Previous episodes:quote:Call It whatever you like - stoner rock, desert rock, doom rock, just plain old rock and you come up with the best rock and roll created by the best bands currently busting their ass to bring you their sounds. This music is a blend of the best of 70's rock and roll with modern experimental riffs and beats. This is what makes 'stoner/doom rock' the best underground music scene since the 'Seattle' scene hit.
Is me niet eens opgevallenquote:
quote:
Tis nog ff wachten op een modquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kan een mod trouwens de TT aanpassen, dit is namelijk deel 25
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef arucard het volgende:
Stoner Central #25: Appalachian Incantation
Het is nummer 25
quote:
Ik kon het wel waarderen (dûh, anders had ik die plaat van ze ook niet gekochtquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:07 schreef Bosbeetle het volgende:
master musicians kon ik niet echt inkomen op roadburn, wel toffe hoedjes en natuurlijk boerkaka (©gehenna)
Nee meer als een soort kleed ofzo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef arucard het volgende:
De zanger was niet als struik?
[ afbeelding ]
Hmm heb daar eigenlijk weinig problemen mee maar ik luister dan ook regelmatig naar dit soort werk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:35 schreef bartrid het volgende:
Goeie live band maar duurt inderdaad wel even voor je er in komt.
Ik ook, maar live kwam het wat moeizaam op gang, dus ik kan me wel voorstellen dat bosbeetle daar wat problemen mee had.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:50 schreef nipeng het volgende:
[..]
Hmm heb daar eigenlijk weinig problemen mee maar ik luister dan ook regelmatig naar dit soort werk.
Ja Bosbeetle, wil je er misschien over praten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik ook, maar live kwam het wat moeizaam op gang, dus ik kan me wel voorstellen dat bosbeetle daar wat problemen mee had.
Dat doe ik alquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja Bosbeetle, wil je er misschien over praten?
Die zonnebril is me gewoon dat hele optreden niet opgevallen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef lizardtattoo het volgende:
Hier een gallery van wat ze aanhadden inclusief hoedjes.
http://www.andrejoosse.nl/galleries/bukkake/
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef arucard het volgende:
De zanger was niet als struik?
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nee meer als een soort kleed ofzo.
Deze staat nu op, wat een gave plaat zeg. Lekkere grooves, goede tip trebremmit.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef trebremmit het volgende:
Dit is een hele vette nieuwe stonerplaat, met zangeres! http://www.allthatisheavy.com/info.asp?item_num=ATH-6857
Ze rocken gruwelijk hard! Een hele dikke aanrader.
[ afbeelding ]
Hij is fijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:09 schreef xpompompomx het volgende:
Ti Ta TVP!
en de nieuwe Ufomammut is niet weg te slaan uit mn winampl pleelist.
Ah dat is wel even leuk om te checken daar.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Oceana Company komt op bevrijdingsfestival zwolle ga ik ze daar maar bekijken aangezien ik niet op de afterburner was.
Niet echt van onder de indruk, alle post-metal clichés worden weer van stal gehaald, lijkt ook wel veel op Cult of Luna.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:16 schreef On het volgende:
Nieuwe Rosetta!
http://sputnikmusic.com/album.php?reviewid=36596
Eens, vrij saai en niet zo origineel. De nieuwe Mugstar is beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Niet echt van onder de indruk, alle post-metal clichés worden weer van stal gehaald, lijkt ook wel veel op Cult of Luna.
Psychedelisch/Space Rock. Wel een aanrader. Het album heet, ..Sun, Broken.. Hun self titled is misschien nog wel beter.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef trebremmit het volgende:
Mugstar ken ik niet, wat is dat voor band?
zij waren idd wel fijn daarquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond oceana company best okay op het bevrijdingsfestival
No problemoquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nog bedankt voor de gastvrijheid trouwens
Heb em ook net binnen. Klinkt weer wat meer traditioneel, maar helemaal niet slechtquote:Op maandag 26 april 2010 12:40 schreef trebremmit het volgende:
[ afbeelding ]
Jex Thoth heeft een nieuwe ep uit, Witness heet ie.
klopt wel een beetje, dat lijkt me idd iets wat alleen leuk is als je er bij bent (met de nodige drank op uiteraardquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef emokid het volgende:
Ligt het aan mij of is dat Garcia plays Kyuss maar een trieste bedoening? Ik heb wat filmpjes gezien en het ziet er eigenlijk niet uit.. die vent komt niet meer van zijn plek.
quote:BRANT BJORK SPECIAL GUEST BIJ GARCIA PLAYS KYUSS
Oud Kyuss-drummer Brant Bjork is speciale gast bij het optreden van Garcia
Plays Kyuss in de Melkweg op zondag 30 mei. Daarmee staan op deze avond
twee van de vier originele Kyuss leden op het podium.
Ze komen 19 Juni op Elektra Tuinfeest. Samen met wat andere stoner bandjes en meer. Ik ben van de partij. (stiekem ook voor de kinderaktiviteiten)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:57 schreef Bosbeetle het volgende:Is mondo generator ook niet ergens in europa aan het touren?
Nederland Japanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:03 schreef On het volgende:
[..]
Ze komen 19 Juni op Elektra Tuinfeest. Samen met wat andere stoner bandjes en meer. Ik ben van de partij. (stiekem ook voor de kinderaktiviteiten)
[ afbeelding ]
Sorry van de grootte.
Eén van de coolste concerten waar ik was was tijdens nederland zweden we wonnen en daarna speelde the wounded en anathema incl. inprovisatie over de wedstrijd op melodie van riders on the stormquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef On het volgende:
[..]
Vorig jaar lieten ze die wedstrijd zien waar Nederland door Rusland afgedroogd werd.
Over Anathema gesproken, ik wil er eens naar gaan luisteren maar weet niet met welk album ik het best kan beginnen. Alternative 4 of Judgement, suggesties?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eén van de coolste concerten waar ik was was tijdens nederland zweden we wonnen en daarna speelde the wounded en anathema incl. inprovisatie over de wedstrijd op melodie van riders on the storm
Maar dat terzijde
Ik zou beginnen met alternative 4 en judgementquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:17 schreef On het volgende:
[..]
Over Anathema gesproken, ik wil er eens naar gaan luisteren maar weet niet met welk album ik het best kan beginnen. Alternative 4 of Judgement, suggesties?
Ik neem aan dat je het over High on Fire hebt?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:33 schreef nipeng het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om HoF te zien raggen.
Daar zijn we wel benieuwd naar!quote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef On het volgende:
Dead Meadow heeft een nieuw album uit, Three Kings genaamd.
Live materiaal gepaard met nieuwe tracks als ik het goed begrijp. Luister hem nu en de live tracks zijn in orde tot dusver, de vocalen zijn iets minder maar de gitaar maakt het weer goed.
http://www.dustedmagazine.com/reviews/5576
wanneer dan? vandaag? Wie weet ga ik dan ook nog wel even, ohnee wacht concerten stop laat maar.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
Is Dead Meadow nog wat live? Zwolle is ongeveer 50 minuten van mij af en een kaartje is slechts 7,50.. De moeite waard?
Geen idee, dat is dan ook het probleem.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over High on Fire hebt?
Waar spelen die dan?
Maar eens checken dan. Vorige platen waren goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:04 schreef On het volgende:
Dead Meadow heeft een nieuw album uit, Three Kings genaamd.
Live materiaal gepaard met nieuwe tracks als ik het goed begrijp. Luister hem nu en de live tracks zijn in orde tot dusver, de vocalen zijn iets minder maar de gitaar maakt het weer goed.
http://www.dustedmagazine.com/reviews/5576
Zeker. Heb ze 2x keer gezien, vond het destijds heerlijk relaxed, dromerig live.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:26 schreef emokid het volgende:
Is Dead Meadow nog wat live? Zwolle is ongeveer 50 minuten van mij af en een kaartje is slechts 7,50.. De moeite waard?
Amplifier Worship =quote:Op maandag 10 mei 2010 11:53 schreef arucard het volgende:
Amplifier Worship en Absolutego worden op vinyl uitgebracht.
http://www.ideologic.org/?news=2548
Erg leuke cd ja! (vooral als de temperatuur eens boven de 20 graden uit zou komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:38 schreef arucard het volgende:
Tame Impala streamt hun nieuwe album Innerspeaker op hun myspace.
[ afbeelding ]
Ik vind hem beter dan die EP van ze.![]()
Dat eerste nummer van hun album is vetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:58 schreef Trashcanman het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook wel weg van Humo Del Cairo, vette Spaanstalige stonerband!
A Tiempo inderdaadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:06 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat eerste nummer van hun album is vet
das dat plaatje die we bij roadburn kregen of nie, daar staan idd een paar fijne dingen op. zit nog steeds in de cd-speler in de ootooquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
A Tiempo inderdaad![]()
Daar ken ik de band ook van, dat nummer stond op een meteor city verzamelschijf.
Die moet ik nog altijd eens een keer luisterenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
A Tiempo inderdaad![]()
Daar ken ik de band ook van, dat nummer stond op een meteor city verzamelschijf.
Ik had al zo een naar voorgevoel toen ik ze laatst skipte, dekselsquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef emokid het volgende:
ISIS stoppen er mee.. Heb ze maar 1 keer gezien, in de vera. Baal hier eigenlijk wel van.
Het laatste album vond ik eigenlijk verfrissender dan bijvoorbeeld In The Absence of Truth, maar idd niet hun sterkste werk nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef emokid het volgende:
Daar heb je wel een punt. Ik vind het ook beter dat ze stoppen, het laatste album was wel goed maar je hoorde duidelijk dat er nog weinig aan toegevoegd werd. Ik baal alleen dat ik ze niet vaker heb gezien.. ze kwamen best wel vaak langs namelijk.
Er komt nog een laatste live EP en dan is het sluschquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Het laatste album vond ik eigenlijk verfrissender dan bijvoorbeeld In The Absence of Truth, maar idd niet hun sterkste werk nee.
Ik heb me altijd goed vermaakt met hun live optredens, toch jammer.
Het hele album staat op Spotify. Straks maar eens luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:57 schreef nipeng het volgende:
De laatste Cathedral is inderdaad erg goed. Vernieuwend voor hun doen maar nog steeds erg Cathedral.
Een paar weken geleden Voice of the seven thunders - S/T gekocht. Erg goede 70-ish psych rock. Lekker dynamisch album ook. De moeite waard om de band eens te checken, jammer genoeg staat op hun myspace maar een nummer.
Weet je zeker dat we het over Cathedral hadden?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:57 schreef nipeng het volgende:
De laatste Cathedral is inderdaad erg goed. Vernieuwend voor hun doen maar nog steeds erg Cathedral.
Neequote:Op zondag 23 mei 2010 13:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we het over Cathedral hadden?
Beste Cathedral van de laatste tijd imho, die plaat staat als een huis.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:30 schreef emokid het volgende:
Cathedral zijn mensen best negatief over, ik snap niet waarom want de plaat is gewoon goed.
Is de vocalist eindelijk ontvoerd dan? die zat namelijk altijd de weg tussen mij en de appreciatie van cathedral te versperrenquote:Op zondag 23 mei 2010 13:34 schreef nipeng het volgende:
Lord Vicar, is oke.
[..]
Beste Cathedral van de laatste tijd imho, die plaat staat als een huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |