hij moest een ontiegelijk tyfusnummer zingen dat niemand kent, en dat heeft meer dan naar behoren gedaan.quote:
waarom omdat zijn ouders gescheiden zijnquote:
Tigste keer, dus laat maar gaan. Niet populair genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Cee het volgende:
Hier stond je dan, vanavond.
Het was wel spannend, maar toch ook fijn.
Ik ken het nummer wel en hij verkrachtte het gewoon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij moest een ontiegelijk tyfusnummer zingen dat niemand kent, en dat heeft meer dan naar behoren gedaan.
Terecht door dus
Ik vraag me opeens af hoe Wendy bevallen is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Cee het volgende:
Op d'r buik rondjes draaien? Als een dolgeschoten zeehond of hoe moet ik dat zien Wendy?
Omdat die jongen kan zingen. Dat deze week iets minder was doet daar niks aan af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
waarom omdat zijn ouders gescheiden zijn
welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Stacey hoeft de vogeltjesdans niet te doen
Ging heel makkelijk, paar keer springen en dan valt het er bij haar zo uit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me opeens af hoe Wendy bevallen is.
Kelvin was vorige week goed, die week daarvoor ruk, dus een beroerd gemiddelde.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat die jongen kan zingen. Dat deze week iets minder was doet daar niks aan af.
ik heb danielle exitquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:19 schreef Rauzer het volgende:
Kut, ik wou Mathijs bij de prono doen maar vergeten in te vullen!
Ze zullen het allebei niet winnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind het allebei niets, mogen er 2 uit vanavond aub?
Jaapquote:
Ja want zij stemt vast op Mathijsquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef iBenny het volgende:
Als danielle nu niet door gaat, dan krijgt Satacey weer een mailtje van me
Op haar ogen bedoel jequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Door op performance..
wat deed zequote:
"Kwuz"quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef Marlalala het volgende:
Jammer dat ze 'cross' niet uit kan spreken...
Oquote:
Ja, nu wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
Mathijs denkt "Ik schreeuw me er ook maar ff doorheen".
Het is weer begonnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:22 schreef D. het volgende:
Het is alweer begonnen
En niemand die dat ff zegt
dus exit daniquote:
Ze lag tijdens haar eerste optreden toch in die steigers? Die vond ik zo afleiden, met die achterlijke dansers erbij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond het zwaar tegenvallen tov haar eerste optreden
Nee en neequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij is wel stukken beter dan toenstraks. Ik denk dat hij doorgaat.
Ja, dit klinkt nergens naar inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
Daar hadden we T&Y voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg kippevel van Mathijs![]()
Op een negatieve manier
U2 is goed gekozen, alleen het nummer nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
Als ie nou een fatsoenlijk nummer had gedaan had het nog wat kunnen worden.
Terechte klacht (alvastquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:26 schreef iBenny het volgende:
Ik ga een KLB-topic openen als danielle weg gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |