrouw des huizes is en niet zijquote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzitten
gaat in ieder geval nog leuk worden denk ik, ik verwacht dat Maxime plaats moet maken voor Janine want Janine gaat echt niet onder een dak wonen met Maxime en daarnaast zal Amy ook nog wel voor problemen gaan zorgen
Ik zou ze graag in botsing willen zien met elkaar. Jeanine is een beetje als Ludo, een koele vijand. Ik hoop dat ze dat benutten. Maxime de uitgekookte sluwe heks en Jeanine, de iewat ingetogen muze van Ludo, die haar plaats in het gezin opeist en samen met Ludo een dodelijke combinatie is voor Maxime.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzitten
gaat in ieder geval nog leuk worden denk ik, ik verwacht dat Maxime plaats moet maken voor Janine want Janine gaat echt niet onder een dak wonen met Maxime en daarnaast zal Amy ook nog wel voor problemen gaan zorgen
Het geluid in dat Martine filmpje is hersteld overigensquote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef Frey het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 9.
Ludo tune.![]()
Jammer alleen van het geluid weer.![]()
Jeaninequote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou ze graag in botsing willen zien met elkaar. Jeanine is een beetje als Ludo, een koele vijand. Ik hoop dat ze dat benutten. Maxime de uitgekookte sluwe heks en Jeanine, de iewat ingetogen muze van Ludo, die haar plaats in het gezin opeist en samen met Ludo een dodelijke combinatie is voor Maxime.
Het vertrek van Julian en Jessica....eigenlijk tekenend voor het einde van de familie Alberts zoals we die kenden. Hierna raakten Robert en Laura spoedig uit elkaar, werd het huis verbouwd enzovoorts...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Ik vond vooral het vertrek van Daniël mooi. Erg simpel en toch zo pakkend. Schitterende muziek ook erbij.
Pete en de berenklemmen.![]()
Hm, filmpje laat alleen maar de reclame zien.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Ik vond vooral het vertrek van Daniël mooi. Erg simpel en toch zo pakkend. Schitterende muziek ook erbij.
Pete en de berenklemmen.![]()
Wim Zomer treedt op met een wintercircus. Van Rick Engelkes hoor je ook bijna nooit meer wat, die treedt op in het theater. Deze mensen zijn volop bezig met het uitoefenen van hun beroep, echter als je op televisie komt ziet iedereen je en ben je bekend, wat je daar ook uitspookt (zie de Gouden Kooi)quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef sherezade het volgende:
van die daniel heb ik ook nooit meer iets gezien of gehoord
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wim Zomer treedt op met een wintercircus. Van Rick Engelkes hoor je ook bijna nooit meer wat, die treedt op in het theater. Deze mensen zijn volop bezig met het uitoefenen van hun beroep, echter als je op televisie komt ziet iedereen je en ben je bekend, wat je daar ook uitspookt (zie de Gouden Kooi)
eensquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de hereniging wel schattig, maar ben Ludo en Janine zelf wel erg zat. Voor de honderdste keer komen ze bij elkaar. Het gaat vást weer hetzelfde als eerder (Gaat prima tussen die 2. Er gebeurt iets (zal nu wel verband hebben met Amy) waardoor Ludo in zijn Ludo-gedrag vervalt, Janine wordt daar kwaad om en verlaat hem vervolgens weer) en dat ben ik nou wel echt zat
Idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de hereniging wel schattig, maar ben Ludo en Janine zelf wel erg zat. Voor de honderdste keer komen ze bij elkaar. Het gaat vást weer hetzelfde als eerder (Gaat prima tussen die 2. Er gebeurt iets (zal nu wel verband hebben met Amy) waardoor Ludo in zijn Ludo-gedrag vervalt, Janine wordt daar kwaad om en verlaat hem vervolgens weer) en dat ben ik nou wel echt zat
Ik vind het nog steeds een klotestreek wat de producers uit die tijd hem hebben geflikt. Een van de beste acteurs MOEST MAAR EEN KEUZE MAKEN TUSSEN GTST OF ZIJN WINTERCIRCUS!!! Daarbij geef ik hem dan ook groot gelijk dat-ie GTST de rug heeft toegekeerd.quote:Wim Zomer treedt op met een wintercircus.
Daar ben ik met je eens! Let maar op het gaat niet meer lang duren voordat ze weer uit elkaar gaan...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat ben ik met je eens. Wim zelf vond het ook raar, want wat voor verhalen moesten ze nog verzinnen.quote:Misschien maar beter dat Wim niet is teruggekeerd. Daniël is toch wel tekenend voor de hoogtijdagen van GTST. Nu zouden ze hem alleen maar verpesten.
Haha, nee echt totaaaaal niet. Vind ze helemaal niet bij elkaar passen.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:31 schreef PeterKelder het volgende:
had makkelijk een echtpaar kunnen vormen met Laura!
Gadverdamme!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena en Jef hebben wel een soort vader-dochterband, kan Jef niet iets met Rosa krijgen
Hoezo gadverdamme, Jef en Dorotea was geen gadverdamme en Jef en Rosa wel?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Rik en en Charlie zo tenenkrommend samen
Charlie überhaupt is al tenenkrommendquote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Rik en en Charlie zo tenenkrommend samen
Waar kan je die vinden?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef masja2010 het volgende:
de spoiler over hoe Isabella de serie verlaat is bekend op de GTST Courant, het is een schande over hoe ze haar de serie uitschrijven, arme Amy
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef James1988 het volgende:
Hier: (spoiler alert) http://gtstcourant.web-lo(...)schokkende-prim.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:41 schreef Marrije het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef James1988 het volgende:
Hier: (spoiler alert) http://gtstcourant.web-lo(...)schokkende-prim.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:12 schreef suus21 het volgende:
lekker geen bing en sjos de laatste tijd, het niveau ligt dan een stuk hoger...
Rosa als vaste rolquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoezo gadverdamme, Jef en Dorotea was geen gadverdamme en Jef en Rosa wel?![]()
QFTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En Bing is ook een gefrustreerde kloothommel
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:51 schreef Hogendoorn het volgende:Wat een tenenkrommend niveau zeg:
Als je het zo samenvat is het toch gewoon ronduit belachelijk?Net een parodie op het echte GTST.
Ludo reageert z'n agressie nu op een andere manier afquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
sinds wanneer heeft huize Sanders een playstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen Danny nog![]()
en niet alleen zn shirtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Countess het volgende:
Danny en Maxime, wat een excuus om Danny iedere dag zijn shirt uit te laten trekken
Vindt ze wel hot samen eigenlijk..quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:53 schreef Countess het volgende:
Danny en Maxime, wat een excuus om Danny iedere dag zijn shirt uit te laten trekken
Ow, volgens mij is hij nooit zo een rokkenjager geweest. Ik vond Lonera wel een goed lijf hebben, niets mis mee, maar vind haar een beetje sletterig en goedkoop. Bah, jezelf zo te grabbel gooien aann iedere vent.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Jeff zijn glorie tijd had hij nu zelf achter Lorena aangezeten..
Vergis je niet. Bartho Braat heeft eens in een interview gezegd dat Jef zelfs meer vrouwen heeft versleten dan Robert in de serie. En dat waren er behoorlijk veel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, volgens mij is hij nooit zo een rokkenjager geweest.
Zeker, maar hij was niet het type die voor een snel avontuurtje ging, hij wilde meestal wel een duurzame relatie met zequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Vergis je niet. Bartho Braat heeft eens in een interview gezegd dat Jef zelfs meer vrouwen heeft versleten dan Robert in de serie. En dat waren er behoorlijk veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |