quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik heb een beetje Koerdisch bloed van babanne kantquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
beter doen jullie niet stoer gore kanker flikkers
koerden zijn keihard
Ik ben geen koerden haterquote:
Waarin?quote:
Nee goh..quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Julis het volgende:
Dit zeg ik niet graag, maar in dit geval hoop ik dat je pijn krijgt.
oke en ik aan koerden, opgelost.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
ayca wie ben jij om te beslissen dat ik niet serieus genomen moet worden? ik heb een hekel aan turken.
De operatie is goed gegaan en is me erg meegevallen. Ze hebben m'n amandelen niet kunnen pellen maar compleet weg moeten snijden, omdat ze zo vast zaten door de jarenlange ontstekingen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe ging het? En hoe gaat het nu? Vertel
Maar je bent wakker geworden uit narcosequote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De operatie is goed gegaan en is me erg meegevallen. Ze hebben m'n amandelen niet kunnen pellen maar compleet weg moeten snijden, omdat ze zo vast zaten door de jarenlange ontstekingen.
Dinsdagmiddag ben ik geopereerd en woensdag mocht ik naar huis. Viel me in het ziekenhuis allemaal heel erg mee, maar vanaf woensdagmiddag heb ik echt vreselijke pijn. Had in het ziekenhuis zoiets van 'Nou, als dit het is weet ik niet waar iedereen zo om zeurt qua pijn', maar daar ben ik wel op teruggekomen.
Doe eens niet zo eng jij.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar je bent wakker geworden uit narcose
Opgezette keel enzo? IJs eten ofzo?![]()
Die komen me echt wel m'n neus uit onderhand hoor..quote:
Dat is minder fijn jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Die komen me echt wel m'n neus uit onderhand hoor..Ik word elke nacht om het uur wakker gemaakt om ijswater te drinken of om raketjes te eten.
![]()
En taco's.. mmm..![]()
![]()
Moshen tussen een stel veertien jarigen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
Lange dag, 6:15 uur opgestaan, Bedrijvendag van studie en net concert van oude school gezien, sinds 2 jaar doen ze aan pits en dan is het zo fucking warm daar
Jammie.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:00 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dankjewel Borte!![]()
Ahhh ik wil eten. Brood met kaas en acili ezme en pizza en en en..
Weet ik eigenlijk niet! Maak je dat serieus zelf? Best een werk!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammie.![]()
Ik heb net twee schalen tiramisu gemaakt, mag je dat wel?
Best een werk? Het is juist super makkelijk joh!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:07 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet! Maak je dat serieus zelf? Best een werk!
Hm toen ik het gemaakt had was de mascarpone te zacht.. Echt vet mislukt gewoon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Best een werk? Het is juist super makkelijk joh!!
Echt? Had je het eiwit wel goed opgeklopt? En je moet het heel zachtjes door de mascarpone spatelen he!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hm toen ik het gemaakt had was de mascarpone te zacht.. Echt vet mislukt gewoon.![]()
Sick.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje smeerde net pindakaas op een borek met kaas![]()
Denk dat het bij dat eiwit misgegaan is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt? Had je het eiwit wel goed opgeklopt? En je moet het heel zachtjes door het de mascarpone spatelen he!
Hmm, tiramisu lukt bij mij altijd eigenlijk. Soms stijft hij iets minder op (vooral als ik te ongeduldig ben geweest met het eiwit), maar het is nooit echt mislukt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Denk dat het bij dat eiwit misgegaan is.![]()
Ik moest net bijna niesen maar ik durf niet.
Goed geïntegreerd, dat broertje van je.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:17 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje smeerde net pindakaas op een borek met kaas en spinazie![]()
Ja, jij was daar bang voor toch?quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Doe eens niet zo eng jij.![]()
Ja m'n keel & tong zijn flink dik. Ik leef al 4 dagen op ijswater en waterijsjes, heel af en toe een boterham zonder korstjes met smeerkaas, maar het blijft allemaal in m'n keel hangen.
Daar moet je niet om lachenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, jij was daar bang voor toch?
Maar glad to have you back
Het schijnt inderdaad veel meer pijn te doen als je volwassen bent, maar goed dat het verder goed is gegaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De operatie is goed gegaan en is me erg meegevallen. Ze hebben m'n amandelen niet kunnen pellen maar compleet weg moeten snijden, omdat ze zo vast zaten door de jarenlange ontstekingen.
Dinsdagmiddag ben ik geopereerd en woensdag mocht ik naar huis. Viel me in het ziekenhuis allemaal heel erg mee,
maar vanaf woensdagmiddag heb ik echt vreselijke pijn. Had in het ziekenhuis zoiets van 'Nou, als dit het is weet ik niet waar iedereen zo om zeurt qua pijn', maar daar ben ik wel op teruggekomen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb ik weer 10 dagen vakantie woensdag.
Heb je er een vertaling vanquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:44 schreef Bortecinem het volgende:
Min үiem uluu khoruk tymyrdara buolan
Aigystallar aaran aartyktar
Ol khoruk tymyr biir kyһyl tammaҕa buolan
Min kүө-d'aa takhsabyn aian suolugar.
Khos yryata:
Aigystyyta suokh mantan saҕalanallar ebit
Aan doidu aarygyrar aartyktara
Manna kelen semeidik tүmүkteneller ebit
Aan doidu suon surakhtaakh suollara.
2) Aryt ytyllybyt byyra okh buolammyn
Akhsym aiannary aiannyybyn
Aryt tumaraҕa munnuktubut kurduk
Tuora d'on yyrdarygar munchaarabyn
(Khos yryata)
(3) Oo.. ol ereeri khaiaan da өtөkhpөr tөnnөbүn.
Yyrbyt aiannaatyny ingersiien
Oduuluu tүbelerten keleet mynaa soҕuia
Kөrөbүn tөrөөbүt alaaspyn.
Als julie dit verstaan zijn jullie über Turken.
Idem, ik ben best nieuwsgierig geworden, wat is dit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb je er een vertaling van? Wat is dit eigenlijk?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
En niemand heeft het ooit over de slachtingen die Armeense rebellen hebben aangericht onder de Turken. Alsof de slachtingen op de Armenen uit de lucht zijn komen vallen (waarmee ik het uiteraard niet goedpraat). De deportatiemethode werd juist toegepast omdat men bang was dat de Armenen hierna ook massaal in opstand zouden komen.
Maar goed, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een politieke discussie. Ik zeg ''politieke'' omdat het helaas gepolitiseerd is, waar het onderwerp eigenlijk louter aan historici toevertrouwd zou moeten worden (om tot op de bodem onderzocht te worden).
Klopt. De NOS gebruikte een tijd terug zelfs foto's van vermoorde Turken door Armeense terroristen als bewijs voor de Armeense genocide. Like wtf.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
En niemand heeft het ooit over de slachtingen die Armeense rebellen hebben aangericht onder de Turken. Alsof de slachtingen op de Armenen uit de lucht zijn komen vallen (waarmee ik het uiteraard niet goedpraat). De deportatiemethode werd juist toegepast omdat men bang was dat de Armenen hierna ook massaal in opstand zouden komen.
Maar goed, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een politieke discussie. Ik zeg ''politieke'' omdat het helaas gepolitiseerd is, waar het onderwerp eigenlijk louter aan historici toevertrouwd zou moeten worden (om tot op de bodem onderzocht te worden).
Het is Yakutsk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb je er een vertaling van? Wat is dit eigenlijk?
Ik vind het allemaal best wel belangrijk om te weten eigenlijk, maar het lijkt mij niet mogelijk om (genoeg) betrouwbaar documentatie te vinden om er een objectieve conclusie uit te trekken die op waarheden is gebaseerd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:50 schreef IHVK het volgende:
Maar goed, deportatie is nooit goed te praten. Mensen zonder eten en drinken de woestijn in sturen ook niet.
Ook zijn er gewoon Armeniërs vermoord die er niks mee te maken, heel veel zelfs, omdat ze Armeens waren.
Dan kom je al snel tot genocide.
En natuurlijk is het totaal onvergelijkbaar met de holocaust en wordt er nu een enorme politieke kwestie van gemaakt. En hebben de Armenen ook aan massamoord gedaan. Echter nu terugkijkend mag je die manier van doen gewoon best keihard afkeuren. Ik heb verhalen gehoord (gewoon direct dus van mensen die het hebben meegemaakt) en die zijn eigenlijk niet al te fris. En dan keur ik het terugkijkend gewoon af. Verder heb je er weinig mee te maken, het is iets wat bijna een eeuw geleden is gebeurd..
Gel buyur ye, we hebben nog veeeeel over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:00 schreef msnk het volgende:
Damn ik heb honger gekregen
Wiens account is dit trouwens
Turken herdenken de "grote catastrofe"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |