abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:43:45 #176
18860 sindell
Seriously
pi_81192500
Ik heb ook wel eens geproefd hoor. Ik vond het niet echt vies, een beetje zoetig. En volgens mij kan het nooit slecht voor je zijn. (en een dag nadat ik iets kerrie achtigs had gegeten, leek het daar ook naar te smaken )

En ik vindt het ook zonde als het weggaat, terwijl ik met het overgebleven pak kv (uit de eerste week met bijvoeden) totaal geen moeite had om het weg te gooien, wegens over datum.
Trouwens, laatst was had onze koelkast met vriezer het begeven, een ventilator was stuk. En ik baalde als een stekker omdat ik bang was dat ik alle gekolfde melk moest weggooien. Maar dat had ik in de onderste la staan waar de kou nog wel goed kwam. Gelukkig maar.....

Asy, ik hoop dat Harry alsnog uit de fles gaat drinken, want dat is wel erg nodig denk ik straks als je weer gaat werken.....
  zondag 9 mei 2010 @ 08:57:03 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81204337
Ik vind het prima te drinken. EN als het goed voor mijn zoon is, waarom zou het dan slecht zijn voor mij

En over dat drinken uit een flesje: ik heb goede hoop dat het goed komt. En anders is er geen man overboord. Dan ga ik gewoon live voeden. Dat is voor ons wel een reële optie, maar het heeft niet mijn voorkeur. Maar goed, we hebben nog een maand om te oefenen...
pi_81205177
Verse moedermelk vind ik wel lekker, uit de vriezer heb ik het nog niet geproefd maar ik vind het heel erg stinken.
Niels is niet beter gaan slapen sinds hij op zijn eigen kamer ligt, hij heeft echt honger 's nachts. Helaas wordt hij ook vroeger wakker, 6 uur ipv 7.00/7.30 uur. Een pyamapapje zou ik wel willen proberen als hij ongeveer 9 maanden is en mijn productie stabiel, als hij dan nog niet uit zichzelf langer slaapt.
Vraagje voor de ervaren voedsters, ging de fase van overdag slecht drinken vanzelf over of hebben jullie actief iets gedaan? Ook in een rustige slaapkamer voeden werkt niet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zondag 9 mei 2010 @ 12:31:58 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81207882
asy, wat irritant dat harry is gaan flesweigeren! wel fijn dat live voeden een optie is.

linda, mooi verhaal

beetje rare vraag: kan je ongesteld zijn zonder bloeden? (kheb ook een mirena, dat helpt ook). kheb 1x beetje gebloed, maar wel een paar keer nachtvoedingen (kan ook zijn doordat ze het koud had en dus wakker werd), en rugkrampen en ongi-chaggi en alles, maar dus geen bloed.
klinkt het bekend?

enneh, hoe lang duurt de borstvel-knijp-en-uitrek-zonder-los-te-laten-fase?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_81207958
in ieder geval tot 5 maanden en 2 weken...
pi_81208043
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh, hoe lang duurt de borstvel-knijp-en-uitrek-zonder-los-te-laten-fase?
die fase is hier met 2 jaar en 9 maanden nog niet over
pi_81208127
Hier ook nog steeds Davinia, sorry

En dat ongesteldheidsverhaal zonder bloed komt me heel bekend voor! Dat heb ik de laatste twee maanden ook gehad, inclusief Niels die niet wilde drinken, buikpijn, chagrijnig zijn en zeer pijnlijke tepels. En ik heb geen spiraaltje. De derde en vierde maand bloedde ik een dag een klein beetje (normaal een week heel heftig).
Het zal wel iets te maken hebben met hormoonspiegels die net niet de drempelwaarde voor een bloeding bereiken?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81221646
Hm, lijkt me vervelend, alle ongesteldheidsverschijnselen zonder dat het doorzet. Kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad. Wel dat ik chagrijnig was.

Ik slik nu een paar weken Cerazette. En ben nu wel ongesteld geworden (da's normaal met deze pil, ondanks dat je geen stopweek hebt), maar m'n productie is nog prima! En da's precies waarop ik hoopte. Sterker nog, ik ben er expres voor aan deze pil gegaan omdat m'n productie tijdens m'n laatste menstruatie volledig terugliep. Ik heb toen m'n hele vriezervoorraad op moeten maken.

Maar nu nergens last van dus!
pi_81222931
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Twinkly het volgende:
Hier ook nog steeds Davinia, sorry

En dat ongesteldheidsverhaal zonder bloed komt me heel bekend voor! Dat heb ik de laatste twee maanden ook gehad, inclusief Niels die niet wilde drinken, buikpijn, chagrijnig zijn en zeer pijnlijke tepels. En ik heb geen spiraaltje. De derde en vierde maand bloedde ik een dag een klein beetje (normaal een week heel heftig).
Het zal wel iets te maken hebben met hormoonspiegels die net niet de drempelwaarde voor een bloeding bereiken?
Oh, zou dat het zijn?! Ik ben nu al 2x "ongesteld" geweest, maar het was zo weinig dat het leek of het niet doorzette. Daardoor dus ook al 2x een zw.test gedaan, omdat ik het zo gek vond
Lotte!
Noah!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:19:27 #185
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81224848
fijn, ssserpente!

gelukkig ben ik niet de enige! ik dacht ook al bijna dat we weer spruw hadden door de gevoelige tepel (één kant maar), maar er kwamen geen steken, ze bleef goed drinken, dus ksnapte het al niet. Het is nu ook weer goeddeels weg. en ze drinkt weer beter, dus das helemaal fijn.
pi_81225686
Ik dacht inderdaad ook eerst aan spruw, maar ook geen steken!
Ik vind het maar een maf fenomeen
  zondag 9 mei 2010 @ 21:13:12 #187
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81227636
Hier gaat het nog steeds fantastisch qua voeding:

vol
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 9 mei 2010 @ 21:13:58 #188
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81227664
zalige foto Rocka
Heerlijk hé als ze helemaal uitgeteld zijn na het eten
pi_81227901
goeie foto
  zondag 9 mei 2010 @ 21:19:10 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81227928
Compleet knock out Nog steeds met armpje wijd achterover vallend slaapt hij dan verder <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_81228352
Geweldige foto
Dat druppeltje melk doet het 'm.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:30:25 #192
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81228504
Rocka, wat een heerlijkheid
.... met gevoel voor drama....
  zondag 9 mei 2010 @ 22:52:35 #193
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_81232900
Oh Rocks, wat kjoet!!
3!
  zondag 9 mei 2010 @ 23:14:04 #194
252405 oeke
Moeke
pi_81233886
Wat heerlijk Rocka! Die glimmende melkwangetjes.

Fijn Sserpente, dat die pil inderdaad werkt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 10 mei 2010 @ 09:46:31 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81243040
Rocka, wat een prachtige foto moment, mooi op de foto gezet!
pi_81243337
Oh Rocka, wow!
pi_81249407
Mijn linkerborst doet weer een paar dagen moeilijk (ook met live drinken) dus ik vanochtend met veel moeite een avent beker eruit geperst met kolven (beide kanten) mors ik 20 ml doordat ik aan het sjorren was met twee sluitingen die aan elkaar vastzaten (met het volle bekertje in mijn andere hand).
  maandag 10 mei 2010 @ 13:05:41 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_81249433
Argh, lily dat is zo vervelend!
pi_81249695
Ja, dan is 20 ml echt veel heh, op zo'n bekertje.

Leah drinkt de laatste tijd sowieso wat "slechter" merk ik. Maar ja, zal wel weer goedkomen...
pi_81252562
Rocka geweldige foto! Die druppel melk langs z'n wang ook

Balen lily. Heb je er net zoveel moeite voor gedaan

Ik heb gisteren weer 90cc weg mogen gooien. Deze melk was bijna 3 maanden oud, maar mijn vriezer gaat tot -20. Dan zou het theoretisch toch 6 maanden houdbaar moeten zijn? Doe ik iets verkeerd?
Als ik kolf, dan zijn de onderdelen ervan uitgekookt. De Avent-bekers zijn ook uitgekookt. De melk gaat binnen 10 minuten na kolven de vriezer in.
Dan haal ik de bevroren beker eruit en zet deze achterin, onderin in de koelkast. Als de melk ontdooid is, schenk ik het over in de fles. De fles warm ik au bain marie op.
Zie ik iets over het hoofd? Doe ik nu iets überstoms, waardoor ik al bijna 200cc heb kunnen weggooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')