Geef maar toe, jij zit naar een andere zender te kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Marlalala het volgende:
Die laatste noot was wel geweldig ...!
Ga moulin rouge kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
Raar intermezzo?
Tja, je moet er van houdenquote:
"My soul is painted like the wings of butterflies, fairytales of yesterday will grown but never die I can flyyyyy my friend."quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Knippen ze het mooiste stuk van het lied eruit
Nee.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"My soul is painted like the wings of butterflies, fairytales of yesterday will grown but never die I can flyyyyy my friend."
En dan? Dan hoor ik nog steeds een voor mij raar intermezzo.quote:
Ik heb blokjes kaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, iemand nog pinda's bij z'n bier op deze bruiloft?echt niksig. Echt heel erg niks
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, iemand nog pinda's bij z'n bier op deze bruiloft?echt niksig. Echt heel erg niks
Lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach, hij zeikt nog steeds op Gerard, hij blijft altijd hangen in oude zaken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Godtje het volgende:
Mijn god Gordon get over the cover band!
Ik bedoel dat de film tof isquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Dan hoor ik nog steeds een voor mij raar intermezzo.
Ik heb ineens zin om vanavond m'n dvd'tje van Moulin Rouge er weer eens bij te pakken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan? Dan hoor ik nog steeds een voor mij raar intermezzo.
Nikser kan niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Pwnd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
Kelvin
week 1 niks aan de hand
week 2 opa overleden
week 3 ouders gescheiden
week 4 zijn vriendin gaat vreemd
week 5 komt uit de kast
en hij wint xfactor
Goed punt!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij zeikt nog steeds op Gerard, hij blijft altijd hangen in oude zaken.
Ik wil lachen maar ben het met je laatste zin zo niet eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
Kelvin
week 1 niks aan de hand
week 2 opa overleden
week 3 ouders gescheiden
week 5 komt uit de kast
en hij wint xfactor
Dat zou geweldig zijn. Nee serieus. Week 6 - 10 moet er ook iets gebeuren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef Anonymousz het volgende:
Kelvin
week 1 niks aan de hand
week 2 opa overleden
week 3 ouders gescheiden
week 5 komt uit de kast
en hij wint xfactor
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Brachypelma het volgende:
Bij Moulin Rouge gaat iedereen bij dat stuk janken, hardop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb die film nooit gezien, zielig stukje dus?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Brachypelma het volgende:
Bij Moulin Rouge gaat iedereen bij dat stuk janken, hardop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik post het zometeen welquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Nee serieus. Week 6 - 10 moet er ook iets gebeuren.
Hij kent geen andere muziekquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
Weer Bono?
Schijnbaar. Maar goed, ik heb Titanic ook nog kunnen mijden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, zielig stukje dus?
Geen problemen meequote:
tepels?quote:
Kijken! Nu!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb die film nooit gezien, zielig stukje dus?
Mja, hij doet het gewoon ook in de rehersalquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Where the threef have no name!
where fte ftreetf have no namefquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:53 schreef Cee het volgende:
Where the threef have no name!
Ik kijk nu X-factor, maar bedankt.quote:
gelijk met ESF finalequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |