SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door incognitoomuch op 16-05-2010 23:00:25 ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Wat nou zo geweldig is aan Strikeforce compared to UFC.
Bijna alle fights gaan niet naar the distance!Dat komt omdat de vechters minder zijn en het kwaliteitsverschil veel groter. Ik vind het niet echt een pluspunt voor StrikeforceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Mwa, het toont mijns inziens wel aan dat de evolutie van MMA niet helemaal de goede kant opgaat. Hoe hoger het niveau, hoe groter de kans dat (vooral grapplers) elkaar neutraliseren. En gegeven het feit dat de kans op een beslissing groter wordt, zal een vechter ook steeds meer op het scoren van punten gaan letten dan op het potentiële eindigen van een gevecht (vanwege het risico).quote:Op zondag 16 mei 2010 23:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat komt omdat de vechters minder zijn en het kwaliteitsverschil veel groter. Ik vind het niet echt een pluspunt voor Strikeforce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
Usenet?quote:Op zondag 16 mei 2010 23:20 schreef Hooidraad het volgende:
Na 3 uur downloaden nog maar op 50%, dat wordt morgen pas kijken![]()
![]()
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mwa, het toont mijns inziens wel aan dat de evolutie van MMA niet helemaal de goede kant opgaat. Hoe hoger het niveau, hoe groter de kans dat (vooral grapplers) elkaar neutraliseren. En gegeven het feit dat de kans op een beslissing groter wordt, zal een vechter ook steeds meer op het scoren van punten gaan letten dan op het potentiële eindigen van een gevecht (vanwege het risico).
Geen echte spoiler, maar:Je focust nu heel erg op degene die bovenop ligt. Als die de controle houdt dan is die inderdaad goed bezig. Vind het alleen nogal kansloos om dan maar te zeggen dat dat een verkeerde evolutie is. Ik denk dat de evolutie vanzelf doortrekt naar degene die onderop ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een jonge sport, geef het wat tijd. Er is nu iets verzonnen waardoor mensen winnen, daar wordt vanzelf wel weer iets op verzonnen wat dat oplost. Machida leek ook onaantastbaar
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik inderdaad maar eens gaan gebruiken. Telfort heeft geen nieuwsserver dus dat wordt wel een betaald abonnementje, wat dan weer minder aantrekkelijk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 11:01:56 ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef Dacide het volgende:
OvereemAgree!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
ik wil ook heel graag een keer, gewoon kickboksen kijken irl dus, vriendlief heeft het er niet voor over dus. heb net showtime gekeken... dat oogquote:Op maandag 17 mei 2010 23:56 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Volgens mij is dat toch gigantisch duur? 300 euro per kaartje ofzo als het niet meer is? Al is het wel afhankelijk van de plaats.
Gewicht niet, Rogers bij de weigh-ins 264, Overeem 253quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:53 schreef slashdotter3 het volgende:
Over Rogers: ik vond hem timide in het staande gevecht. Normaal laat hij z'n handen vliegen. maar in deze partij durfde hij geen stoot uit te delen. Terecht natuurlijk als je tegen iemand vecht die op elk gebied gelijk (lengte, gewicht) of superieur (spierkracht, ervaring, k-1 level standup skills en knockout power, clinch en ground skills) is.
ls er een dikke line up present word dan ben ik er zeker bij! Hoe duur het kaartje ook mag zijn. Zoiets wil ik gewoon 1x in me leven meegemaakt hebben... Period!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:35 schreef Hooidraad
Ik had het ook gezien, UFC 119 in Londen en stiekem gedacht van: daar kan ik wel naartoe gaan. Toch maar even niet doen want dat lijkt me gigantisch duur en het zal ook niet makkelijk zijn om aan een kaartje te komen. En dan nog naar Londen afreizen ook.
Daar was het al 1-0 voor Alistair, Rogers was gelijk al geïntimideerdquote:
quote:“He kind of slipped and tripped over Overeem’s leg, got caught on the ground and just wasn’t able to get back up,” Reilly said. “He really wasn’t hurt. He didn’t absorb any damage or anything. It was just kind of like, he couldn’t get back up to his feet. … He wasn’t able to control the ground like we would have liked. Like I said, you make one mistake in this game, and that’s what’s going to happen.”
40% down... de tering!quote:This past weekend's "Strikeforce St. Louis: Heavy Artillery" event, which featured the long-awaited return of heavyweight champion Alistair Overeem to the U.S., drew an average of 308,000 viewers on Showtime.
A two-and-a-half hour special, "UFC's Ultimate Fights," which aired on Spike TV to counter-program the Strikeforce event, drew 894,000 viewers.
Showtime is available in approximately 12 million homes. Spike TV is available in 98.6 million homes.
Compared to Strikeforce's most-recent Showtime-broadcast event, January's "Strikeforce: Miami," the numbers were down 40.43 percent from the 517,000 viewers that tuned in to see a pair of title wins by Nick Diaz and Cristiane "Cyborg" Santos along with performances by Bobby Lashley and Herschel Walker.
Ik wil de odds wel eens zien als het gevecht gaat gebeuren, als die Fedor als favoriet zien ga ik wat geld op overeem zetten. Ik vond Fedor er in zijn laatste gevechten tegen Rogers en Arlovski niet zo heel goed zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef versteegrob het volgende:
Misschien is de vraag al gesteld maar ben benieuwd naar de kenners
Overeem vs Fedor, las op een ander forum dat veel mensen denken dat Fedor wordt ingemaakt.
Denk zelf van niet, wat zeggen dat kenners ?
Choi en Schilt waren groot en sterkquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Ik wil de odds wel eens zien als het gevecht gaat gebeuren, als die Fedor als favoriet zien ga ik wat geld op overeem zetten. Ik vond Fedor er in zijn laatste gevechten tegen Rogers en Arlovski niet zo heel goed zien.
Al heeft die natuurlijk een hele harde kin, beschikt die over 1 punch KO power en is die conditioneel erg goed denk ik toch dat Overeem te groot en sterk is. Fedor is 105 kg en slechts 183 cm terwijl Alistair 196cm en 115 kg is en ook een grotere reach heeft. Maar goed het kan gewoon alle kanten op.
goddamn... 450 euro. Dat is voor mij alsnog geen probleem als het een zieke lineup is. Maar het probleem is altijd wel om mijn mede-gierige vrienden hiervan te overtuigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij had ik vorige keer uitgerekend dat ik voor weekendverblijf + UFC event ¤ 450 kwijt zou zijn in London.
Aldus Wiki zie ik dat UFC geplanned staat in London: O2 Arena. Op hun website zie ik echter nog geen kaartjes te koop staan. Geen idee hoeveel maanden van te voren deze te koop worden aangebodenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef versteegrob het volgende:
Begrijp ik goed dat het gevecht dus in Londen plaats vindt. Vanaf hoeveel beginnen de kaartjes ? Wat zou je betalen voor de eerste ring ? zoiets is natuurlijk super vet om eens mee te maken.
Kom nu niet verder dan een avond Thai boxen in Thailand, ook vet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
In the UFC 114 conference call Jackson accused Evans of being homosexual due to his trainers tweaking his nipples before a fight.![]()
Voor UFC 114. Dit is eerste rang:quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef versteegrob het volgende:
Begrijp ik goed dat het gevecht dus in Londen plaats vindt. Vanaf hoeveel beginnen de kaartjes ? Wat zou je betalen voor de eerste ring ? zoiets is natuurlijk super vet om eens mee te maken.
Kom nu niet verder dan een avond Thai boxen in Thailand, ook vet
Goedkoopste daar zijn 100 dollar... Dan zit je ergens achterin, ga voor London toch maar uit van eenzelfde prijs...quote:Section
Row
Seats
Description 10
M
17
Price Level 1
Lower Level Seating
TypeFull Price Ticket
Ticket PriceUS $1,000.00 x 1
Convenience ChargeUS $36.50 x 1
Schitterende compilatie van de mooiste MMA momenten! Ook een goede muziekkeuze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20557
Nou zeg niet dat het alle mooiste zijn, maar het is zeker mooi beeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Schitterende compilatie van de mooiste MMA momenten! Ook een goede muziekkeuze!
Mooie is inderdaad een beter woordquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou zeg niet dat het alle mooiste zijn, maar het is zeker mooi beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |