Panasonic G20 plasmaquote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Waar is ook alweer het Home Cinema topic of is die er niet? Topic met info over plasma, LCD en HD films en gaming,... vragen over aanschaf etc. etc. Het gaat me specifiek over de aanschaf van TV's.
Ik vind hem niet meer.quote:Op zondag 25 april 2010 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Waar is ook alweer het Home Cinema topic of is die er niet? Topic met info over plasma, LCD en HD films en gaming,... vragen over aanschaf etc. etc. Het gaat me specifiek over de aanschaf van TV's.
Briljant! Ik deel je mening! Ben al een week aan het Googlen en kwam op deze twee uit waar ik een keuze uit wil maken. Moet 50" zijnquote:
Ja Gijs,... ik doe het nu al 5 jaar met een plasma die niet eens HD ready is. Hij upscaled wel prachtig, maar het is tijd voor Full HD. Mede door 3D, LED en andere zaken dalen de huidige plasma's in prijs. Over LCD pieker ik niet,... moet een plasma zijn,... en ja dan kom je al snel op Panasonic.quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meer.Anders open je gewoon een nieuw topic.
Ga je upgraden Gijs?
Wij hebben hier net een Panasonic plasma gekocht, zelfde die jij daar gokt maar dan de 42 inch versie. Echt mooi beeldquote:Op zondag 25 april 2010 13:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja Gijs,... ik doe het nu al 5 jaar met een plasma die niet eens HD ready is. Hij upscaled wel prachtig, maar het is tijd voor Full HD. Mede door 3D, LED en andere zaken dalen de huidige plasma's in prijs. Over LCD pieker ik niet,... moet een plasma zijn,... en ja dan kom je al snel op Panasonic.
Ik zweer bij de Viera reeks! Heb mijn 480P plasma nu al 5 jaar en echt schitterend beeld gehad (wel laten calibreren), maar die nieuwe Viera reeks heeft THX calibratie mode als default er in zitten. Tevens ongeėvenaard black-level en contrast. Must have! Kep en jij bevestigen eigenlijk net mijn enige juiste keuze.quote:Op zondag 25 april 2010 13:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wij hebben hier net een Panasonic plasma gekocht, zelfde die jij daar gokt maar dan de 42 inch versie. Echt mooi beeld
Plus je kan een USB-HDD gebruiken om direct op te nemen via de TV, zit een aansluiting op voor Ziggo e.d., netwerkaansluiting voor link met je mediaserver (DLNA)quote:Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Meer serieus,... 1080P met een diameter van 127 cmDat is gamen en film kijken!
42 is echt grootquote:Op zondag 25 april 2010 14:38 schreef kepler het volgende:
Ik ga voor 42" en wacht op de aanbiedingen rond het WK
Ik zit een meter of 3 van mn TV, en het is een investering in de toekomstquote:Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
42 is echt groot, zit zelf met 40 inch, maar ik zit nog geen/net 2 meter van het beeld dus het is groot zat
. Aanbiedingen van het WK komen al, zag al wat leuke staan
Eens,... zo zie ik het ook! Investering voor de komende 5 jaar. Daarna zien we wel weer. Mooie prijzen ook zeg momenteel rondom de plasma'squote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zit een meter of 3 van mn TV, en het is een investering in de toekomst
Met deze TV kan ik wel een aantal jaren vooruit, 3D doe ik toch niet aan
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets andersquote:Op zondag 25 april 2010 14:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... zo zie ik het ook! Investering voor de komende 5 jaar. Daarna zien we wel weer. Mooie prijzen ook zeg momenteel rondom de plasma's
Ik zit nu op een mini-tvtje te gamenquote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets anders
Zooo'n verschil! Ik wil niet weten hoe GoW3 er op zo'n plasma uit zietquote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit dan te denken aan 6 jaar terug, op mijn mini-tvtje gamen. En dan nu op 40 inch Full-HD, surround sound setje erbij en dan de intro van God of War 3 spelen, tja wel iets anders
Intro van GoW3 is nog steeds beste intro ooit in een spel, samen met de beste bossfight ooit in een game. Dat jullie dat spel niet gamen doet mij kotsenquote:Op zondag 25 april 2010 15:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zooo'n verschil! Ik wil niet weten hoe GoW3 er op zo'n plasma uit ziet
Welke sites heb jij gebruikt om informatie op te doen over de G20? Op de Nederlandse Panasonic site hebben ze het voornamelijk over de S20 (andere variant). Kieskeurig is ook niet echt denderend wat informatie betreft. Hoop is foutief!quote:
Geen tijd voor. Ik wacht nog even,... komt na het cowboy spel! Maar ik weet het,... is verplichte kost.quote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Intro van GoW3 is nog steeds beste intro ooit in een spel, samen met de beste bossfight ooit in een game. Dat jullie dat spel niet gamen doet mij kotsen
Goedgekeurdquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ik wacht nog even,... komt na het cowboy spel! Maar ik weet het,... is verplichte kost.
Hij switched consoles. Net bijna 60 uur FF gedaan,... wisselt die af met 25 uur AC2 voor de 360!quote:Op zondag 25 april 2010 15:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Goedgekeurd, maar Roy dan, die heeft GoW3 in zijn huis liggen en gaat het dan niet spelen want Metro moet, of welke paupergame die nu doet. HALLO, GOW3 LIGT IN JE HUIS.
Saboteur is wel een leuk tussendoortje
Ja retarded. Ik speel altijd alles door elkaar, heerlijk. Nu even reviewtje tikken over MLB The Show 10, echt een haat/liefde relatie met dat spel gehad, gaaf hoorquote:Op zondag 25 april 2010 15:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij switched consoles. Net bijna 60 uur FF gedaan,... wisselt die af met 25 uur AC2 voor de 360!
Als je er 1 koop voor 11 juni krijg je een Panasonic digitale camera (oranje) cadeau. Ben zo benieuwd naar het NeoPDP schermquote:Op zondag 25 april 2010 14:38 schreef kepler het volgende:
Ik ga voor 42" en wacht op de aanbiedingen rond het WK
Retardedquote:Op zondag 25 april 2010 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja retarded. Ik speel altijd alles door elkaar, heerlijk. Nu even reviewtje tikken over MLB The Show 10, echt een haat/liefde relatie met dat spel gehad, gaaf hoor
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.quote:Op zondag 25 april 2010 15:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je er 1 koop voor 11 juni krijg je een Panasonic digitale camera (oranje) cadeau. Ben zo benieuwd naar het NeoPDP scherm
http://panasonic.nl/html/(...)ie/186214/index.html
[ afbeelding ]
Ja of koop een tv.quote:Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.
Die staat al gepland Gijs!quote:Op zondag 25 april 2010 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je kunt dat geld ook uitgeven aan een mooie zomervakantie met je gezin.
avforums, tweakers en een aantal reviews gelezenquote:Op zondag 25 april 2010 15:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Welke sites heb jij gebruikt om informatie op te doen over de G20? Op de Nederlandse Panasonic site hebben ze het voornamelijk over de S20 (andere variant). Kieskeurig is ook niet echt denderend wat informatie betreft. Hoop is foutief!
quote:Oops! Google Chrome could not find www.google.nl
quote:Op zondag 25 april 2010 19:58 schreef kepler het volgende:
Ah gevonden:
http://www.avforums.com/r(...)sma-HDTV-Review.html
Veel technische mumbojumbo over beeldcorrectiekleurenwarmteheid weet ik veel watMaar op wat kleine issues (floating blacks
) is het echt een hele goede TV, zeker voor dat geld
Als ik zou weten wat het precies is zou ik het inderdaad niet onderschattenquote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Onderschat het floating black probleem niet...
quote:Op zondag 25 april 2010 21:32 schreef Chocobo het volgende:
Nils
http://www.divxnl-team.nl/viewtopic.php?f=7&t=52101
Roy, homo, waarom speel je geen gow3quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Meteen downloaden! Nu alleen nog Trapito de film en mijn jeugdtekenfilms zijn compleet
Omdat ik iets totaaaaal anders wilde dan Final. Metro was in mijn ogen goede kandidaat daarvoor. Andere console, first person, post-apocalyptisch, etc. Maar dat werd 'm niet, dus nu ga ik voor een andere game, maar het wordt wel een 360-game. Beetje afwisseling kan geen kwaad enzo. Kratos komt echt nog wel aan de beurt, maar ik heb geen haast. Die is over 3 maanden nog net zo tof.quote:
Ik vind dat van Metro al vreemd, kopen voor releasedate, en gister pas opstartenquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat ik iets totaaaaal anders wilde dan Final. Metro was in mijn ogen goede kandidaat daarvoor. Andere console, first person, post-apocalyptisch, etc. Maar dat werd 'm niet, dus nu ga ik voor een andere game, maar het wordt wel een 360-game. Beetje afwisseling kan geen kwaad enzo. Kratos komt echt nog wel aan de beurt, maar ik heb geen haast. Die is over 3 maanden nog net zo tof.
My mind works in mysterious waysquote:Op zondag 25 april 2010 22:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vind dat van Metro al vreemd, kopen voor releasedate, en gister pas opstarten
Kaarsen op je Tv si.quote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
My mind works in mysterious ways
Dat is zoooooo pre-Wiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
http://thepiratebay.org/t(...)sproken_Dutch_spokenquote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Meteen downloaden! Nu alleen nog Trapito de film en mijn jeugdtekenfilms zijn compleet
quote:I’ll go even further. As an overall entertainment and design experience, Chaos Rings is more successful and ultimately more enjoyable than Final Fantasy XIII, the big-budget, high-definition home console blockbuster that Square Enix released in North America last month.
quote:Op zondag 25 april 2010 23:30 schreef Wessiej het volgende:
Review van Chaos Rings in de New York Times
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |