40% down... de tering!quote:This past weekend's "Strikeforce St. Louis: Heavy Artillery" event, which featured the long-awaited return of heavyweight champion Alistair Overeem to the U.S., drew an average of 308,000 viewers on Showtime.
A two-and-a-half hour special, "UFC's Ultimate Fights," which aired on Spike TV to counter-program the Strikeforce event, drew 894,000 viewers.
Showtime is available in approximately 12 million homes. Spike TV is available in 98.6 million homes.
Compared to Strikeforce's most-recent Showtime-broadcast event, January's "Strikeforce: Miami," the numbers were down 40.43 percent from the 517,000 viewers that tuned in to see a pair of title wins by Nick Diaz and Cristiane "Cyborg" Santos along with performances by Bobby Lashley and Herschel Walker.
Ik wil de odds wel eens zien als het gevecht gaat gebeuren, als die Fedor als favoriet zien ga ik wat geld op overeem zetten. Ik vond Fedor er in zijn laatste gevechten tegen Rogers en Arlovski niet zo heel goed zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:17 schreef versteegrob het volgende:
Misschien is de vraag al gesteld maar ben benieuwd naar de kenners
Overeem vs Fedor, las op een ander forum dat veel mensen denken dat Fedor wordt ingemaakt.
Denk zelf van niet, wat zeggen dat kenners ?
Choi en Schilt waren groot en sterkquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:39 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Ik wil de odds wel eens zien als het gevecht gaat gebeuren, als die Fedor als favoriet zien ga ik wat geld op overeem zetten. Ik vond Fedor er in zijn laatste gevechten tegen Rogers en Arlovski niet zo heel goed zien.
Al heeft die natuurlijk een hele harde kin, beschikt die over 1 punch KO power en is die conditioneel erg goed denk ik toch dat Overeem te groot en sterk is. Fedor is 105 kg en slechts 183 cm terwijl Alistair 196cm en 115 kg is en ook een grotere reach heeft. Maar goed het kan gewoon alle kanten op.
goddamn... 450 euro. Dat is voor mij alsnog geen probleem als het een zieke lineup is. Maar het probleem is altijd wel om mijn mede-gierige vrienden hiervan te overtuigen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij had ik vorige keer uitgerekend dat ik voor weekendverblijf + UFC event ¤ 450 kwijt zou zijn in London.
Aldus Wiki zie ik dat UFC geplanned staat in London: O2 Arena. Op hun website zie ik echter nog geen kaartjes te koop staan. Geen idee hoeveel maanden van te voren deze te koop worden aangebodenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef versteegrob het volgende:
Begrijp ik goed dat het gevecht dus in Londen plaats vindt. Vanaf hoeveel beginnen de kaartjes ? Wat zou je betalen voor de eerste ring ? zoiets is natuurlijk super vet om eens mee te maken.
Kom nu niet verder dan een avond Thai boxen in Thailand, ook vet
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
In the UFC 114 conference call Jackson accused Evans of being homosexual due to his trainers tweaking his nipples before a fight.![]()
Voor UFC 114. Dit is eerste rang:quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:17 schreef versteegrob het volgende:
Begrijp ik goed dat het gevecht dus in Londen plaats vindt. Vanaf hoeveel beginnen de kaartjes ? Wat zou je betalen voor de eerste ring ? zoiets is natuurlijk super vet om eens mee te maken.
Kom nu niet verder dan een avond Thai boxen in Thailand, ook vet
Goedkoopste daar zijn 100 dollar... Dan zit je ergens achterin, ga voor London toch maar uit van eenzelfde prijs...quote:Section
Row
Seats
Description 10
M
17
Price Level 1
Lower Level Seating
TypeFull Price Ticket
Ticket PriceUS $1,000.00 x 1
Convenience ChargeUS $36.50 x 1
Schitterende compilatie van de mooiste MMA momenten! Ook een goede muziekkeuze!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=20557
Nou zeg niet dat het alle mooiste zijn, maar het is zeker mooi beeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Schitterende compilatie van de mooiste MMA momenten! Ook een goede muziekkeuze!
Mooie is inderdaad een beter woordquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou zeg niet dat het alle mooiste zijn, maar het is zeker mooi beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |