quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef freako het volgende:
Het sprookjesboek van Geert staat hier:
http://pvv.nl/images/stor(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Je wilt maar niet snappen dat in Turkije álle religieuze symbolen verboden zijn, terwijl Wilders alleen het hoofddoekje wilt verbieden, en niet het keppeltje, of het kruisje, of de tulband. Dát is het grote verschil.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik heb heel veel medelijden met al die miljoenen Turkse vrouwen die niet over straat mogen lopen van hun man, omdat ze daar OOK een hoofddoekjes verbod hebben. In Turkije kan het wel, maar in Nederland niet?
Jij bent niet met me eens dat het kleedkamer argument non sequitur is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:47 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
En omdat gescheiden kleedkamers kunnen, kunnen gescheiden zwemlessen ook. Er zijn ook avonden in bepaalde kroegen waar alleen vrouwen mogen komen. Heeft niks met de Islam te maken. Gebeurt toch. Ook verbieden? Of is dat niet erg, want het komt niet ten goede van moslims?
We gaan alle schapen er weg roven!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef morg78 het volgende:
"Verder gaat er geen cent naar Griekenland en IJsland moet haar lening terstond terugbetalen.". En hoe gaan we dat bewerkstelligen? Een politionele actie starten, wellicht?
Die punten staan onder elkaarquote:• Handhaving van het bijzonder onderwijs en artikel 23 van de Grondwet, maar
islamitische scholen gaan dicht
• Vrijheid van onderwijs is een grondrecht
Als de PVV extreem rechts is, wat is de NVU dan? Über extreem rechts? Volgens mij bestaat dat niet. De PVV is vele malen gematigder dan de NVU. De NVU is extreem rechts, de PVV dus niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef du_ke het volgende:
[..]Mijn god door welke kleuter is dat opgesteld
.
Nou ja het laat weer zien dat deze extreemrechtse beweging vooral uit een verzameling clowns bestaat, dat scheelt weer.
Dit is me een slechte vergelijking. Moord is al slecht, dus kan mishandeling niet slecht zijn. Er bestaan verschillende gradaties slecht, net als er verschillende gradaties rechts bestaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als de PVV extreem rechts is, wat is de NVU dan? Über extreem rechts? Volgens mij bestaat dat niet. De PVV is vele malen gematigder dan de NVU. De NVU is extreem rechts, de PVV dus niet.
Wat een logicaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Holograph het volgende:
De NVU is extreem rechts, de PVV dus niet.
Je snapt toch wel dat dit helemaal nergens op slaat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als de PVV extreem rechts is, wat is de NVU dan? Über extreem rechts? Volgens mij bestaat dat niet. De PVV is vele malen gematigder dan de NVU. De NVU is extreem rechts, de PVV dus niet.
De NVU heeft veel extremere standpunten dan de PVV, maar je vindt ze hetzelfde?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een logica
Ze zijn beiden extreem-rechts. In ieder geval zo rechts dat ze ondemocratische trekjes vertonen.
Nee, ik vind ze beiden extreem rechts. Ze zouden het goed samen kunnen vinden in een hypothetische coalitie vrees ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar de NVU heeft veel extremere standpunten dan de PVV, maar je vindt ze hetzelfde?
Sterke redenatiequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Holograph het volgende:
[..]
Andre Krauwl (die redelijk objectief is) bestempelt de PVV niet als Rechts Extremistisch. De PvdA onderzoekers trouwens wel, maar wie zou toch betrouwbaarder zijn...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sterke redenatie.
Maar op de nationale ranglijst staan NVU en PVV vlak bij elkaar, mijlenver bij de rest vandaan. Actief groepen op basis van hun afkomst of geloof burgerrechten ontzeggen is gewoon extreemrechts
.
Het ligt er dus maar net aan hoe je het politieke landschap beschouwt.
Ja en nu gaat je trollkloon de kliko inquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Rabbi_Shekelstein het volgende:
Dit document is meer dan een verkiezingsprogramma. Het is een leidraad in de strijd tegen de barbaarse ideologie van het islamofascisme die we helaas moeten voeren.
Doel je op dat plaatje van Krouwel uit 2006 toen de PVV nog nauwelijks bestond?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Andre Krauwl (die redelijk objectief is) bestempelt de PVV niet als Rechts Extremistisch. De PvdA onderzoekers trouwens wel, maar wie zou toch betrouwbaarder zijn...
PvdA-onderzoekersquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
Andre Krauwl (die redelijk objectief is) bestempelt de PVV niet als Rechts Extremistisch. De PvdA onderzoekers trouwens wel, maar wie zou toch betrouwbaarder zijn...
De universiteiten moeten alle Engelstalige masters maar gaan afschaffen?quote:• Nederlands onderwijs in het Nederlands
Jij vind zeker ook dat Nederland alles moet doen om Israel te helpen zoals Wilders dat ook vindt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Rabbi_Shekelstein het volgende:
Dit document is meer dan een verkiezingsprogramma. Het is een leidraad in de strijd tegen de barbaarse ideologie van het islamofascisme die we helaas moeten voeren.
Waarbij ze dan weer vergeten dat die 4e generatie reactoren de komende decennia nog niet beschikbaar zijnquote:De PVV kiest voor kernenergie. De derde en vierde generatie kerncentrales zorgen bij uitstek
voor veilige en constante energie. Kerncentrales kennen hoge opstartkosten maar zijn snel
rendabel te krijgen. Er moeten de komende decennia meer kercentrales worden gebouwd.
Op die manier worden we een stuk minder afhankelijk van buitenlandse energie en fossiele
brandstoffen.
Europese regelgeving, waar de PVV idd op tegen isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef du_ke het volgende:
Nog een mooie
[..]
De universiteiten moeten alle Engelstalige masters maar gaan afschaffen?
Ach... Extreem-rechts hielp partij Wildersquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef Holograph het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Holograph het volgende:
[..]
Europese regelgeving, waar de PVV idd op tegen is
Kijk, dat een rechts extremist een handtekening zet, wil niet zeggen dat de partij rechts extremistisch is. Een onjuist oorzakelijk verband.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach... Extreem-rechts hielp partij Wilders
De oproepen van de PVV blijven niet zonder resultaat. Onder de honderden mensen die de partij aan voldoende handtekeningen helpen, zijn 34 rechts-extremen en fascisten, zo ontdekt Kafka. Dit ‘antifascistisch onderzoeksbureau’ uit Leiden bestudeerde vorig jaar november de handtekeningen die de PVV inleverde. Het blijken veelal deelnemers aan het Polinco-forum, waar de PVV haar oproep deed.
Dat de partij populair is bij extremisten wil natuurlijk nog niet zeggen dat de partij zelf extremistisch is. Zo kun je ook zeggen dat de SP communistisch is, omdat er wat communisten op stemmen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach... Extreem-rechts hielp partij Wilders
De oproepen van de PVV blijven niet zonder resultaat. Onder de honderden mensen die de partij aan voldoende handtekeningen helpen, zijn 34 rechts-extremen en fascisten, zo ontdekt Kafka. Dit ‘antifascistisch onderzoeksbureau’ uit Leiden bestudeerde vorig jaar november de handtekeningen die de PVV inleverde. Het blijken veelal deelnemers aan het Polinco-forum, waar de PVV haar oproep deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |