Boterham met pindakaas, boterham met leverworst, boterham met hagelslag, twee bekers melk en een appelquote:
3 krentebollen met papa kaas.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boterham met pindakaas, boterham met leverworst, boterham met hagelslag, twee bekers melk en een appel
Was heerlijk weer
Is gewoon een beetje modderig waterquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Blijf hier om lachen,... oudje maar toch,... je zal in een poepbad vallen. Dan moest het gewoon gebeuren,...
http://www.dumpert.nl/med(...)valt_in_peopbad.html
Wat is papa kaas?quote:
Tegenwoordig als ik jou zie... moet ik aan Ross denken van friendsquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Magneet, als je niet eens wat leuks gaat Twitteren follow ik je niet meer hoor.
Technische nerdpraat over zijn werk.
Gewoon belegen kaas eigenlijk.. maar de meiden noemen dat zo, ze willen alleen smeerkaas of soms papa kaas. Papa eet namelijk iedere dag kaas op broodquote:
Nou, dan ben ik toch een beetje jaloers:quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig als ik jou zie... moet ik aan Ross denken van friends
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gewoon belegen kaas eigenlijk.. maar de meiden noemen dat zo, ze willen alleen smeerkaas of soms papa kaas. Papa eet namelijk iedere dag kaas op brood
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:36 schreef Chocobo het volgende:
YESSSS![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)et_door__.html?p=2,2
Je moeder.quote:
Yes, we canquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Ik moet toch zeggen dat daar veel goede punten in staan. Sommige totaal niet, maar toch zeker de helft!
[..]
Je moeder.
We were on a break!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig als ik jou zie... moet ik aan Ross denken van friends
Ik vind dat eigenlijk best triestquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst wilde ikquote:
Jij zou dr knuffelen he Gijsquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best triestIn many ways...
Ik wiebel ook tussen die 2quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerst wilde ikposten, maar toen ging ik lezen,....en ik ben het best met hun eens. Even kijken nu of het de VVD wordt of het clubje waar ik veel op zeik
heb ook een aantal vmware pro's als followers, moet wel mee kunnen pratenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
Magneet, als je niet eens wat leuks gaat Twitteren follow ik je niet meer hoor.
Technische nerdpraat over zijn werk.
http://www.xboxonly.nl/reviews/1775/Nier/quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.insidegamer.nl/playstation3/nier/recensies/29735
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Er zijn een paar punten die alle andere goede punten teniet doen :'quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Ik moet toch zeggen dat daar veel goede punten in staan. Sommige totaal niet, maar toch zeker de helft!
[..]
Je moeder.
Geef eens punten aan Forzaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Er zijn een paar punten die alle andere goede punten teniet doen :'
Ik heb 3 races geredenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef eens punten aan Forza
Kheb er dik 200 uur in zitten, dik 16000 km gereden, en zit op bijna 80%
Insidegamerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gijs, ook al zat er 20 Euro omheen gewikkeld!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:37 schreef Wessiej het volgende:
http://www.zavvi.com/games/platforms/ps3/yakuza-3-special-edition/10071805.html?utm_source=ENZ23-Apr-2010-353464041&utm_medium=email&utm_campaign=ENZ23-Apr-2010-353464041
20 euro voor Yakuza 3... hmm
Gisteren Wet gehaald voor 10,-quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Wessiej het volgende:
Nu trouwens The Saboteur binnen, gekocht voor 11 euro, even die Duitsers mollen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chill mn salaris van 1 euro 32.quote:ROC MONDRIAAN CONTRACT- SALARIS APRIL WERKG.NR.06206 EBC REGIO HAAGLANDEN E.O . CONTRACTGROEP BV ¤1,32
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met jou niveauquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met jouw niveau
1. Onzichtbare neger
2. Vrouwenhoofd in oor
3. Wolfman achtig iets dat het water uitloopt
Hoe kan ik de neger nu zien als hij onzichtbaar isquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met jou niveau
1. Onzichtbare neger
2. Vrouwenhoofd in oor
3. Wolfman achtig iets dat het water uitloopt
Nope, het is tijd voor de X. Te beginnen met Metroquote:
Wat een kutgame, ik zie geen holquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, het is tijd voor de X. Te beginnen met Metro
Pff, faal dit hoor. Brightness en je flashlight is geen goed idee?quote:Op zondag 25 april 2010 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een kutgame, ik zie geen hol
Helpt niets. Ik stond daar net zo in een kamer met water en ik zag de trap naar boven niet eens. 10 minuten rondgelopen. Daarna een kamer in een gebouw en ik zag de gang er achter niet eens.quote:Op zondag 25 april 2010 00:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Pff, faal dit hoor. Brightness en je flashlight is geen goed idee?
quote:Captain Corelli's Mandolin -
Nicolas Cage
1 ¤ 5,99
NW8 (Limited Digipack) -
Guus Meeuwis
1 ¤ 7,99
Alles na FFXIII is minder,... wacht een week om alles te laten bezinken! Maar sowieso,... wat doe je met Metro Gijs. Wacht toch gewoon tot er weer iets episch is!quote:Op zondag 25 april 2010 00:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helpt niets. Ik stond daar net zo in een kamer met water en ik zag de trap naar boven niet eens. 10 minuten rondgelopen. Daarna een kamer in een gebouw en ik zag de gang er achter niet eens.
Fuck dat.
Assassins's Creed II wordt 't. Ergens komende week. Gister na de eindbaas weer even naar Gran Pulse gegaan, maar het voelt klaar. Even geen zin om die hunts te doen.quote:Op zondag 25 april 2010 09:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alles na FFXIII is minder,... wacht een week om alles te laten bezinken! Maar sowieso,... wat doe je met Metro Gijs. Wacht toch gewoon tot er weer iets episch is!
Heb je genoten Gijs! Spel bleef een aantal weken goed hangen he. Heb het na het uitspelen nog dagelijks. Wil gewoon terug naar Pulse,... of het eerdere Cocoon,... verder met het verhaal. Maar ja,... dat kan nietquote:Op zondag 25 april 2010 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Assassins's Creed II wordt 't. Ergens komende week. Gister na de eindbaas weer even naar Gran Pulse gegaan, maar het voelt klaar. Even geen zin om die hunts te doen.
FFXIII is legendarisch ja, net als bijna alle Finals! Mooie momenten ook nog tussen de eindbazen door en ze waren pittig, maar goed te doen!quote:Op zondag 25 april 2010 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je genoten Gijs! Spel bleef een aantal weken goed hangen he. Heb het na het uitspelen nog dagelijks. Wil gewoon terug naar Pulse,... of het eerdere Cocoon,... verder met het verhaal. Maar ja,... dat kan niet
Edit: Ah,... is het zelfs zo erg Gijs: [TK] [Xbox 360] Metro 2033
Nee sorry, Bayonetta is zeker niet mijn game. Je mag Metro wel voor een Gijsjesprijs van 22.50 incl verzenden hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ruilen tegen Bayonetta Roy? Die kun je met 1 vinger spelen.
[TK] Xbox360 games waaronder Bayonetta. Ies goedkoop!
Neej, ik wil mijn backlog juist verminderen (of op zijn minst gelijk houden), niet uitbreiden.quote:Op zondag 25 april 2010 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee sorry, Bayonetta is zeker niet mijn game. Je mag Metro wel voor een Gijsjesprijs van 22.50 incl verzenden hebben
15.quote:Op zondag 25 april 2010 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, ik wil mijn backlog juist verminderen (of op zijn minst gelijk houden), niet uitbreiden.
Ik heb wel nog GTA + Broken Sword op de DS als ruil in de aanbieding (2 voor 1 dus).quote:
Die speel ik liever op de iPhone...quote:Op zondag 25 april 2010 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb wel nog GTA + Broken Sword op de DS als ruil in de aanbieding (2 voor 1 dus).
Ik ook. Dat is net het probleem.quote:Op zondag 25 april 2010 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speel ik liever op de iPhone...
Ja ik heb ook interesse in New Vegas. Zou dat nou echt meer van hetzelfde zijn of zit er ergens toch wat nieuwe gameplay in. Alleen de textures aanpassen lijkt me nou niet echt cool. Zelfde ontwikkelaar?quote:Op zondag 25 april 2010 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFXIII is legendarisch ja, net als bijna alle Finals! Mooie momenten ook nog tussen de eindbazen door en ze waren pittig, maar goed te doen!![]()
En ja MetroKocht 'm vanwege de Fallout achtige setting, redelijke cijfers en de prijs (¤23) maar wat een domper... Ik wacht wel op New Vegas voor m'n post-apocalyptische game-kick!
Wanneer komt de nieuwe iPhone denk je Gijs?quote:Op zondag 25 april 2010 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook. Dat is net het probleem.
Je hebt niet eens een iPhone
Hier nog andere zooi te koop:
[TK] PSP & DS games waaronder GTA en Mario & Luigi
Nog maar 23 dagenquote:Op zondag 25 april 2010 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe iPhone denk je Gijs?
Anyway,... heb zelf gelukkig geen backlog meer. Heb ook maar twee games gekocht dit jaar. Mass Effect en Final Fantasy,... episch 1e kwartaal hoor. Nu eerst Red Dead Redemption
[ afbeelding ]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.
De eerste 12 minuten zijn te vinden op het internet...quote:Op zondag 25 april 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is echt zo mooi. Is hier ook een gameplay filmpje van ergens? Benieuwd naar de framerate hier. Maar ja,... echt geen game om hartje zomer te gaan gamen. Ik wacht tot de herfst,... is die meteen voor een mooi prijsje op te halen.
Panasonic G20 plasmaquote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Waar is ook alweer het Home Cinema topic of is die er niet? Topic met info over plasma, LCD en HD films en gaming,... vragen over aanschaf etc. etc. Het gaat me specifiek over de aanschaf van TV's.
Ik vind hem niet meer.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Waar is ook alweer het Home Cinema topic of is die er niet? Topic met info over plasma, LCD en HD films en gaming,... vragen over aanschaf etc. etc. Het gaat me specifiek over de aanschaf van TV's.
Briljant! Ik deel je mening! Ben al een week aan het Googlen en kwam op deze twee uit waar ik een keuze uit wil maken. Moet 50" zijnquote:
Ja Gijs,... ik doe het nu al 5 jaar met een plasma die niet eens HD ready is. Hij upscaled wel prachtig, maar het is tijd voor Full HD. Mede door 3D, LED en andere zaken dalen de huidige plasma's in prijs. Over LCD pieker ik niet,... moet een plasma zijn,... en ja dan kom je al snel op Panasonic.quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meer.Anders open je gewoon een nieuw topic.
Ga je upgraden Gijs?
Wij hebben hier net een Panasonic plasma gekocht, zelfde die jij daar gokt maar dan de 42 inch versie. Echt mooi beeldquote:Op zondag 25 april 2010 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,... ik doe het nu al 5 jaar met een plasma die niet eens HD ready is. Hij upscaled wel prachtig, maar het is tijd voor Full HD. Mede door 3D, LED en andere zaken dalen de huidige plasma's in prijs. Over LCD pieker ik niet,... moet een plasma zijn,... en ja dan kom je al snel op Panasonic.
Ik zweer bij de Viera reeks! Heb mijn 480P plasma nu al 5 jaar en echt schitterend beeld gehad (wel laten calibreren), maar die nieuwe Viera reeks heeft THX calibratie mode als default er in zitten. Tevens ongeëvenaard black-level en contrast. Must have! Kep en jij bevestigen eigenlijk net mijn enige juiste keuze.quote:Op zondag 25 april 2010 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wij hebben hier net een Panasonic plasma gekocht, zelfde die jij daar gokt maar dan de 42 inch versie. Echt mooi beeld
Plus je kan een USB-HDD gebruiken om direct op te nemen via de TV, zit een aansluiting op voor Ziggo e.d., netwerkaansluiting voor link met je mediaserver (DLNA)quote:Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Meer serieus,... 1080P met een diameter van 127 cmDat is gamen en film kijken!
42 is echt grootquote:Op zondag 25 april 2010 14:38 schreef kepler het volgende:
Ik ga voor 42" en wacht op de aanbiedingen rond het WK
Ik zit een meter of 3 van mn TV, en het is een investering in de toekomstquote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
42 is echt groot, zit zelf met 40 inch, maar ik zit nog geen/net 2 meter van het beeld dus het is groot zat
. Aanbiedingen van het WK komen al, zag al wat leuke staan
Eens,... zo zie ik het ook! Investering voor de komende 5 jaar. Daarna zien we wel weer. Mooie prijzen ook zeg momenteel rondom de plasma'squote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zit een meter of 3 van mn TV, en het is een investering in de toekomst
Met deze TV kan ik wel een aantal jaren vooruit, 3D doe ik toch niet aan
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets andersquote:Op zondag 25 april 2010 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... zo zie ik het ook! Investering voor de komende 5 jaar. Daarna zien we wel weer. Mooie prijzen ook zeg momenteel rondom de plasma's
Ik zit nu op een mini-tvtje te gamenquote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets anders
Zooo'n verschil! Ik wil niet weten hoe GoW3 er op zo'n plasma uit zietquote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets anders
Intro van GoW3 is nog steeds beste intro ooit in een spel, samen met de beste bossfight ooit in een game. Dat jullie dat spel niet gamen doet mij kotsenquote:Op zondag 25 april 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zooo'n verschil! Ik wil niet weten hoe GoW3 er op zo'n plasma uit ziet
Welke sites heb jij gebruikt om informatie op te doen over de G20? Op de Nederlandse Panasonic site hebben ze het voornamelijk over de S20 (andere variant). Kieskeurig is ook niet echt denderend wat informatie betreft. Hoop is foutief!quote:
Geen tijd voor. Ik wacht nog even,... komt na het cowboy spel! Maar ik weet het,... is verplichte kost.quote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Intro van GoW3 is nog steeds beste intro ooit in een spel, samen met de beste bossfight ooit in een game. Dat jullie dat spel niet gamen doet mij kotsen
Goedgekeurdquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ik wacht nog even,... komt na het cowboy spel! Maar ik weet het,... is verplichte kost.
Hij switched consoles. Net bijna 60 uur FF gedaan,... wisselt die af met 25 uur AC2 voor de 360!quote:Op zondag 25 april 2010 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goedgekeurd, maar Roy dan, die heeft GoW3 in zijn huis liggen en gaat het dan niet spelen want Metro moet, of welke paupergame die nu doet. HALLO, GOW3 LIGT IN JE HUIS.
Saboteur is wel een leuk tussendoortje
Ja retarded. Ik speel altijd alles door elkaar, heerlijk. Nu even reviewtje tikken over MLB The Show 10, echt een haat/liefde relatie met dat spel gehad, gaaf hoorquote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij switched consoles. Net bijna 60 uur FF gedaan,... wisselt die af met 25 uur AC2 voor de 360!
Als je er 1 koop voor 11 juni krijg je een Panasonic digitale camera (oranje) cadeau. Ben zo benieuwd naar het NeoPDP schermquote:Op zondag 25 april 2010 14:38 schreef kepler het volgende:
Ik ga voor 42" en wacht op de aanbiedingen rond het WK
Retardedquote:Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja retarded. Ik speel altijd alles door elkaar, heerlijk. Nu even reviewtje tikken over MLB The Show 10, echt een haat/liefde relatie met dat spel gehad, gaaf hoor
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.quote:Op zondag 25 april 2010 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je er 1 koop voor 11 juni krijg je een Panasonic digitale camera (oranje) cadeau. Ben zo benieuwd naar het NeoPDP scherm
http://panasonic.nl/html/(...)ie/186214/index.html
[ afbeelding ]
Ja of koop een tv.quote:Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.
Die staat al gepland Gijs!quote:Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.
avforums, tweakers en een aantal reviews gelezenquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke sites heb jij gebruikt om informatie op te doen over de G20? Op de Nederlandse Panasonic site hebben ze het voornamelijk over de S20 (andere variant). Kieskeurig is ook niet echt denderend wat informatie betreft. Hoop is foutief!
quote:Oops! Google Chrome could not find www.google.nl
quote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef kepler het volgende:
Ah gevonden:
http://www.avforums.com/r(...)sma-HDTV-Review.html
Veel technische mumbojumbo over beeldcorrectiekleurenwarmteheid weet ik veel watMaar op wat kleine issues (floating blacks
) is het echt een hele goede TV, zeker voor dat geld
Als ik zou weten wat het precies is zou ik het inderdaad niet onderschattenquote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onderschat het floating black probleem niet...
quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Nils
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=52101
Roy, homo, waarom speel je geen gow3quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Meteen downloaden! Nu alleen nog Trapito de film en mijn jeugdtekenfilms zijn compleet
Omdat ik iets totaaaaal anders wilde dan Final. Metro was in mijn ogen goede kandidaat daarvoor. Andere console, first person, post-apocalyptisch, etc. Maar dat werd 'm niet, dus nu ga ik voor een andere game, maar het wordt wel een 360-game. Beetje afwisseling kan geen kwaad enzo. Kratos komt echt nog wel aan de beurt, maar ik heb geen haast. Die is over 3 maanden nog net zo tof.quote:
Ik vind dat van Metro al vreemd, kopen voor releasedate, en gister pas opstartenquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik iets totaaaaal anders wilde dan Final. Metro was in mijn ogen goede kandidaat daarvoor. Andere console, first person, post-apocalyptisch, etc. Maar dat werd 'm niet, dus nu ga ik voor een andere game, maar het wordt wel een 360-game. Beetje afwisseling kan geen kwaad enzo. Kratos komt echt nog wel aan de beurt, maar ik heb geen haast. Die is over 3 maanden nog net zo tof.
My mind works in mysterious waysquote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind dat van Metro al vreemd, kopen voor releasedate, en gister pas opstarten
Kaarsen op je Tv si.quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
My mind works in mysterious ways
Dat is zoooooo pre-Wiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
http://thepiratebay.org/t(...)sproken_Dutch_spokenquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Meteen downloaden! Nu alleen nog Trapito de film en mijn jeugdtekenfilms zijn compleet
quote:I’ll go even further. As an overall entertainment and design experience, Chaos Rings is more successful and ultimately more enjoyable than Final Fantasy XIII, the big-budget, high-definition home console blockbuster that Square Enix released in North America last month.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef Wessiej het volgende:
Review van Chaos Rings in de New York Times
[..]
[ afbeelding ]
....quote:Op zondag 25 april 2010 23:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://thepiratebay.org/t(...)sproken_Dutch_spoken
Veel plezier dan Gijsquote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Gijs....
Heb je enig idee hoe lang ik naar die film heb gezocht?JAREN...
Zo mooi... Tranen! Maar ook lachen! Ga 'm kijken!
Hit the Trailquote:Bearly Legal
Kill and skin 18 grizzly bears.
People are Still Strange
Complete 15 tasks for Strangers.
The Quick and everyone else…
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches
Unnatural Selection
Kill one of every animal species in the game in any game mode.
What About Hand Grenades?
Get a ringer in a game of Horseshoes in any game mode.
De mooiste kinderfilm die er is...quote:Op maandag 26 april 2010 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier dan GijsBen hem ook maar aan het downen,... geen idee wat het is echter!
Ga 'm maar kijken en laat me maar weten hoe je erna over denkt.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga 'm maar kijken en laat me maar weten hoe je erna over denkt.
Je hebt nog een aantal koters rondlopen he. Die kunnen Trapito wel waarderen denk ik! Ik keek 'm altijd als ik ziek was vroegerquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer in to wat de jongere films, maar bedankt Gijs.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ja dus @ Gekke Achievement namen
[..]
Hit the Trail
Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam sessionDat wil dus waarschijnlijk zeggen, dat als je in het stadje bent, en naar het andere stadje moet, dat je een dag ingame moet rijden?
Gewone kaarten op de DS en DS lite, i-kaarten op DSi. Verder geeeeen idee. De DS is dood in mijn ogen, ding is al een half jaar niet aan geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... op welke DS'en werken die flash kaarten momenteel? Alleen op die oude? Of werkt het ook op de DSi of DSXL.
Ja prima Gijsquote:Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja,... maar in een free-roam MP game. Dat betekend dus geen veilige route
Samen doen B.
?
Wat een niveauquote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Handig als je in Rotterdam woont![]()
![]()
___!
Baard maar beste filmpje ooit.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
![]()
Handig als je in Rotterdam woont![]()
![]()
___!
Hij noemt wel FC Den Bosch.quote:Op maandag 26 april 2010 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Baard maar beste filmpje ooit.
MET JE KANKERABONNEMENT OP JE KANKER VOETBAL INTERNATIONAAL.
Ik hoorde alleen maar kanker,... maar waar ging het nou om. Was hij voor het verkeerde elftal?quote:Op maandag 26 april 2010 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Baard maar beste filmpje ooit.
MET JE KANKERABONNEMENT OP JE KANKER VOETBAL INTERNATIONAAL.
HIJ KWAM UIT KANKERBREDA DUS DAN BEN JE OOK MAAR VOOR KANKERNAC, EN NIET VOOR KANKERFEYENOORD. JE BENT MAAR VOOR DE CLUB VOOR UIT WELKE STAD JE KOMT, KANKERLUL.quote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen maar kanker,... maar waar ging het nou om. Was hij voor het verkeerde elftal?
Download even de normale nero?quote:Op maandag 26 april 2010 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes? Hoe brand ik een DVD?![]()
Ik heb een Video TS map, maar met WMP of in Vista zelf is er geen optie tot DVD branden, enkel audio of data disc... Heb nu Nero Light, maar ook daar kun je enkel data discs branden.
Is er een gratis brand-programma?
Kost geld. Of heb jij een code?quote:
Come on, je hebt toch internetquote:Op maandag 26 april 2010 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kost geld. Of heb jij een code?
Nog meer niveau uit Rotterdam:quote:
quote:In Rotterdam is gisteren een vrouwelijke buschauffeur mishandeld door een groep jonge vrouwen. Agenten die de vrouwen wilden aanhouden, kregen ook klappen. Dat gebeurde in Rotterdam-IJsselmonde.
Aanleiding voor de ruzie was dat zeven vrouwen zonder te betalen wilden meerijden. Toen de chauffeur daar iets van zei, kreeg ze klappen, zegt de politie. De verdachten, die zich niet wilden legitimeren, werden aangehouden.
Hond
Omstanders bemoeiden zich daarmee en werkten de agenten tegen. Een van de belagers werd gebeten door een politiehond en tegen een andere werd pepperspray gebruikt.
Uiteindelijk werden twee mannen, twee vrouwen en twee tienermeisjes aangehouden, allemaal uit Rotterdam.
Stinkstad!quote:Op maandag 26 april 2010 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog meer niveau uit Rotterdam:
[..]
DSXL werkt ook, mn tante heeft er ook eentje met flashquote:Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... op welke DS'en werken die flash kaarten momenteel? Alleen op die oude? Of werkt het ook op de DSi of DSXL.
Over een paar dagen Amsterdam.quote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Delft is pas een stinkstad, letterlijk
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensenquote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Delft is pas een stinkstad, letterlijk
En Maastrichtquote:Op maandag 26 april 2010 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensen![]()
Behalve Groningen
quote:Bij droog weer wordt ons Modeparadijs van Nederland en Cullinair Bolwerk van Europa door een penetrante stank van de rioleringen omgeven.
Vooral in de buurt van de toeristentrekker Maastrichter Gijs, de chique Stokstraat en de drukke doorloopstraat Maastrichter Brugstraat komt het Aroma je tegemoet...
Onze jongens op de gemeente weten er alles van. "Er is een structureel probleem..." werd mij verteld.
Tja, vertel mij wat... wel meer dan één; en ik weet ook precies waar die structurele problemen zitten.
Allé, laat de toerist dit dan ook maar thuis vertellen: Maastricht is een mooie stad, je komt er niet in of uit, maar als je er wel in slaagt om je auto te parkeren kom je vol met je neus in de strontlucht !
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...quote:Op maandag 26 april 2010 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensen![]()
Behalve Groningen
Hé Kep, wat ga je donderdag doen, ook gezellig de stad inquote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...
Dus eik gewoone en dorp in een stadquote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.
Nee geef mij maar een rustige wijk, ruimte, groen, en toch zaken op loop afstand. Een buurt met sociale contacten en vriendelijkheid en ruime woningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Misschien, ik moet wel de volgende dag om 8u in Rotterdam zijnquote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hé Kep, wat ga je donderdag doen, ook gezellig de stad in?
Godverdomme Gijs… Wanneer PM je je kaksakking adres nou isquote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.
Nee geef mij maar een rustige wijk, ruimte, groen, en toch zaken op loop afstand. Een buurt met sociale contacten en vriendelijkheid en ruime woningen.
Er zijn honderden van deze serie. Zou echt niet weten wat nou de beste is. Vind de Apocalyps serie op NGC wel goed, maar geen idee of dit dat is. Vaak voelen deze series aan als deel 1 verzamelboeken met cadeau waar je nooit meer een deel 2 van haalt. Je kent ze wel,... die tabakswinkelstrips of verzamel items.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand die dit kent:
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=73&t=52288
Moeite waard?
Naja, het is toch een flinke aanslag op mijn verbinding. Download het liever niet als het niet echt de moeite is... Ik wil eigenlijk iets als Planet Earth op BRD. Gewoon een disc of 5 met mooie beelden in HD.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zijn honderden van deze serie. Zou echt niet weten wat nou de beste is. Vind de Apocalyps serie op NGC wel goed, maar geen idee of dit dat is. Vaak voelen deze series aan als deel 1 verzamelboeken met cadeau waar je nooit meer een deel 2 van haalt. Je kent ze wel,... die tabakswinkelstrips of verzamel items.
Maar hey,... de download is gratis dus waar hebben we het over.
Moggequote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.youporn.com/wa(...)y/?user_choice=Enter
Het voelt vies om naar iets te kijken waarop jij gefapt hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
http://www.youporn.com/wa(...)y/?user_choice=Enter
Succes met de rest van Final Fantasy XIII dan!quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het voelt vies om naar iets te kijken waarop jij gefapt hebt.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Succes met de rest van Final Fantasy XIII dan!
Ja, want ik fap op me werk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het voelt vies om naar iets te kijken waarop jij gefapt hebt.
Het heeft wel 1 autoquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:40 schreef Scarface2004 het volgende:
En dan te bedenken dat RDR niet zoveel water heeft, plus geen auto's.
Dus alles is nog 'groter'
Rock band 1 of 2?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, bij de FRS kun je niet meer oneindig veel coupons invullen... Maximaal één per bestellingBen ik toch blij dat ik ze allemaal opgemaakt heb voor Rock Band.
Dus in plaats van 10% Addiscount, 10% ANWB, gratis LE upgrade en onbeperkt coupons zijn ze gegaan naar 10% ANWB korting met maximaal één coupon.
Klantenbinding
1quote:
Typisch FRS. Als iets te populair wordt gaan ze het inperken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, bij de FRS kun je niet meer oneindig veel coupons invullen... Maximaal één per bestellingBen ik toch blij dat ik ze allemaal opgemaakt heb voor Rock Band.
Dus in plaats van 10% Addiscount, 10% ANWB, gratis LE upgrade en onbeperkt coupons zijn ze gegaan naar 10% ANWB korting met maximaal één coupon.
Klantenbinding
Vlgs mij 2 jaar geleden dat ik daar per ongeluk een paar dvd's kocht.. kom echt nooit in de FRSquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klantenbinding
Ik de afgelopen tijd redelijk wat, vanwege al die kortingenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij 2 jaar geleden dat ik daar per ongeluk een paar dvd's kocht.. kom echt nooit in de FRS
Eind Mei.. kwam je weer uit je winterdip strol?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer kwam Read Dead Redemption ook alweer uit?
Owwwww...dan hebben we nog even de tijd.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef Scarface2004 het volgende:
RDR, 18 Mei in de VS
21 Mei in de EU
Hoofdstuk 9 gehad?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Owwwww...dan hebben we nog even de tijd.
Ik ben even een beetje klaar met FF. Heb de behoefte aan iets luchtigers.
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.quote:
Ik vond H9 ook wat minder en had daarna ook ff een dipje. Maar je weet dat je bij Eidolons niet puur moet aanvallen? Ik geloof dat Bahamuth ook wil zien dat er geheald wordt. Switchen tussen SAB MED MED en COM RAV RAV is aan te raden. Als Vanille snel sterft vanwege laag HP moet je af en toe Fang gebruiken als SEN in een SEN MED MED opstelling.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.
Klinkt goed! Echt een game voor mij!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Wessiej het volgende:
Gister in 1 dag 5 uur Super Street Fighter IV gedaan, wat een bazenspel. 3x mijn Xbox boos uitgedaan, awesome.
Weer die dramatische A.I. van de eindbaas,... zelfs op very easy sloeg die me letterlijk alle kanten op. Zo kansloos,... vaak kon ik niet eens wat doenquote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Wessiej het volgende:
Gister in 1 dag 5 uur Super Street Fighter IV gedaan, wat een bazenspel. 3x mijn Xbox boos uitgedaan, awesome.
Je moet Final Fantasy ook aan de kenners overlaten!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja. Ik moet nu de summon van de lesbische lover van Vanille verslaan. Maar ik kan me er even niet toe aanzetten.
Ja,... asfalt hadden ze nog niet Gijs!quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ja, 90% is woestijn. Zo kan ik het ook
Komt einde van dit jaar wel weer,... hopelijk voor een leuke prijs. En sowieso,... het boek ga ik toch niet lezenquote:Op woensdag 28 april 2010 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hmm, die Alan Wake SE is op Amazon al uitverkocht. Wel nog te koop via een third party voor 130 pondIk twijfel zooooo om 'm te kopen
Helemaal waar. Mijn verstand zegt ook 'niet doen' maar toch!quote:Op woensdag 28 april 2010 10:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komt einde van dit jaar wel weer,... hopelijk voor een leuke prijs. En sowieso,... het boek ga ik toch niet lezen
Echt Gijs,... niet doen. Zonde van het geld nu joh! Zo LE is die LE nou ook weer niet. Komt echt wel weer.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal waar. Mijn verstand zegt ook 'niet doen' maar toch!
De eerstvolgende game die ik nu ga kopen is dit juweeltje:
Ik heb strax aan het eind van deze generatie de volgende Wii-games:quote:Op woensdag 28 april 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt Gijs,... niet doen. Zonde van het geld nu joh! Zo LE is die LE nou ook weer niet. Komt echt wel weer.
Over SMG2,... ja geweldig inderdaad. Ik koop hem alleen voor mijn kids. De Wii staat ook in hun kamer! Ik denk dat ik er wel klaar mee ben.
Hahaha, dat eindequote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 28 april 2010 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, dat eindeCommercials zijn zo slecht soms
Vind het zo raar.. tis net alsof je wel moet preorderen want anders mis je flauwekul.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vond het begin zo cool! Raar die exclusiviteit, maar gelukkig zit alles bij de FRS versie.
Ja klopt,... beetje opdringerig. Een hoop mensen lopen straks met net snelste en beste paard en of wapen rond. Heb je de normale versie 'moet' je upgraden om een kans te maken of gewoon fucking goed zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het zo raar.. tis net alsof je wel moet preorderen want anders mis je flauwekul.
Gijs. W. T. F. gek... Mijn rechter speaker ligt nu in coma.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Chocobo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_talent.html
Origineel laten blazen over je speakers! Altijd kippenvel!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs. W. T. F. gek... Mijn rechter speaker ligt nu in coma.
Daar is het geluid net even wat beter, kwalitatief gezien in ieder geval. Die chick uit het Dumpertfilmpje klinkt veel te schel.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Origineel laten blazen over je speakers! Altijd kippenvel!
Ja daar begin je al inderdaad.. heb je niet de preorder heb je niet het snelste paard... echt WTF ik betaal toch straks 60 euro in de winkel en dan ben ik niet eens competatief?!quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt,... beetje opdringerig. Een hoop mensen lopen straks met net snelste en beste paard en of wapen rond. Heb je de normale versie 'moet' je upgraden om een kans te maken of gewoon fucking goed zijnIk heb de FRS LE gekocht voor een mooie prijs,... maar ik zou dat spul niet in de store aanschaffen.
Ik vraag me ook af wie deze box gaat kopen? Ik niet in ieder geval. Ik skip ook de BRD EE versies denk ik. Ik ga niet voor al mijn DVD's upgraden naar BRD. Ook niet voor LotR EE.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:53 schreef Chocobo het volgende:
Vervolg,.... box kost 80 Euro,... en mensen vragen zich af waarom we downloaden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Serieus,.... zo jammer! Maar ja,.... wat doe je er tegen!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Avatar meegekregen? Nu de kale versie, straks de collector's edition met extra's, daarna nog een director's cut en later waarschijnlijk ook nog een keer een 3D versie.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Avatar meegekregen? Nu de kale versie, straks de collector's edition met extra's, daarna nog een director's cut en later waarschijnlijk ook nog een keer een 3D versie.![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wie deze box gaat kopen? Ik niet in ieder geval. Ik skip ook de BRD EE versies denk ik. Ik ga niet voor al mijn DVD's upgraden naar BRD. Ook niet voor LotR EE.Ik wilde Godfather en BoB kopen, maar het schijnt het niet waard te zijn als je de DVD's al hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
BoB enkel op sommige punten inderdaad. Veel grain ook zoals je al zei, vergelijkbaar met 300. Ik had de DVD versies echter nog niet gezien, en ik kon de DVD box voor meer verkopen dan de BRD box kosttequote:Op woensdag 28 april 2010 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wilde Godfather en BoB kopen, maar het schijnt het niet waard te zijn als je de DVD's al hebt.
Ja,... bij Bob door de grain inderdaad en bij de Godfather door het old effect! Nou ja,.. Lotr hoeft ook niet meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BoB enkel op sommige punten inderdaad. Veel grain ook zoals je al zei, vergelijkbaar met 300. Ik had de DVD versies echter nog niet gezien, en ik kon de DVD box voor meer verkopen dan de BRD box kostte
Lekker geld uitsparen zoquote:Op woensdag 28 april 2010 12:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... bij Bob door de grain inderdaad en bij de Godfather door het old effect! Nou ja,.. Lotr hoeft ook niet meer.
Ja, maar films als Up zijn een Blu-ray aanschaf juist nu wel weer waard!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben tegenwoordig al blij met een kale versie van een DVD. Laatst Men from Earth en Deaprtures gekocht. Ik had ze al gedownload, maar deze zijn het bewaren wel waard.Volgende aanschaf wordt Up in the Air.
Ik ga tegenwoordig voor kwaliteit. En filmhuis films hoef ik echt niet op Blu-Ray.
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heavy Rain via V&A gekocht voor 30 euro.
Depri film/game!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef Strolie75 het volgende:
Heavy Rain via V&A gekocht voor 30 euro.
Is die al op dvd te krijgen?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Natuurlijk vind Sony dat de belangrijkste ontwikkeling.. we behoren nooit tevreden te zijn met wat we al hebben maar we moeten iets voorgeschoteld krijgen wat we nog niet hebben, en laat nou toevallig Sony die dingen te koop hebben staanquote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik geloof trouwens oprecht dat 3D de toekomst heeft. Zowel qua films als qua games. Ik las in de laatste Wired dat Sony dit zelf de belangrijkste ontwikkeling vindt voor de komende jaren ze gaan zich er helemaal op richten. 3D TV’s, 3D games via de PS3, 3D camcorders, 3D fototoestellen, etc. De technologie hebben ze in huis (Avatar is met Sony camera’s geschoten) en de hardware ook (Bravia’s en PS3). Moet je je voorstellen. Uncharted 3 met een 3D jungle. Gran Turismo met een gevoel van diepte. Porno waarbij je moet bukken bij de ejaculatie. Ik stel de aanschaf van een nieuwe TV in elk geval nog even uit. Ik wil zien hoe dit zich ontwikkeld.
Tuurlijk noemen ze het zelf de grootste ontwikkeling, het is hun eigen product... Ik blijf vooralsnog skeptisch aangezien je voor veel 3D een bril nodig hebt en dat zoek ik niet als ik ontspanning wil.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik geloof trouwens oprecht dat 3D de toekomst heeft. Zowel qua films als qua games. Ik las in de laatste Wired dat Sony dit zelf de belangrijkste ontwikkeling vindt voor de komende jaren ze gaan zich er helemaal op richten. 3D TV’s, 3D games via de PS3, 3D camcorders, 3D fototoestellen, etc. De technologie hebben ze in huis (Avatar is met Sony camera’s geschoten) en de hardware ook (Bravia’s en PS3). Moet je je voorstellen. Uncharted 3 met een 3D jungle. Gran Turismo met een gevoel van diepte. Porno waarbij je moet bukken bij de ejaculatie. Ik stel de aanschaf van een nieuwe TV in elk geval nog even uit. Ik wil zien hoe dit zich ontwikkeld.
Goeie vraagquote:Op woensdag 28 april 2010 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer gaan we trouwens weer eens Left4Dead spelen?
JAAASOOOOOOOOONquote:Op woensdag 28 april 2010 12:42 schreef Strolie75 het volgende:
Wel lekker om elke avond even te spelen.En ik ben bang dat het einde tussen nu en deze herfst gespoilerd wordt.
Bril schrikt me nog een beetje af. Technologie schijnt zo te werken dat het beeld op een hele hoge frequentie wordt getoond, en dat de bril afwisselend het linker en rechter oog bedekt. Meeste mensen die Wipeout 3D spelen zijn na een half uur kotsmisselijk. Maar het schijnt te wennen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk noemen ze het zelf de grootste ontwikkeling, het is hun eigen product... Ik blijf vooralsnog skeptisch aangezien je voor veel 3D een bril nodig hebt en dat zoek ik niet als ik ontspanning wil.
Ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik vermoed dat dat een gimmick wordt gelijk aan het "oude 3D". Alhoewel, ik pijp half Nintendo voor een 3D Advanced Wars.quote:De 3DS vind ik daarom interessanter dan bijvoorbeeld Avatar.
Zou wel cool zijn!quote:Goeie vraagIk ben wel weer voor een potje L4D. Misschien dat Kepler die game ook kan kopen zodat we met z'n vieren zijn?
Dat, en de framerate is gehalveerd en de resolutie gaag van 1080p naar 720p...quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bril schrikt me nog een beetje af. Technologie schijnt zo te werken dat het beeld op een hele hoge frequentie wordt getoond, en dat de bril afwisselend het linker en rechter oog bedekt. Meeste mensen die Wipeout 3D spelen zijn na een half uur kotsmisselijk. Maar het schijnt te wennen.
Ik vraag me ook af hoe het gaat werken. Maar goed, vijf jaar geleden vroeg ik me ook af wat ik in HEMELSNAAM met een touchscreen moest gamen, en kijk naar de DSquote:Ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik vermoed dat dat een gimmick wordt gelijk aan het "oude 3D". Alhoewel, ik pijp half Nintendo voor een 3D Advanced Wars.
Preciesquote:Zou wel cool zijn!
Dat wordt wel beter. En ik heb toch een HD Ready TV.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat, en de framerate is gehalveerd en de resolutie gaag van 1080p naar 720p...
Tegenwoordig is alles touch!quote:Ik vraag me ook af hoe het gaat werken. Maar goed, vijf jaar geleden vroeg ik me ook af wat ik in HEMELSNAAM met een touchscreen moest gamen, en kijk naar de DS
Doen we! Leuk! Kan kep op de vrijmarkt op zoek naar een goedkoop exemplaar.quote:PreciesEn anders doen we het gewoon met z'n driën. Al wordt het voor mij wel volgende week denk ik. Vanavond werken, morgen KoninginneNach, vrijdag Koninginnedag, zaterdagavond werken en zondag uit eten.
Good luckquote:
Thanks!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Good luck
Krijg net een SMS van mijn neef, die is ook voor de 100e keer gezakt voor zijn rijbewijs
Tja, het hoeft maar één klein foutje te zijnquote:
Nee dit was 3e keer, nog 1 keer normaal volgens mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Thanks!
Hij mag nu via rijkswaterstaat?
[..]
Tja, het hoeft maar één klein foutje te zijn
Ach, het is maar een half uurtje en ben rest van de week vrij dus bijna weekend!
Waar was je vorige keer op gezakt? Wheelie?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tja, het hoeft maar één klein foutje te zijn
Ach, het is maar een half uurtje en ben rest van de week vrij dus bijna weekend!
Zonde van de olie.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)randen-Florida.dhtml
Wat een verhaal hee.. wat een ramp.
Reactie daar:quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)randen-Florida.dhtml
Wat een verhaal hee.. wat een ramp.
Niveautjequote:Pietje_16
De einde van de wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |