....quote:Op zondag 25 april 2010 23:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://thepiratebay.org/t(...)sproken_Dutch_spoken
Veel plezier dan Gijsquote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Gijs....
Heb je enig idee hoe lang ik naar die film heb gezocht?JAREN...
Zo mooi... Tranen! Maar ook lachen! Ga 'm kijken!
Hit the Trailquote:Bearly Legal
Kill and skin 18 grizzly bears.
People are Still Strange
Complete 15 tasks for Strangers.
The Quick and everyone else…
Be the top scoring player in any three consecutive FFA games in public matches
Unnatural Selection
Kill one of every animal species in the game in any game mode.
What About Hand Grenades?
Get a ringer in a game of Horseshoes in any game mode.
De mooiste kinderfilm die er is...quote:Op maandag 26 april 2010 07:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Veel plezier dan GijsBen hem ook maar aan het downen,... geen idee wat het is echter!
Ga 'm maar kijken en laat me maar weten hoe je erna over denkt.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga 'm maar kijken en laat me maar weten hoe je erna over denkt.
Je hebt nog een aantal koters rondlopen he. Die kunnen Trapito wel waarderen denk ik! Ik keek 'm altijd als ik ziek was vroegerquote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer in to wat de jongere films, maar bedankt Gijs.
quote:Op maandag 26 april 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Ja dus @ Gekke Achievement namen
[..]
Hit the Trail
Get from Blackwater to Escalera before sundown in a public Free Roam sessionDat wil dus waarschijnlijk zeggen, dat als je in het stadje bent, en naar het andere stadje moet, dat je een dag ingame moet rijden?
Gewone kaarten op de DS en DS lite, i-kaarten op DSi. Verder geeeeen idee. De DS is dood in mijn ogen, ding is al een half jaar niet aan geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... op welke DS'en werken die flash kaarten momenteel? Alleen op die oude? Of werkt het ook op de DSi of DSXL.
Ja prima Gijsquote:Op maandag 26 april 2010 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
Ja,... maar in een free-roam MP game. Dat betekend dus geen veilige route
Samen doen B.
?
Wat een niveauquote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Handig als je in Rotterdam woont![]()
![]()
___!
Baard maar beste filmpje ooit.quote:Op maandag 26 april 2010 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
![]()
![]()
Handig als je in Rotterdam woont![]()
![]()
___!
Hij noemt wel FC Den Bosch.quote:Op maandag 26 april 2010 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Baard maar beste filmpje ooit.
MET JE KANKERABONNEMENT OP JE KANKER VOETBAL INTERNATIONAAL.
Ik hoorde alleen maar kanker,... maar waar ging het nou om. Was hij voor het verkeerde elftal?quote:Op maandag 26 april 2010 15:25 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Baard maar beste filmpje ooit.
MET JE KANKERABONNEMENT OP JE KANKER VOETBAL INTERNATIONAAL.
HIJ KWAM UIT KANKERBREDA DUS DAN BEN JE OOK MAAR VOOR KANKERNAC, EN NIET VOOR KANKERFEYENOORD. JE BENT MAAR VOOR DE CLUB VOOR UIT WELKE STAD JE KOMT, KANKERLUL.quote:Op maandag 26 april 2010 15:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen maar kanker,... maar waar ging het nou om. Was hij voor het verkeerde elftal?
Download even de normale nero?quote:Op maandag 26 april 2010 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes? Hoe brand ik een DVD?![]()
Ik heb een Video TS map, maar met WMP of in Vista zelf is er geen optie tot DVD branden, enkel audio of data disc... Heb nu Nero Light, maar ook daar kun je enkel data discs branden.
Is er een gratis brand-programma?
Kost geld. Of heb jij een code?quote:
Come on, je hebt toch internetquote:Op maandag 26 april 2010 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kost geld. Of heb jij een code?
Nog meer niveau uit Rotterdam:quote:
quote:In Rotterdam is gisteren een vrouwelijke buschauffeur mishandeld door een groep jonge vrouwen. Agenten die de vrouwen wilden aanhouden, kregen ook klappen. Dat gebeurde in Rotterdam-IJsselmonde.
Aanleiding voor de ruzie was dat zeven vrouwen zonder te betalen wilden meerijden. Toen de chauffeur daar iets van zei, kreeg ze klappen, zegt de politie. De verdachten, die zich niet wilden legitimeren, werden aangehouden.
Hond
Omstanders bemoeiden zich daarmee en werkten de agenten tegen. Een van de belagers werd gebeten door een politiehond en tegen een andere werd pepperspray gebruikt.
Uiteindelijk werden twee mannen, twee vrouwen en twee tienermeisjes aangehouden, allemaal uit Rotterdam.
Stinkstad!quote:Op maandag 26 april 2010 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog meer niveau uit Rotterdam:
[..]
DSXL werkt ook, mn tante heeft er ook eentje met flashquote:Op maandag 26 april 2010 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... op welke DS'en werken die flash kaarten momenteel? Alleen op die oude? Of werkt het ook op de DSi of DSXL.
Over een paar dagen Amsterdam.quote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Delft is pas een stinkstad, letterlijk
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensenquote:Op maandag 26 april 2010 18:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Delft is pas een stinkstad, letterlijk
En Maastrichtquote:Op maandag 26 april 2010 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensen![]()
Behalve Groningen
quote:Bij droog weer wordt ons Modeparadijs van Nederland en Cullinair Bolwerk van Europa door een penetrante stank van de rioleringen omgeven.
Vooral in de buurt van de toeristentrekker Maastrichter Gijs, de chique Stokstraat en de drukke doorloopstraat Maastrichter Brugstraat komt het Aroma je tegemoet...
Onze jongens op de gemeente weten er alles van. "Er is een structureel probleem..." werd mij verteld.
Tja, vertel mij wat... wel meer dan één; en ik weet ook precies waar die structurele problemen zitten.
Allé, laat de toerist dit dan ook maar thuis vertellen: Maastricht is een mooie stad, je komt er niet in of uit, maar als je er wel in slaagt om je auto te parkeren kom je vol met je neus in de strontlucht !
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...quote:Op maandag 26 april 2010 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere grote stad in NL is een stinkstad.. allemaal chaos, gekut, stank, brutale mensen![]()
Behalve Groningen
Hé Kep, wat ga je donderdag doen, ook gezellig de stad inquote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik vind de stad geweldig om in te wonen. Ik hou het echt niet vol in een dorpje...
Dus eik gewoone en dorp in een stadquote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.
Nee geef mij maar een rustige wijk, ruimte, groen, en toch zaken op loop afstand. Een buurt met sociale contacten en vriendelijkheid en ruime woningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Misschien, ik moet wel de volgende dag om 8u in Rotterdam zijnquote:Op maandag 26 april 2010 18:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hé Kep, wat ga je donderdag doen, ook gezellig de stad in?
Godverdomme Gijs… Wanneer PM je je kaksakking adres nou isquote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het enige positieve wat ik kan bedenken is het anoniem opgaan in de menigte, tegelijkertijd erg eenzaam.
Nee geef mij maar een rustige wijk, ruimte, groen, en toch zaken op loop afstand. Een buurt met sociale contacten en vriendelijkheid en ruime woningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |