Dat vermoeden heb ik hier ook (maar toch nog even niet...;) )quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:57 schreef Ssserpente het volgende:
Same here!Lente ging pas doorslapen zodra ze in d'r eigen kamertje lag én 's avonds een pyjamapapje kreeg.
Ik kreeg laatst een slok in mn gezicht gespuugdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef WupWup het volgende:
Mja. Ik heb het trouwens eens een slokje geproeft voor het eerst. Hebben jullie dat wel eens gedaan? Het smaakte echt niet lekker, beetje zeepachtig
Daarvan kreeg ik dus ook een slok in mn gezicht gespuugdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:22 schreef lily het volgende:
Ik heb het nog nooit geproefd. Mijn lief wel trouwens maar hij is sowieso geen melkliefhebber
Hij was wel nieuwsgierig want hij heeft nooit borstvoeding gehad![]()
Ok, eerlijk is eerlijk. Ik dreigde er mee het in zn oog te spuiten alsie niet wegging (hij lag met zn hoofd op mn buik en ik moest heel nodig plassen, maar hij weigerde weg te gaanquote:
Ja echt he? (ik dacht al dat ik abnormaal was ofzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:56 schreef Kersjes het volgende:
Oh Sindell![]()
Ik heb hetzelfde gehad met die Avent - bekers. Kostbare melk weggelekt in mijn tas, telefoon daardoor gesneuveld... een gore kliederzooi![]()
En ik heb er ook om staan janken...
Echt niet. Ik heb die 100cc van gisteren nog steeds in de koelkast staan. Niet dat we dat nog kunnen geven, maar misschien dat het in het badje kan. Je dacht toch niet dat ik het door de gootsteen mikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:10 schreef sindell het volgende:
[..]
Ja echt he? (ik dacht al dat ik abnormaal was ofzo)
Eh in het badje?..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:32 schreef WupWup het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb die 100cc van gisteren nog steeds in de koelkast staan. Niet dat we dat nog kunnen geven, maar misschien dat het in het badje kan. Je dacht toch niet dat ik het door de gootsteen mik![]()
die fase is hier met 2 jaar en 9 maanden nog niet overquote:Op zondag 9 mei 2010 12:31 schreef DaviniaHR het volgende:
enneh, hoe lang duurt de borstvel-knijp-en-uitrek-zonder-los-te-laten-fase?
Oh, zou dat het zijn?! Ik ben nu al 2x "ongesteld" geweest, maar het was zo weinig dat het leek of het niet doorzette. Daardoor dus ook al 2x een zw.test gedaan, omdat ik het zo gek vondquote:Op zondag 9 mei 2010 12:38 schreef Twinkly het volgende:
Hier ook nog steeds Davinia, sorry![]()
En dat ongesteldheidsverhaal zonder bloed komt me heel bekend voor! Dat heb ik de laatste twee maanden ook gehad, inclusief Niels die niet wilde drinken, buikpijn, chagrijnig zijn en zeer pijnlijke tepels. En ik heb geen spiraaltje. De derde en vierde maand bloedde ik een dag een klein beetje (normaal een week heel heftig).
Het zal wel iets te maken hebben met hormoonspiegels die net niet de drempelwaarde voor een bloeding bereiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |