abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80782690
Dat deed Laura wel afgelopen week een keer. Ik lachte naar haar en toen lachte ze terug, tepel los, dus ze moest opnieuw aanhappen, maar het was wel heel
pi_80782692
Dat was hetgeen wat ik afgelopen weekend nog tegen mijn man zei Dat veel vrouwen zo lang borstvoeding geven voor het intieme moment met hun kind Het vervolg van mijn statement was dat ik wat dat betreft direct wil overschakelen op flessenvoeding. Thomas en ik hebben dat alleszins niet. Hij kijkt me wel aan, maar niet anders dan anders. Na de voeding ligt hij wel te lachen naar mij dus daar trok ik me helemaal aan op. Tot vanmiddag want toen gaf papa de eerste fles (met moedermelk weliswaar) en lag Thomas na de voeding ook zo gelukzalig te lachen naar zijn pa. Of zou dat toch zijn door het feit dat het moedermelk was?
pi_80793093
Leah kijkt me wel verliefd aan Ze stopt soms even om me dan zo aan te kijken...dan komt er een glimlach en drinkt ze weer verder.

Maar dat aanvallen en grommen vind ik ook leuk en echt iets voor kerels
pi_80793369
En toch denk ik soms dat ik een monster heb gebaard, lily
  woensdag 28 april 2010 @ 08:54:49 #55
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80794244
Leonie

Je moet Harry eens zien als hij honger heeft. Dan leg ik hem klaar op het voedingskussen en begin aan het ritueel borstvoeding en hij begint dan al van 'huh huh huh' en mond open sperren en trappen met benen enzo. En dan tepel in de buurt en dan valt hij er ook op aan.
pi_80794331
Hier vallen ze ook echt aan om dan meteen als ze aanliggen heel gedrogeerd gaan liggen kijken.
  woensdag 28 april 2010 @ 08:59:25 #57
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80794342
Haha, Asy, dat doet Stef ook!

Ik ben ondertussen, ondanks Stef's slordige drinken van de afgelopen tijd, zo ver dat ik serieus begin te overwegen te gaan proberen het eerste jaar bv te blijven geven. Hij is nu dik 5 maanden oud, dus er moet wel flink wat gebeuren wil ik de 6 maanden niet halen. Ik heb altijd gedacht dat ik met Lowlands wel over zou zijn op fv, maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet leuk als ik erover denk dat ik dan zou moeten stoppen. Ik heb nu dus contact met de organisatie van Lowlands om een kolfruimte te regelen en ze zijn ermee bezig! Wie weet geef ik dan al wel geen bv meer hoor, het kan best zijn dat ik het over twee maanden wél zat ben, maar ik wil eigenlijk gewoon niet stoppen omdát ik naar Lowlands ga. Super dat ze me willen helpen dus!
3!
pi_80794354
Wij hebben borstmonstertjes (gelukkig nog geen sabeltandbaby's!)

Hier ook Asy, het is zelfs zo dat hij nog vrolijk is bij papa en dan leg ik hem op mijn schoot om klaar te maken om te drinken en dan heeft hij ineens REUZE honger "uhuhuhuh AANVALUHHH"
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80794437
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef Incantrix het volgende:
Haha, Asy, dat doet Stef ook!

Ik ben ondertussen, ondanks Stef's slordige drinken van de afgelopen tijd, zo ver dat ik serieus begin te overwegen te gaan proberen het eerste jaar bv te blijven geven. Hij is nu dik 5 maanden oud, dus er moet wel flink wat gebeuren wil ik de 6 maanden niet halen. Ik heb altijd gedacht dat ik met Lowlands wel over zou zijn op fv, maar om eerlijk te zijn vind ik het helemaal niet leuk als ik erover denk dat ik dan zou moeten stoppen. Ik heb nu dus contact met de organisatie van Lowlands om een kolfruimte te regelen en ze zijn ermee bezig! Wie weet geef ik dan al wel geen bv meer hoor, het kan best zijn dat ik het over twee maanden wél zat ben, maar ik wil eigenlijk gewoon niet stoppen omdát ik naar Lowlands ga. Super dat ze me willen helpen dus!
Icantrix, ga je als bezoeker naar Lowlands?

Ik heb als medewerker 2 jaar terug backstage stroom in mijn tent gekregen om te kunnen kolven. En de melk vervolgens gewoon weggegooid. (Pepijn was toen 1 jaar oud). Afgelopen jaar redde ik het met alleen iets met de hand kolven.
Maar mijn tent stond/staat dan ook pal achter de alpha tent dus dat maakt gedurende de dag even naar je tent een stuk makkelijker.
pi_80795089
Kan het trouwens zijn dat een borst niet geschikt is voor afkolven? Uit mijn linkerborst krijg ik in vergelijking met rechts bijna niets uit (40cc <> 140cc).
Is er een truc om de productie in één borst meer op te drijven? Is het beter dat ik Thomas dan vaker uit de linkerborst laat drinken of is het net beter dat ik links zoveel mogelijk probeer af te kolven? Het verschil was me gisteren ook al opgevallen (rechts is het echt 3 of 4 stralen die er blijven uitlopen, links amper een paar seconden één straaltje). Maar toen dacht ik dat het kwam omdat hij het laatste links had gedronken. Nu heb ik eerst gekolfd terwijl Thomas nog lag te slapen (dus een nacht niet gedronken aan beide borsten).

En idd, die honger komt echt soms op in 3 seconden. Ligt hij eerst rustig bij papa en opeens HONGER!!! En dan maar "huhuhuh" en grommen. Ik herken mijn monstertje helemaal in jullie verhalen. En het gedrogeerd liggen drinken Maar daarnet was het na het drinken wel met de mond open lachen naar mama.
pi_80795114
Misschien heeft Thomas dat geregeld, veel babies hebben een voorkeurborst.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80795239
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:37 schreef Ticootje het volgende:
Misschien heeft Thomas dat geregeld, veel babies hebben een voorkeurborst.
Dus naast een voorkeurshouding naar rechts nu ook een (rechter) voorkeursborst En dat met twee ouders die linkshandig zijn. Ons eigenwijsje
Maar zou hij er dan zelf meer uitkrijgen want ik heb altijd afgewisseld waardoor hij regelmatig tijdens één voeding alleen de linkerborst heeft gekregen. Zou hij dan wel voldoende binnen gekregen hebben?
pi_80795260
Ja hoor, kindjes legen een borst effectiever dan een kolf apparaat... De hoeveelheid die je kolft zegt niet veel over hoeveel je kindje binnenkrijgt aan de borst... geen zorgen!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:46:08 #64
95408 Incantrix
pi_80795337
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:05 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Icantrix, ga je als bezoeker naar Lowlands?

Ik heb als medewerker 2 jaar terug backstage stroom in mijn tent gekregen om te kunnen kolven. En de melk vervolgens gewoon weggegooid. (Pepijn was toen 1 jaar oud). Afgelopen jaar redde ik het met alleen iets met de hand kolven.
Maar mijn tent stond/staat dan ook pal achter de alpha tent dus dat maakt gedurende de dag even naar je tent een stuk makkelijker.
Ik ben bezoeker inderdaad En da's wel cool, pal achter de Alpha! Stroom heb ik op zich niet nodig, ik gebruik mijn kolf altijd op batterijen (ik heb het snoer al twee keer gesloopt ), maar ik hoop wel op een ruimte waar ik op een stoel o.i.d. kan zitten. In mijn tent kolven is lastig omdat ik niet te lang kan zitten zonder iets van steun in de rug (en de gewone camping is ook nogal onrustig, dat helpt denk ik ook niet mee..)

Leonieke, ik heb ook 1 borst die beter gaat als de andere, maar het verschil is bij mij wel minder groot. Je hebt dus wel een goede tsr aan de minder goede kant? Dan heb je ook niks aan die ene neusspray denk ik..
3!
pi_80795597
Wat gaaf dat je naar Lowlands gaat Icantrix en wat goed dat ze een kolfruimte proberen te regelen!
Piglet wat is jouw functie op Lowlands?
Wij gaan proberen wat Niels van de 5 mei viering in de stad vindt, dat wordt hier altijd heel uitgebreid gevierd Misschien maar niet naar de keiharde metal gaan
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80795789
Ik regel al 10 jaar lang met een vriendinnetje een milieubrigade groep.
Kortom wij coordineren ondertussen zo'n 50 man zodat alle picknicktenten schoon gehouden worden.

Vrijwilligerswerk met hele goede secundaire arbeidsvoorwaarden

offtopic, maar wel leuk 3 jaar Pepijn op lowlands

woensdag 28 april 2010 @ 10:05:42 #67
95408 Incantrix
pi_80795828
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Wat gaaf dat je naar Lowlands gaat Icantrix en wat goed dat ze een kolfruimte proberen te regelen!
Piglet wat is jouw functie op Lowlands?
Wij gaan proberen wat Niels van de 5 mei viering in de stad vindt, dat wordt hier altijd heel uitgebreid gevierd Misschien maar niet naar de keiharde metal gaan
Ja, echt he? Blij mee joh! Ben wel benieuwd hoe ze dat verder aanpakken, op zich heb ik niet heel veel nodig. Ben ook eigenlijk best trots op mezelf, dat ik gewoon maar de knoop heb doorgehakt om het te vragen en niet blijf dubben.. Ben ik best goed in enzo

Haha, niet? Kan best toch? Op afstand? Stef en ik doen altijd dansjes samen op SYL
3!
  woensdag 28 april 2010 @ 10:06:37 #68
95408 Incantrix
pi_80795856
Piglet, wat lief!!

Stef blijft overigens logeren bij opa en oma. Wij hebben het geluk dat zij in Lelystad wonen, dus hebben we hem wel lekker dichtbij
3!
pi_80795899
Icantrix, daar begint het mee hoor... Ik riep het eerste half jaar ook, met 13 maanden ben ik gestopt want ik ga niet op lowlands en op wielewaalvakantie kolven...

Nu is Pepijn 2 jaar en 9 maanden oud en ik voed nog steeds
pi_80796124
Weet je dat ik jullie weleens gespot heb op Lowlands, Piglet? Toen was ik nog een lurker.
Ik werkte in het mobiele naaiatelier en jullie kwamen een shirtje showen wat jullie hadden laten bedrukken voor Pepijn.
En het was mijn eerste bewuste draagdoek aanschouwing!

Stoer Incantrix!

Ko heeft 2 standen, of het grommende ik hed nu honger standje of oh wat leuk dat ik nu mag drinken standje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_80796191
Ik denk toch dat ik een goeie TSR heb links. Het komt er alleszins wel in straaltjes uit (of is dat geen referentie?)
pi_80797001
wow, stoer! kolven op lowlands
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef leonieke het volgende:
Uit mijn linkerborst krijg ik in vergelijking met rechts bijna niets uit (40cc <> 140cc).
Ik heb dat precies hetzelfde (ook dat ruime verschil) en het blijft ook zo wat ik ook probeer
  woensdag 28 april 2010 @ 11:02:18 #73
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80797564
wat een herkenbare dingen hier! het aanvallen zeker!

ik vind het zo mooi om de overgang van 'red alert' / moord! brand! de wereld vergaat! via 'lekker drinken en intussen met mama's kleren spelen of gewoon rondkijken naar 'mjam, dat was lekker, nu ga ik tevreden kraaien' te zien. en dat op mijn melk! dan ben ik echt trots!

speaking of which, het luchtalarm is aan het opstarten
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80797970
Oh echt super die Lowlandsfoto's Piglet Waarom moest je eigenlijk kolven, hij was toch mee?
pi_80797978
quote:
Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef oeke het volgende:
Weet je dat ik jullie weleens gespot heb op Lowlands, Piglet? Toen was ik nog een lurker.
Ik werkte in het mobiele naaiatelier en jullie kwamen een shirtje showen wat jullie hadden laten bedrukken voor Pepijn.
En het was mijn eerste bewuste draagdoek aanschouwing!
Leuk!!!!! Het shirt wat Pepijn op de onderste 2 foto's draagt is door jou of 1 van je collega's gepimpt.
We krijgen over het algemeen erg leuke reacties op lowlands!
Maar vooral het eerste jaar ook heel veel reacties van jemig wat doe je hier met zo'n jong kind.
Nu gaat Pepijn altijd maar 1 dagje, met backstagebandje en niet de muziektenten in.
Gewoon voor de sfeer en het mensen kijken.

Dat is ook waarom ik ga, ik heb al in geen jaren meer een heel optreden gezien, hooguit een nummertje hier of nummertje daar. Heerlijk die sfeer, mensen kijken, straat theater, allerlei lekkere dingen eten etc.
Lowlands
pi_80808143
Bluh ik ben weer ongesteld. Ik denk dat ik misschien last heb van productiedipjes in de aanloop naar mijn menstruatie, want Emma is de afgelopen anderhalve week weer veeeeeeeeeel geweest. Vorige keer gaf ik nog de schuld aan het regelen rond 3 maanden (3,5+ mnd), maar toen duurde het ook ong anderhalve week (in m'n geheugen). Best irritant dat ik niet aan m'n borsten kan voelen of ze vol of leeg zijn, ze zijn altijd gewoon soepel.
  woensdag 28 april 2010 @ 20:06:20 #77
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80816598
Wij nemen afscheid. Het is mooi geweest. Zaterdag begin ik met afbouwen.

Een maandje geleden

En daarnet

[ Bericht 10% gewijzigd door Groofsken op 28-04-2010 20:23:54 ]
  Moderator woensdag 28 april 2010 @ 20:28:53 #78
5428 crew  miss_sly
pi_80817726
Wat mooi Groof

Wup wat vervelend! Ik ben ook weer ongesteld, maar ik heb het idee dat het niet echt veel invloed meer heeft. De eerste keer wel, intussen niet meer. Ik kan ook nooit voelen of mijn borsten voel zijn, maar Senna drinkt er goed van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80817804
ah, Groofsken

succes met afbouwen
  woensdag 28 april 2010 @ 20:46:52 #80
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80818592
Groof

Ow en Harry kijkt ook gedrogeerd hoor! Die ogen draaien gewoon soms bijna weg

Gaaf hoor, Pepijn op Lowlands en fijn dat ze iets voor je proberen te regelen Incantrix!
  woensdag 28 april 2010 @ 22:11:55 #81
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80822868
Groofsken Wat een heerlijk ventje, en zo rossig!
Succes met het afscheid van de bv.

Pepijn op Lowlands
En p_iglet, ik vind het super dat jullie nog steeds zo genieten van de bv samen!
En stiekempjes vind ik het elke keer toch weer een pietsje confronterend Onze jongens zijn bijna even oud, we gingen zo lang gelijk op, en de jouwe krijgt nog steeds bv en de mijne moest noodgedwongen stoppen

Bv mengen is niet zo'n succes gebleken en ik ben nogal zuinig op mijn melk dus we proberen het maar niet meer. Kolven lijkt nu wel ietsje beter te gaan *afklopt*, maar ik kolf nog steeds te weinig. HIj krijgt nu als ik werk dus bv in een fles en een fles kv waarvan hij consequent 3 kwart laat staan
En als ik er ben dan mag hij los, zo veel en zo vaak hij wil
.... met gevoel voor drama....
pi_80845070
Mijn kolfproblemen waren volgens mij echt opstartproblemen. Het gaat nu super!
Ik was wel mijn kolf vergeten vandaag Ik wist dat dat eens zou gebeuren.

Ben dus om 11.00 naar huis gegaan en heb meteen verlof genomen voor de rest van de dag
ik moet de kinderen nu nog ophalen bij mijn ouders dus ik had de hele middag voor mij alleen
pi_80845817
Groof, wat een mooie foto's! Succes met het afbouwen en geniet nog even van de laatste tijd

Ik ben ook ongesteld Maar echt heel anders als vroegah. Heel weinig enzo. Heb ook niet het idee dat Lotte er last van heeft, behalve de dag ervoor, toen trok ze steeds een heel vies gezicht tijdens het drinken

Davinia, hoe gaat het tnt?

Hier zitten we nog steeds op 3 voedingen per dag en volgens mij vinden we dat allebei fijn! Voor Lotte, omdat er per ker meer te halen valt, waardoor ze rustiger en beter drinkt en voor mij omdat het lekkerder voeden is als je geen overstrekkend kind in je armen hebt. Ze kijkt ook altijd heel gelukkig als ze melk gehad heeft, ipv dat ze huilt en kermt zoals eerst
Lotte!
Noah!
pi_80936891
Wat fijn Linda! Hebben jullie de feesthoedjes nog nodig gehad?
pi_80937674
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:40 schreef WupWup het volgende:
Wat fijn Linda! Hebben jullie de feesthoedjes nog nodig gehad?
Nee, we zitten helemaal zonder nu
Lotte!
Noah!
  zondag 2 mei 2010 @ 22:25:08 #86
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80950887
Grooffoto's gemist

Fijn dat het zo goed gaat Lily!

Linda yaaaay! feesthoedjes hihi

ik geniet er nog steeds zo van, het zijn echt even kleine momentjes zo saampjes
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80958451
Mooie foto, Huup!
  Moderator maandag 3 mei 2010 @ 09:01:51 #88
5428 crew  miss_sly
pi_80958563
Fijn dat het goed gaat Linda zelfs zonder feestmuts

huup, wat een mooie foto
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80959867
Huup wat een mooie foto Ik bedel ook steeds bij mijn man of hij zo'n mooie foto van Niels en mij wil maken maar hij snapt er niets van

Linda wat fijn dat jullie van de tepelhoedjes af zijn!! Hoe heb je gemerkt dat het beter gaat met drie voedingen per dag? Eet ze al zoveel erbij?

Niels drinkt overdag steeds slechter. Daarnet ook weer, hij had 4 uur niet gegeten en huilde echt van de honger, maar de TSR kwam (echt geen extreem heftige hoor) en hij liet huilend los en hij wil echt niet meer aanhappen Hij overstrekt zich dan helemaal. Nu is hij chagrijnig want hij heeft eigenlijk honger.
's Nachts drinkt hij juist heel gretig en lang aan beide borsten om de 3 uur. Hij drinkt ook op een bepaalde manier ofzo waardoor mijn tepels pijn doen. Ik heb al gekeken of we spruw hebben maar ik zie niets en het voelt ook anders dan toen.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:00:25 #90
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80960968
Heel herkenbaar dat alarm en dan half buiten westen drinken. Ruben kan daar vooral 's nachts wat van. Hij huilt alsof de wereld vergaat en pas als zijn mond gesnoerd wordt door een tepel zakt hij weer weg.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_80961034
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:00 schreef Jelief het volgende:
Heel herkenbaar dat alarm en dan half buiten westen drinken. Ruben kan daar vooral 's nachts wat van. Hij huilt alsof de wereld vergaat en pas als zijn mond gesnoerd wordt door een tepel zakt hij weer weg.
Dat is hier ook zo, hij is dan ook niet echtwakker. Ik heb het idee dat hij dan weer op instinct reageert zoals toen hij een kleine baby was.
pi_80961968
quote:
Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef Twinkly het volgende:
Linda wat fijn dat jullie van de tepelhoedjes af zijn!! Hoe heb je gemerkt dat het beter gaat met drie voedingen per dag? Eet ze al zoveel erbij?
Ze begon steeds korter, ongeduldiger te drinken en 's nachts sliep ze wel door, maar waar het eerst om 7u was dat ze kwam, werd het half 7, 6, half 6, 5 steeds een beetje vroeger dus. Daarbij bleef ze ontevreden na het drinken. Toen heb ik het gewoon maar geprobeerd. Cold turkey an de ene op de andere dag van 7 voedingen naar 3 en het gaat eigenlijk heel goed. De laatste voeding krijgt ze in haar kamertje voor het slapen, dus soms is ze wat mopperig als ze 's avonds wat wil eten, maar nog niet naar bed wil. Dan probeer ik d'r wel af te leiden en dat gaat eigenlijk heel goed. Ze drinkt nu lang en ze blijft slikken. Ze is tevreden en blij als ze gedronken heeft. Echt veel prettiger.

Qua wat ze verder nog eet:
0700: BV
0900: Boterham
1200: Boterham en BV
1500: Fruit
1800: Warm eten
1900: BV
Ongeveer, qua tijden. En soms doe ik ook 's ochtends fruit, rond half 11 en dan 's middags een rijstwafel of een soepstengel ofzo. Bij alle maaltijden bied ik een tuitbeker water aan. Daarvan drinkt ze op een dag ongeveer een halve leeg.
quote:
Niels drinkt overdag steeds slechter. Daarnet ook weer, hij had 4 uur niet gegeten en huilde echt van de honger, maar de TSR kwam (echt geen extreem heftige hoor) en hij liet huilend los en hij wil echt niet meer aanhappen Hij overstrekt zich dan helemaal. Nu is hij chagrijnig want hij heeft eigenlijk honger.
's Nachts drinkt hij juist heel gretig en lang aan beide borsten om de 3 uur. Hij drinkt ook op een bepaalde manier ofzo waardoor mijn tepels pijn doen. Ik heb al gekeken of we spruw hebben maar ik zie niets en het voelt ook anders dan toen.
Dit deed Lotte op een gegeven moment ook. Huilend overstrekken en echt niet meer willen. Het heeft me toen meer als een uur gekost om d'r rustig aan de borst te kunnen krijgen. Is hij misschien teveel afgeleid door de omgeving om 'm heen? Hij onderneemt natuurlijk al heel veel, wat ik zie in het babietjestopic enzo. 's nachts is het donker en rustig. Misschien je toch voor de voedingen afzonderen? Desnoods liggend op bed in een donkere kamer?
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 11:40:43 #93
62233 Jelief
ikke lief!
pi_80962181
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:02 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dat is hier ook zo, hij is dan ook niet echtwakker. Ik heb het idee dat hij dan weer op instinct reageert zoals toen hij een kleine baby was.
Dat deed Emma toto op het laatst,als ze dan sliep en ik koppelde haar af dan ging ze weer zoeken naar mijn tepel alsof ze een klein babytje was.Heel lief!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 3 mei 2010 @ 11:44:55 #94
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80962330
Dat doet Annicka inderdaad ook, hap hap hap.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80969155
Jeuj Linda en Lotte

Mooie foto huup! Wat prettig dat je je arm gewoon op je schoot kan laten rusten. Tijd dat Emma wat bijgroeit

Twinkly ik herken het wel een beetje, dat slechte drinken. En dan vooral het 's nachts bijtanken. We hebben in de afgelopen 2 weken één goede nacht gehad waarin ze 1keer kwam. Verder is het ieder half uur geweest tot iedere 2 uur zoals vannacht. en dan ook nog grote drama als ik d'r in haar eigen bed schuif zodat ze op mijn plek slaapt, maar dat is off topic. Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met overdag íets later dan de eerste vermoeidheid naar bed brengen en dan op bed laten drinken. Tot nu toe werkt het, want ze heeft én goed gedronken én ze ligt nu te slapen. We gaan dan gewoon zo liggen als 's nachts, met de gordijnen dicht.
Pijnlijke tepels herken ik van ongesteld moeten worden. Dan kan trouwens ook de smaak van de bv veranderen, waardoor je kind er anders op reageert. Kan dat geen mogelijkheid zijn?

Hap hap ja, en dan gauw de speen erin anders lig je nog een half uur
  maandag 3 mei 2010 @ 14:49:01 #96
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80969328
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:44 schreef WupWup het volgende:
Jeuj Linda en Lotte

Mooie foto huup! Wat prettig dat je je arm gewoon op je schoot kan laten rusten. Tijd dat Emma wat bijgroeit

Twinkly ik herken het wel een beetje, dat slechte drinken. En dan vooral het 's nachts bijtanken. We hebben in de afgelopen 2 weken één goede nacht gehad waarin ze 1keer kwam. Verder is het ieder half uur geweest tot iedere 2 uur zoals vannacht. en dan ook nog grote drama als ik d'r in haar eigen bed schuif zodat ze op mijn plek slaapt, maar dat is off topic. Ik ben nu een beetje aan het experimenteren met overdag íets later dan de eerste vermoeidheid naar bed brengen en dan op bed laten drinken. Tot nu toe werkt het, want ze heeft én goed gedronken én ze ligt nu te slapen. We gaan dan gewoon zo liggen als 's nachts, met de gordijnen dicht.
Pijnlijke tepels herken ik van ongesteld moeten worden. Dan kan trouwens ook de smaak van de bv veranderen, waardoor je kind er anders op reageert. Kan dat geen mogelijkheid zijn?

Hap hap ja, en dan gauw de speen erin anders lig je nog een half uur
ghehe, ik heb een lekkere hangbank en ik zit hier met mn benen in kleermakerszit. Dat helpt enorm! Zit heerlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 15:18:40 #97
12913 GreatWhiteSilence
pi_80970346
Wupwup, daar trapte Annicka op een gegeven moment niet meer in...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80970493
quote:
Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ghehe, ik heb een lekkere hangbank en ik zit hier met mn benen in kleermakerszit. Dat helpt enorm! Zit heerlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check
SPOILER
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:14:24 #99
12913 GreatWhiteSilence
pi_80972368
Hier is links veel groter dan rechts, ik lig 's nachts dus altijd op mijn rechterzij. Op die manier zijn beide exemplaren van dezelfde kant te benaderen...
pi_80973372
die bekentenissen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')