Dôhquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:47 schreef Marrije het volgende:
Neeeeh.
Vicky zit in Australie.
Wiet is het zusje van Jack en Sjors.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dôh
Ze hebben het personage wel haast een op een gekopieerd. Vergelijk de twee maar eens
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dôh
Ze hebben het personage wel haast een op een gekopieerd. Vergelijk de twee maar eens
Dat bedoel ik dan ook, dat Wiet doorgaat waar Vicky eruit geschreven werd. Maar goed, het kan aan mij liggen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.
Je bedoelt daar waar Vicky haar preutsheid leek te verliezen gaat Wiet ermee verder. Daar houdt de vergelijking dan ook echt mee op. Totaal ander karakter verder. Kijk maar eens goed.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan ook, dat Wiet doorgaat waar Vicky eruit geschreven werd. Maar goed, het kan aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vind Wiet echt verschikkelijk. Optyfen met dat kind!
Dit vond ik dus ook zeker een grote faalactie.. Ach ja.. was ook te mooi om waar te zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:57 schreef James1988 het volgende:
"Hier ga je spijt van krijgen"... ja Ludo, zo krijg je Amy en Isabella echt op jouw hand ja
Geen idee, maar ik denk dat haar bevalling nog wel eens met de zomercliff te maken zou kunnen hebben.quote:
Hoezo, te mooi om waar te zijn? Zou toch belachelijk en out of character zijn als hij hier rustigjes op was blijven reageren? Denk dat zelfs Irene hier nog wel over de rooie zou zijn gegaan en dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dit vond ik dus ook zeker een grote faalactie.. Ach ja.. was ook te mooi om waar te zijn![]()
Geen idee, ik dacht dat ze iets later dan ik zwanger werdquote:
Ze vertelde het Danny toen op 31 december om 0.00 en wist het zelf toen dacht ik ook nog maar een paar dagen ofzo, dus als de schrijvers het ''echt'' 9 maanden laten duren zou ze in augustus moeten bevallenquote:
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee man, ze is juist leuk, wat hebben jullie zo massaal tegen haar eigenlijk? Ze haalt het er natuurlijk (nog) niet bij, maar ze laat me een beetje aan Kim denken in het begin, Angela Schijf acteerde toen ook nog niet geweldig. Volgens mij was die als Fok er toen al was ook massaal afgebrand in haar eerste weken, geef zo iemand toch eerst een kans.![]()
Over Nina, Fay, Fos, Florien en Noud was eerst ook niemand te spreken (oke de meeste hier vreemd genoeg ook nog steeds niet over Noud), maar over die andere heb ik ook toen ze er nog inzaten grotendeels niks negatiefs gehoord.
Ik dacht meer in de zin van: het is uiteindelijk soapquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo, te mooi om waar te zijn? Zou toch belachelijk en out of character zijn als hij hier rustigjes op was blijven reageren? Denk dat zelfs Irene hier nog wel over de rooie zou zijn gegaan en dat wil wat zeggen
Als ik jonger was geweest misschien wel, deze categorie is toch net iets te jeugdig voor mij, Kim was destijd te oud voor mij dus ik denk niet echt dat dat het is. Bovendien mocht het wel zo zijn, wees gerust dan zeg ik het ook echt welquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.
Overigens als we toch in die trant bezig zijn: "jullie vinden haar gewoon leuker en mooier dan jullie zelf zijn en jullie zijn dus stikjaloers, niks meer niks minder, dat mag jullie best zeggen hoor"quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon een lekker wijf, niks meer niks minder, dat mag je best zeggen hoor.
Bah, ik keek nog liever naar het gtst personage Stella Looymans dan naar die oude Wietquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:53 schreef SSJKliko het volgende:
God wat is die nieuwe Wiet kansloos zeggeef mij die oude maar..
???Dun haar? Zij heeft toch een dikke bos haar?quote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef Countess het volgende:
Ik vind de serie met Wiet erin nog een dieper kleuterniveau bereiken.
Mooi gezichtje of niet, ik kan dat dunne haar niet uitstaan! Als ze de schaar erin zetten wordt het al een ander verhaal
Nee, ze heeft misschien wel veel haar, maar het ziet er zo broos uit. Ik denk dat een andere coupe haar leuker zou staan. Doet misschien meer recht aan haar gezichtquote:Op zondag 25 april 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
???Dun haar? Zij heeft toch een dikke bos haar?
Parkeerpliesie is ook een soort pliesie, flitspaalagenten zijn ook pliesie, het zal vast spannend werk zijnquote:Op zondag 25 april 2010 14:14 schreef bloodymary het volgende:
Gaat Jack ook nog meedoen de komende tijd? Of gaat hij verkeersbonnen uitschrijven...
*eensquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee man. Vicky was heel schuchter en werd heel langzaam een beetje gewaagder maar bleef toch een timide type en ubersociaal. Wiet gaat zonder aanloop meteen uit de kleren, is vreselijk brutaal en weet mensen precies voor haar karretje te spannen.
Zo ging het niet geheel, Kim en Jef maakten het goed en daarna hebben ze een tijdje gezellig met z'n drieën gewoond. Toen kreeg Silvia kanker, maar toen was het dus al goed tussen Jef en Kim, daarna werd het wel beter.quote:Op zondag 25 april 2010 17:14 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ojaa! Kim VerduynMaar die was wel een leuk personage
Maar ze verzon dat Jef haar aanrande whahaha
En iedereen geloofde haar, toen ging die Sylvia Merx dood en toen was ze poeslief tegen Jef.
O ja lol sorry.quote:Op zondag 25 april 2010 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo ging het niet geheel, Kim en Jef maakten het goed en daarna hebben ze een tijdje gezellig met z'n drieën gewoond. Toen kreeg Silvia kanker, maar toen was het dus al goed tussen Jef en Kim, daarna werd het wel beter.
In hun topjaren als het centrale middelpunt van de seriequote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Frey het volgende:
Mooi eindshot ook weer. De echte familie Alberts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 april 2010 22:01 schreef verleiding het volgende:
Ik vind die Wiet niet eens zo erg, maar ze is zoooo.. anders dan de vorige Wiet. Dat vind ik gewoon nergens op slaan.
En verder, voor the ones who care;Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Ach, soms werkt het en soms werkt het niet.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijn
Bij Wiet is het karakter heel anders, lijkt het. Ik weet het niet meer zo goed, heb toen niet alles gevolgd.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dian #1 en Dian #2, respectievelijk Lotte van Dam en Chris Joles waren ook totaal verschillend, qua uiterlijk en qua gedrag, binnen een zeer korte tijd. Ook de persoon Charlie is niet meer terug te herkennen, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal, voor mij geen reden om tegen iemand te zijn
Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Wiet is het karakter heel anders, lijkt het. Ik weet het niet meer zo goed, heb toen niet alles gevolgd.
Dat weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat ik 2e Dianne niet leuk vond, maar weet niet meer waarom.quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).
Dian2 was de bestequote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan haar was ik ook heel snel gewend.quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Amy had een vast contract geloof ik. Dus dat zal wel goedkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dex is de laan uit
Hier heb ik maar 1 woord voor:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
de opmerking 'ik word de liefste dochter die hij ooit heeft gehad' was dan ook niet zo subtielquote:
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.quote:
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?
Maar ze kleurt zo leuk bij d'r handtasjequote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.
Ik dacht eigenlijk bij voorbaat al dat ze het niks zou vinden. Maar goed ben benieuwdquote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vertrouw Nina voor geen meter eigenlijk. Ligt dat aan mij?
Ach misschien loopt het eerst even fout tussen ze, maar worden ze later hechte zussen. Je ziet wel vaker dat personen die elkaar eerst niet konden luchten of zien, later ineens goede vrienden werden:quote:
Volgens mij bedoel je Maximequote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
Rik die tegen plusminus 28 jarige broertje zegt dat "hij liever niet wil dat hij met Irene omgaat".
Irene?quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
Rik die tegen plusminus 28 jarige broertje zegt dat "hij liever niet wil dat hij met Irene omgaat".
Toch maar even gemist kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
Deze aflevering was al even saai als die van Wiet laatst met dat tafels schuiven in de Rozenboom.
Maxime was de enige die mij kon bekoren.
Ik vond dat gedoe met Maxime juist het saaist, de rest was ook saai inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:55 schreef Perico het volgende:
Deze aflevering was al even saai als die van Wiet laatst met dat tafels schuiven in de Rozenboom.
Maxime was de enige die mij kon bekoren.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heeft Amy trouwens al veel tiet voor een meisje van 10
Desalniettemin uniek gevondenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:06 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij wordt uitgemaakt voor paus!![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |