Icantrix, ga je als bezoeker naar Lowlands?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Asy, dat doet Stef ook!![]()
Ik ben ondertussen, ondanks Stef's slordige drinken van de afgelopen tijd, zo ver dat ik serieus begin te overwegen te gaan proberen het eerste jaar bv te blijven geven. Hij is nu dik 5 maanden oud, dus er moet wel flink wat gebeuren wil ik de 6 maanden niet halen. Ik heb altijd gedacht dat ik met Lowlands wel over zou zijn op fv, maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet leuk als ik erover denk dat ik dan zou moeten stoppen. Ik heb nu dus contact met de organisatie van Lowlands om een kolfruimte te regelen en ze zijn ermee bezig!Wie weet geef ik dan al wel geen bv meer hoor, het kan best zijn dat ik het over twee maanden wél zat ben, maar ik wil eigenlijk gewoon niet stoppen omdát ik naar Lowlands ga. Super dat ze me willen helpen dus!
Dus naast een voorkeurshouding naar rechts nu ook een (rechter) voorkeursborstquote:Op woensdag 28 april 2010 09:37 schreef Ticootje het volgende:
Misschien heeft Thomas dat geregeld, veel babies hebben een voorkeurborst.
Ik ben bezoeker inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 09:05 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Icantrix, ga je als bezoeker naar Lowlands?
Ik heb als medewerker 2 jaar terug backstage stroom in mijn tent gekregen om te kunnen kolven. En de melk vervolgens gewoon weggegooid. (Pepijn was toen 1 jaar oud). Afgelopen jaar redde ik het met alleen iets met de hand kolven.
Maar mijn tent stond/staat dan ook pal achter de alpha tent dus dat maakt gedurende de dag even naar je tent een stuk makkelijker.
Ja, echt he? Blij mee joh! Ben wel benieuwd hoe ze dat verder aanpakken, op zich heb ik niet heel veel nodig. Ben ook eigenlijk best trots op mezelf, dat ik gewoon maar de knoop heb doorgehakt om het te vragen en niet blijf dubben.. Ben ik best goed in enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Wat gaaf dat je naar Lowlands gaat Icantrix en wat goed dat ze een kolfruimte proberen te regelen!
Piglet wat is jouw functie op Lowlands?
Wij gaan proberen wat Niels van de 5 mei viering in de stad vindt, dat wordt hier altijd heel uitgebreid gevierdMisschien maar niet naar de keiharde metal gaan
![]()
Ik heb dat precies hetzelfde (ook dat ruime verschil) en het blijft ook zo wat ik ook probeerquote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef leonieke het volgende:
Uit mijn linkerborst krijg ik in vergelijking met rechts bijna niets uit (40cc <> 140cc).
Leuk!!!!! Het shirt wat Pepijn op de onderste 2 foto's draagt is door jou of 1 van je collega's gepimpt.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef oeke het volgende:
Weet je dat ik jullie weleens gespot heb op Lowlands, Piglet? Toen was ik nog een lurker.![]()
Ik werkte in het mobiele naaiatelier en jullie kwamen een shirtje showen wat jullie hadden laten bedrukken voor Pepijn.![]()
En het was mijn eerste bewuste draagdoek aanschouwing!![]()
Nee, we zitten helemaal zonder nuquote:Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef WupWup het volgende:
Wat fijn Linda! Hebben jullie de feesthoedjes nog nodig gehad?
Dat is hier ook zo, hij is dan ook niet echtwakker. Ik heb het idee dat hij dan weer op instinct reageert zoals toen hij een kleine baby was.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Jelief het volgende:
Heel herkenbaar dat alarm en dan half buiten westen drinken. Ruben kan daar vooral 's nachts wat van. Hij huilt alsof de wereld vergaat en pas als zijn mond gesnoerd wordt door een tepel zakt hij weer weg.
Ze begon steeds korter, ongeduldiger te drinken en 's nachts sliep ze wel door, maar waar het eerst om 7u was dat ze kwam, werd het half 7, 6, half 6, 5quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef Twinkly het volgende:
Linda wat fijn dat jullie van de tepelhoedjes af zijn!! Hoe heb je gemerkt dat het beter gaat met drie voedingen per dag? Eet ze al zoveel erbij?
Dit deed Lotte op een gegeven moment ook. Huilend overstrekken en echt niet meer willen. Het heeft me toen meer als een uur gekost om d'r rustig aan de borst te kunnen krijgen. Is hij misschien teveel afgeleid door de omgeving om 'm heen? Hij onderneemt natuurlijk al heel veel, wat ik zie in het babietjestopic enzo. 's nachts is het donker en rustig. Misschien je toch voor de voedingen afzonderen? Desnoods liggend op bed in een donkere kamer?quote:Niels drinkt overdag steeds slechter. Daarnet ook weer, hij had 4 uur niet gegeten en huilde echt van de honger, maar de TSR kwam (echt geen extreem heftige hoor) en hij liet huilend los en hij wil echt niet meer aanhappenHij overstrekt zich dan helemaal. Nu is hij chagrijnig want hij heeft eigenlijk honger.
's Nachts drinkt hij juist heel gretig en lang aan beide borsten om de 3 uur. Hij drinkt ook op een bepaalde manier ofzo waardoor mijn tepels pijn doen. Ik heb al gekeken of we spruw hebben maar ik zie niets en het voelt ook anders dan toen.
Dat deed Emma toto op het laatst,als ze dan sliep en ik koppelde haar af dan ging ze weer zoeken naar mijn tepel alsof ze een klein babytje was.Heel lief!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:02 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat is hier ook zo, hij is dan ook niet echtwakker. Ik heb het idee dat hij dan weer op instinct reageert zoals toen hij een kleine baby was.
ghehe, ik heb een lekkere hangbank en ik zit hier met mn benen in kleermakerszit. Dat helpt enorm! Zit heerlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef WupWup het volgende:
Jeuj Linda en Lotte![]()
Mooie foto huup! Wat prettig dat je je arm gewoon op je schoot kan laten rusten. Tijd dat Emma wat bijgroeit![]()
Twinkly ik herken het wel een beetje, dat slechte drinken. En dan vooral het 's nachts bijtanken. We hebben in de afgelopen 2 weken één goede nacht gehad waarin ze 1keer kwam. Verder is het ieder half uur geweest tot iedere 2 uur zoals vannacht. en dan ook nog grote drama als ik d'r in haar eigen bed schuif zodat ze op mijn plek slaapt, maar dat is off topic. Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met overdag íets later dan de eerste vermoeidheid naar bed brengen en dan op bed laten drinken. Tot nu toe werkt het, want ze heeft én goed gedronken én ze ligt nu te slapen. We gaan dan gewoon zo liggen als 's nachts, met de gordijnen dicht.
Pijnlijke tepels herken ik van ongesteld moeten worden. Dan kan trouwens ook de smaak van de bv veranderen, waardoor je kind er anders op reageert. Kan dat geen mogelijkheid zijn?
Hap hap ja, en dan gauw de speen erin anders lig je nog een half uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe, ik heb een lekkere hangbank en ik zit hier met mn benen in kleermakerszit. Dat helpt enorm! Zit heerlijkcheckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |