Die is wel met betaling in natura om te kopen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa * rent naar remlof toe
Zo heel moeilijk is het niet hoorquote:
nee, niet nog een keerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Kane in de herkansing aub!
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een bijnaam sinds school (zo wordt ik nu nog genoemd in het echie) maar die kon niet, dus heb ik zitten brainstormen met Laysa
en daar ga je ook zo geheimzinnig over doen als D?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een bijnaam sinds school (zo wordt ik nu nog genoemd in het echie) maar die kon niet, dus heb ik zitten brainstormen met Laysa
Volgens hun welquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat ze zo populair zijn maakt ze nog geen rock en ook geen sensatie
Ik wil mijn naam niet veranderen, ben heel blij met dezequote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet nog even verzinnen waarin ik mijn naam dan wil veranderen
Of een krat bierquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel met betaling in natura om te kopen ja
Ik zie sowieso weinig rock terug in deze avond... meer rockballads dan pure rock. En dan komt Kane ipv Pixie en dan doen ze nog een vrij rustig nummer vergeleken met de rest van hun reportoire...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat heeft Pixie Lott met Rock te maken ?? Ik snap em niet
wizjig je naam danquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik snap eik niet waarom ik Laysa heet....ik had beter mijn naam die jullie me noemen kunnen nemen
Ik knipper alleenig met mijn wimpers hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is wel met betaling in natura om te kopen ja
Dat ben ik al jaren. Kutband. Kutzanger, kutaccent. Meer te bashen is er niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Cee het volgende:
Kuttaaltje ook. Zo, en nu uit geKane-bashed.
Ik houd het echt niet allemaal bij wie er blauw is hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk is het niet hoor! Ben al eens eerder mod geweest hier! Bovendien een hele lange tijd US gedaan
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |