Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topicquote:
Yupsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
Het wordt wel heerlijk weer dit weekend he?
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...quote:
Vandaar dat je post?quote:
Mooie wandeling maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...
Vriendin moet morgen werken, dus vanaf 1400 uur ben ik alleen, tot half 12 's avondsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie wandeling maken.
Lekkere etensdingetjes kopen, in een grote mand stoppen en lekker gaan picknicken met je vriendin.
Naar de dierentuin in Rotterdam of Arnhem.
Mooie fles wijn kopen en de zonsondergang vanavond gaan bekijken vanaf een duintop met je vriendin.
De hele dag in bed liggen met de balkondeuren open.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topic.
Alle neusharen gepluktquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
RB is ook een metroman....tenminste ik heb ongeveer dezelfde kenmerken als Flap. Uiterlijk moet verzorgd worden!
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinneren.
Mooie avond was datquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dan was je niet dronken genoeg.
Maar dat was een leuke kerst/afscheidsborrel ja.
Dat groene bandje hangt nog aan de radiator bij mij thuis
Die had je nodig om in Dok75 te komen, bij het afscheid van ene WvMquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Enne ik was dronken genoeg, want ik kan me dan weer niets over een groen bandje herinneren
.
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Wat overzichtelijk, al die mannen in een hokje
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....
Nee, dan had ik geschreven: wat sexy, al die mannen in een rokjequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....
Achja, das waar ook! Daar begon het allemaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die had je nodig om in Dok75 te komen, bij het afscheid van ene WvM
Nou in de zomer zal een kilt best lekker zittenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte...
Hmm heb ik je introductie in het topic gemist?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef kiekjesdief het volgende:
zag pas een topic langskomen over rokjes voor mannen en mannen met rokjes. Wat let je? Ik hoef immers niet naast je te lopen
ik ga nimmer in een rok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef kiekjesdief het volgende:
zag pas een topic langskomen over rokjes voor mannen en mannen met rokjes. Wat let je? Ik hoef immers niet naast je te lopen
ja, eerst nog ff wakker worden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
Gaat er vanmiddag iemand mee buiten spelen?
Hoe dat zo??quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst misschien weleens in een kilt moeten...
Niemand?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
Gaat er vanmiddag iemand mee buiten spelen?
GotC is half Schots .... en die Schotten hebben volgens mij wel wat van die traditiesquote:
Oh maar dan ben je niet de enige waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is half Schots .... en die Schotten hebben volgens mij wel wat van die tradities
Kloptquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh maar dan ben je niet de enige waarschijnlijk.
Op je trouwdag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn tapteam bij mijn vereniging tapte in kilt! Heb er vaak eentje gedragen (al was het natuurlijk geen echte kilt)quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou hehe, dat werd tijd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous is eindelijk er komt een vrouw bij de dokter aan het binnenslurpen!
zeg dat wel, kon alleen maar ruk kwaliteit vinden! nu eindelijk de goede!quote:
Nou ben benieuwd. Samen met je meisje kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zeg dat wel, kon alleen maar ruk kwaliteit vinden! nu eindelijk de goede!
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Samen met je meisje kijken?
Carice van Houtenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...
maar heb gehoord dat hij niet zo goed is als het boek is!
sorry Jill, ik vind zwartboek echt een topper! en Carice zou ik ook echt niet uit me bed schoppenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Carice van Houten![]()
Zij irriteert me zo verschrikkelijk ernstig.....zou niet weten waarom, maar ze irriteert me gewoon. Films waar zij inspeelt zijn dus bij voorbaat al verpest
Hoe bevalt ie op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
Flap, kep nu ook HTC Desire![]()
1e wat ik installeerde meteen na ik hem had was Handycent SMS
Ik heb bij het lezen van het boek harder gehuildquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...
maar heb gehoord dat hij niet zo goed is als het boek is!
lelijke aapquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
En zo ziet Flap eruit na een stukkie rennen, in een heeeeeeeeeerlijk zonovergoten Zuiderpark:
[ afbeelding ]
Lekker vlot en lekker groot. Handycent is een smsprogramma in de stijl van iPhone. Dus sms in tekstballonnetjes zodat je heel goed kan zien wat jij zei en wat de ander daarop antwoorde en wat jij daarop gezegd hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie op het eerste gezicht?
* Flappekz kent Handycent niet![]()
Toch mooi dat ze allemaal de iPhone blijven namakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lekker vlot en lekker groot. Handycent is een smsprogramma in de stijl van iPhone. Dus sms in tekstballonnetjes zodat je heel goed kan zien wat jij zei en wat de ander daarop antwoorde en wat jij daarop gezegd hebt.
Wat moet je morgen lopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef nectarientje het volgende:
ik moet vandaag ook rennen maar ik heb echt gruwelijke spierpijn van gisterDus ik probeer het morgen nog een keer
16quote:
tja, ik zou wat hoger gaan wonenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE!! Het is weer mooi weer en daarmee komen ook direct weer de praktische problemen.
RB komt dus thuis...doet de deur open en stapt naar binnen. Vervolgens kijk ik om me heen en dacht ik dat ik wat zag bewegen in mijn zwarte vloerbedekking. Ok, nu heb ik wel zojuist onze vrijdagmiddagborrel achter de rug maar van sinas wordt je niet dronken. Afijn, ik buk en kijk wat beter en.......ja hoor, mieren mieren mieren en nog meer mieren. Elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Er ligt niets maar toch komen ze elk jaar na de eerste week mooi weer met een superinvasie mijn huis binnen. Kon ik dus weer een half uur stofzuigen op mijn knieen maar ik heb ze! De fuckers
Nu lekker de rest van de avond genieten en mezelf klaar maken (nee niet zo) voor een druk weekend.
Mijn ouders hadden standaard in iedere hoek van de keuken zo'n lokdoosje staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE!! Het is weer mooi weer en daarmee komen ook direct weer de praktische problemen.
RB komt dus thuis...doet de deur open en stapt naar binnen. Vervolgens kijk ik om me heen en dacht ik dat ik wat zag bewegen in mijn zwarte vloerbedekking. Ok, nu heb ik wel zojuist onze vrijdagmiddagborrel achter de rug maar van sinas wordt je niet dronken. Afijn, ik buk en kijk wat beter en.......ja hoor, mieren mieren mieren en nog meer mieren. Elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Er ligt niets maar toch komen ze elk jaar na de eerste week mooi weer met een superinvasie mijn huis binnen. Kon ik dus weer een half uur stofzuigen op mijn knieen maar ik heb ze! De fuckers
Nu lekker de rest van de avond genieten en mezelf klaar maken (nee niet zo) voor een druk weekend.
gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
Die heb ik net gedaan, herhaling van 13...is dus wel ok te doen
Mieren sucken. Poeder, lokdoosjes en kokend water in die mierenholletjes gieten! Aanpakken dat gespuis!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
ik ga zo richting stad... meisje ophalen van d`r werk, ga je mee?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:13 schreef Flappekz het volgende:
Zo, GotC weggebracht naar een strandtent bij de Savornin Lohmanlaan....feestje van dr werk. Wat zal ik eens gaan doen vanavond tot ik dr weer ga halen?
Dat heeft niet zo veel zin he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga zo richting stad... meisje ophalen van d`r werk, ga je mee?
Ah zo ... gooi dr net een was in, en die moet er wel meteen uit als ie klaar isquote:
Burgerlijk type ben je ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:30 schreef Flappekz het volgende:
Ah zo ... gooi dr net een was in, en die moet er wel meteen uit als ie klaar is
Ach ja...heb geen hardloopkleren meerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Burgerlijk type ben je ook![]()
Ik probeer net op te staan van de bank maar ik kraak en piep echt aan alle kanten!Warm douchen, tijgerbalsem en op tijd slapen vermoed ik
ik kan wel een shirtje bij je droppenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...heb geen hardloopkleren meer
Hij draait al... ik ga zo maar lekker pokeren denk ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik kan wel een shirtje bij je droppen
Welke HTC heb je dan? Zeker geen android en zeker een oud ding?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze allemaal de iPhone blijven namaken.
* RATMEN is erg blij met zn iPhone.
Zakelijk heb ik een HTC, vind er echt niets aan.
Vroeger, toen je nog gewoon naar mij keek in plaats van naar oude, grijze mannen in pak.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Vanmiddag Hirsch Ballin en Klink gespot op 't Plein
Laat dit een stimulans voor je zijn om je snel omhoog te werken tot ministerquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog gewoon naar mij keek in plaats van naar oude, grijze mannen in pak.
Ik heb toch een ander toekomstbeeld voor ogen voor mijzelf.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Laat dit een stimulans voor je zijn om je snel omhoog te werken tot minister
* MissMSX schuift scheidingspapieren richting Air...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toch een ander toekomstbeeld voor ogen voor mijzelf.
'K heb je eens aangewezen hoe hoog ik woon he?quote:
* Flappekz woont 6 hoog, de afgelopen 5 jaar geen last gehad van mierenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
'K heb je eens aangewezen hoe hoog ik woon he?
Toch heb ik ook eens last van mieren gehad. Was wel eenmalig.
13e, en hier vriest het nu echt nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz woont 6 hoog, de afgelopen 5 jaar geen last gehad van mieren
Marvelous woont zo hoog dat die mieren dan allang zijn doodgevroren
Moest Jetta Klijnsma nog foto'en vanmiddag. Leuk met een hele zooi bejaarden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Vanmiddag Hirsch Ballin en Klink gespot op 't Plein
Nee, ging in het begin een paar keer helemaal fout op de pokerstars-manier. Toen ben ik maar gestoptquote:
laatste tijd zit ik weer te cash gamen 2-5 cent... maar een echte golf beweging in mijn bankroll, blijft wel aardig gelijk! soms 8 winst en dan weer 7 verliesquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ging in het begin een paar keer helemaal fout op de pokerstars-manier. Toen ben ik maar gestopt
Ik speel eigenlijk alleen SnG's, af en toe een groot toernooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
laatste tijd zit ik weer te cash gamen 2-5 cent... maar een echte golf beweging in mijn bankroll, blijft wel aardig gelijk! soms 8 winst en dan weer 7 verlies
ben gestopt met SnG`s, de fee killt je daar uiteindelijk! cashgamen en met de winst een echt groot tournooi in de late reg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen SnG's, af en toe een groot toernooi
Mja, bij mij zijn eigenlijk alleen de SnG's winstgevendquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben gestopt met SnG`s, de fee killt je daar uiteindelijk! cashgamen en met de winst een echt groot tournooi in de late reg.
Nee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 07:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
AirwiN kom je niet naar de meet?
Wie heeft je dat verteld?quote:
Je laat je vrouw weer alleen en gaat zeker weer met een andere vrouw uit eten he?!?!?!?!!quote:
Nee, niet op 1 mei.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je laat je vrouw weer alleen en gaat zeker weer met een andere vrouw uit eten he?!?!?!?!!![]()
![]()
![]()
Dat er toch iemand moet zijn die het voortijdig laat afweten?quote:
FOUT.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat er toch iemand moet zijn die het voortijdig laat afweten?
Ik ben allergisch voor zand en de meet is bij een strandtent.quote:
Je bent een belachelijke hagenees.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor zand en de meet is bij een strandtent.
Hij is slechts een hagenaarquote:Op zaterdag 24 april 2010 08:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je bent een belachelijke hagenees.
hahha die had ik nog nooit gezien!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom moet ik bij de reclame van Andrelon altijd aan MtM denken![]()
Precies, niet iemand die je gaat missen op een meet dus. Dat had ik dan ook al bedacht.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
Je bent een belachelijke hagenees.
Maar stel nou dat er wel tieten zijn waarmee gewiebeld wordt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Precies, niet iemand die je gaat missen op een meet dus. Dat had ik dan ook al bedacht.
Ik niet! Niet bewust althans, er zal ongetwijfeld beweging in zitten maar het werd een paar topics terug gesuggereerd (of gehoopt, dat kan ook)quote:
jammerquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik niet! Niet bewust althans, er zal ongetwijfeld beweging in zitten maar het werd een paar topics terug gesuggereerd (of gehoopt, dat kan ook)
Mensen in 't OV die naar oud zweet ruikenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Net naar de kapper geweest in de stad....terug met de tram naar Scheveningen....heel slecht plan.
En ik ben er ook ernstig voor dat er van die geurdetectors worden geplaatst bij alle deuren en als je niet van douchen houd dat je dan het OV gewoon niet meer inkomt. Blegh...
Eigen schuld. Met weer als dit kun je makkelijk fietsen luie donder.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Net naar de kapper geweest in de stad....terug met de tram naar Scheveningen....heel slecht plan.
En ik ben er ook ernstig voor dat er van die geurdetectors worden geplaatst bij alle deuren en als je niet van douchen houd dat je dan het OV gewoon niet meer inkomt. Blegh...
Klinkt goed. Moet nog ff gaan bedenken wat ik ga eten vandaag, mn vriendin is aan het werkquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:27 schreef kiekjesdief het volgende:
heerlijk ja, even de gasBBQ in elkaar gezet en vanavond in gebruik nemen zonder fikkiestoken
saté in die strandtent op het stille strand is aan te bevelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Klinkt goed. Moet nog ff gaan bedenken wat ik ga eten vandaag, mn vriendin is aan het werk
Waar is het stille strand dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:31 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
saté in die strandtent op het stille strand is aan te bevelen
Aha, Scheveningen dus. Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:41 schreef kiekjesdief het volgende:
stille strand is ten zuiden van het havenhoofd
Van Duindorp tot Kijkduin zeg maar?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:41 schreef kiekjesdief het volgende:
stille strand is ten zuiden van het havenhoofd
Als mn moeder niet mee was geweest had ik dat wel gedaan...maarja ga d'r niet achterop nemenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigen schuld. Met weer als dit kun je makkelijk fietsen luie donder.
La Cantina, de Fuut of de Kwartel?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:31 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
saté in die strandtent op het stille strand is aan te bevelen
Als je moeder dan maar niet één van die onwelriekende trampassagiers is. Daar zijn de overige trampassagiers dan weer niet blij mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:47 schreef Jill-RMC het volgende:
Als mn moeder niet mee was geweest had ik dat wel gedaan...maarja ga d'r niet achterop nemenEn mn moeder zelf laten fietsen is ook geen goed idee......er is een reden waarom die nog steeds geen rijbewijs heeft en daar is al het verkeer in de wijde omgeving dankbaar voor
Scheveningen is ten noorden van het havenhoofdquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha, Scheveningen dus. Weer wat geleerd
Het leukste strand van Nederlandquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:55 schreef knnth het volgende:
[..]
Scheveningen is ten noorden van het havenhoofdDe andere kant is het Zuiderstrand .. Duindorp tot aan Kijkduin dus ja.
Nee, wij ruiken naar bloemetjesquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moeder dan maar niet één van die onwelriekende trampassagiers is. Daar zijn de overige trampassagiers dan weer niet blij mee.
dit dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:59 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz houdt het wel gewoon lekker bij Kijkduin. Lekker dichtbij ook
Liever gewoon het strand, met een volle koelbox met bier en ijs! scheelt me 40 euro per dagquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kijkduin idden dan vooral Habana
En een frisbee!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Marvelous het volgende:
Liever gewoon het strand, met een volle koelbox met bier en ijs! scheelt me 40 euro per dag
Kost me niks eigenlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Liever gewoon het strand, met een volle koelbox met bier en ijs! scheelt me 40 euro per dag
jazeker! om die vervelende herrie makende buren te pestenquote:
Precies! Net even iets te schuin in het zand laten vallen of er sierlijk achteraan duikenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:22 schreef Marvelous het volgende:
jazeker! om die vervelende herrie makende buren te pesten
frisbee-en op het strandquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Precies! Net even iets te schuin in het zand laten vallen of er sierlijk achteraan duiken
Lekker na het werk met een fles rose en stokbroodje hup het strand op en frisbeen maar! (met de frisbee die je ook bij je hebt natuurlijk)quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:42 schreef Flappekz het volgende:
frisbee-en op het strandduiken naar dat ding
Klinkt echt wel goed, moet ik zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lekker na het werk met een fles rose en stokbroodje hup het strand op en frisbeen maar! (met de frisbee die je ook bij je hebt natuurlijk)
Is erg leuk, zeker als de andere kant ook een beetje met een frisbee kan gooienquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:49 schreef nectarientje het volgende:
Marten!
En Flap, vorig jaar best regelmatig gedaan! Alleen vriendinnetje waarmee ik dat deed woont niet meer in DH
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:49 schreef nectarientje het volgende:
Marten!
En Flap, vorig jaar best regelmatig gedaan! Alleen vriendinnetje waarmee ik dat deed woont niet meer in DH
aaah, ik zie een goed alternatief!quote:
En de rose en de vrouwenpraat?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz wil ook wel frisbee-en hoor, nectafiertje
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Flappekz het volgende:
Dan komt ineens de metroman naar voren
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan komt ineens de metroman naar voren
En ik heb er geenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]gezellig!! Alleen ligt mijn frisbee nu niet in Rotterdam
Had vanavond best even wat frisbeetijd kunnen gebruiken.
Zoiets had ik er al uit begrepen jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:04 schreef nectarientje het volgende:
euh, hij ligt wel in Rotterdam en niet in Den Haag
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef kiekjesdief het volgende:
wat moet je in rotterdam nou met een frisbee, er is niet eens echt strand?
Wel een park waar je ook prima kan overgooienquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef kiekjesdief het volgende:
wat moet je in rotterdam nou met een frisbee, er is niet eens echt strand
Absoluut! Alleen niet als je frisbee in Rotterdam ligtquote:
Ik stap zo wel op de fietsquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:44 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz neemt aan dat nectarientje nu op de fiets naar A_A zit
Ook vreemdquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik stap zo wel op de fietsVriendinnetje zit bij Sol en ik sluit me geheel vrijwillig aan.
Mja, ik snap het ook nog niet zoquote:
Geen idee, maar ik verveel me kapotquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Flappekz het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat ik ieder weekend leuke dingen aan het doen was?
Dat heb ik ook de hele avond gedaan!quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:03 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik verveel me kapot
Meh, als ik dat eerder wist hadden we een biertje kunnen doen in de stad ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook de hele avond gedaan!
Wait whut ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik stap zo wel op de fietsVriendinnetje zit bij Sol en ik sluit me geheel vrijwillig aan.
strandtent op Scheveningenquote:
Onthouden voor een volgende keerquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Meh, als ik dat eerder wist hadden we een biertje kunnen doen in de stad ofzo
Weet je 't zeker? Is wel eng hoor..quote:Op zondag 25 april 2010 10:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ga vandaag misschien ook maar eens naar buiten
Joh, wie weet vriest het dan wel weer en zitten we met warme choco en slagroom binnen. Geen paniek.quote:
Nou als dit hele mooie weer omslaat naar vriezen overdag dan raak ik wel degelijk in paniekquote:Op zondag 25 april 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Joh, wie weet vriest het dan wel weer en zitten we met warme choco en slagroom binnen. Geen paniek.
gheghe, goed puntquote:Op zondag 25 april 2010 13:11 schreef Lovechild het volgende:
Nou als dit hele mooie weer omslaat naar vriezen overdag dan raak ik wel degelijk in paniek
Anders had je me gister wel gezien hoorquote:
Ik was gisteren halve dag in de stad, de rest van de dag in spoorwijk. Ben pas om 5 uur ochtends thuis gekomen. Dus je hebt welliswaar je best gedaan maar je kon mij dus onmogelijk vinden of per toeval tegenkomenquote:Op zondag 25 april 2010 14:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Anders had je me gister wel gezien hoorIk heb trouwens half Scheveningen gezien gister
Fietste eens een keer een andere route dan normaal omdat ik heilig blijf geloven in mijn niet aanwezige richtingsgevoel. Ik ben uiteindelijk ergens gestopt, gekeken waar de zon onderging en ben zo recht mogelijk die kant op gefietst. Terugweg toch maar de veilige-om-maar-ik-ken-de-route-tenminste-route gefietst.
Live vanaf mijn bankquote:Op zondag 25 april 2010 14:03 schreef Civilian het volgende:
Live vanaf t terras van de zwarte ruiter:
Shit... Uitgeluld is... Kijkt boos voor zich uit... Broed op iets om weer scherp terug te komen...quote:Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Live vanaf mijn bankNet even op het balkon gezeten maar het begint nu toch wel echt dicht te trekken..
En Sol, volgende week word je me op een presenteerblaadje aangebodenDan stel je jezelf geheel vrijwillig aan me voor, daar hoef ik geen rondjes voor te fietsen
Ik heb geduldquote:Op zondag 25 april 2010 14:16 schreef SolidasRock het volgende:
Shit... Uitgeluld is... Kijkt boos voor zich uit... Broed op iets om weer scherp terug te komen...
Spannend, de meet :p ontmoeten jullie allemaal deze creepquote:Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Die meet is volgende week!
Ps, live vanaf m'n werk.
En what about deze creepquote:Op zondag 25 april 2010 18:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Spannend, de meet :p ontmoeten jullie allemaal deze creep
Net heerlijk gegeten bij Le Connaiseur (of hoe je t ook schrijft :p) en nu wachten op de cappuchino terwijl de rest buiten staat te roken.
Ik heb Civ nu ook een paar keer gezien en hij is echt niet zo eng als hij zelf zegt (of wil zijnquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Flappekz het volgende:
En what about deze creepHoewel nectarientje nog leeft, nadat ze me heeft gemeet
En natuurlijk GotC en Marvelous ook, maar die kennen me beter![]()
Ik wil heel eng zijn! All fear me!quote:Op zondag 25 april 2010 18:47 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb Civ nu ook een paar keer gezien en hij is echt niet zo eng als hij zelf zegt (of wil zijn) En jij valt ook best mee
![]()
*zucht*quote:Op zondag 25 april 2010 19:22 schreef nectarientje het volgende:
ja sorry, dat stoere imago hebben we het al eens eerder over gehad, gaat 'm niet worden voor je
Ik denk dat zelfs jouw geliefde niet op kan tegen alle creeps hierzo!quote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Lovechild het volgende:
Brrr al die creeps hier, blij dat ik mijn geliefde meeneem.
Knuffelstokjes moeten er ook zijnquote:Op zondag 25 april 2010 19:27 schreef Civilian het volgende:
*zucht*
Nou, dan ga ik wel voor een knuffelbeertype ofzoOf eerder knuffelplankje.. 't formaat van een beer heb ik nou ook niet echt
Nee maar dan heb ik tenminste iemand om me aan vast te klampenquote:Op zondag 25 april 2010 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs jouw geliefde niet op kan tegen alle creeps hierzo!
Om Civ nou meteen een lul te noemen....quote:Op zondag 25 april 2010 19:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Knuffelstokjes moeten er ook zijn![]()
Misschien is dat nou wel de knuffelbeer waar hij het over heeftquote:
quote:Op zondag 25 april 2010 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Misschien is dat nou wel de knuffelbeer waar hij het over heeft
quote:Op zondag 25 april 2010 19:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Misschien is dat nou wel de knuffelbeer waar hij het over heeft
Dat klinkt heul dubieusquote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Euhm, nou neeNiets ten nadele van Civ maar ik ben niet nieuwsgierig naar zijn knuffelbeer
Haha, niet eensquote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Euhm, nou neeNiets ten nadele van Civ maar ik ben niet nieuwsgierig naar zijn knuffelbeer
*poef* Daaaag illusiequote:Op zondag 25 april 2010 19:36 schreef nectarientje het volgende:
Maakt niet uit, i don't need to knowquote:
quote:
En geloof je ze ook? Aangezien je een mannelijk schild wil meenemen?quote:Op zondag 25 april 2010 19:55 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou er zijn er hier een paar die ons dat willen doen geloven.
Afgezien van ons opschepperige rondje in het parkquote:Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Flappekz het volgende:
Wij zijn allemaal internethelden die nooit buiten komen
Oh nee, dat is niet de reden dat hij meekomt.quote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
En geloof je ze ook? Aangezien je een mannelijk schild wil meenemen?
Ja dat had ik ook overdagquote:Op zondag 25 april 2010 20:49 schreef Marvelous het volgende:
wat een heerlijk weer om te werken!!
ben echt blij dat het niet het beloofde weer werd
Ah, werd even afgeleid door deze reply van je dan:quote:Op zondag 25 april 2010 20:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh nee, dat is niet de reden dat hij meekomt.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee maar dan heb ik tenminste iemand om me aan vast te klampenals ik jullie te creapy vind.
Maar dat kwam omdat Flappekez zei dat mijn geliefde niet opkan tegen alle creeps hier.quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah, werd even afgeleid door deze reply van je dan:
[..]
Zeker niet qua creepynessquote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maar dat kwam omdat Flappekez zei dat mijn geliefde niet opkan tegen alle creeps hier.
jullie e-knuffelbeerquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
Wij internetmannen denken maar aan 1 ding: onze e-penis
Te harig bedoel je?quote:
Het bekken van een e-penis of een e-knuffelbeer zelfsquote:Op zondag 25 april 2010 21:43 schreef RATMEN het volgende:
Gaat het over bekken?
Goedenavond, ik ga ff lekker chillen na een heerlijk dagje.
Ik wil niet weten dat jij aan mijn e-penis denkt.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
Lekker blijven denkenquote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil niet weten dat jij aan mijn e-penis denkt.Ik denk liever aan de borsten van jouw vriendin.
een slaapzak werkt ook heel goedquote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga eens een poging doen om mijn bed op te maken (en bedenken dat een eenpersoonsbed puur opmaaktechnisch toch wel heel veel prettiger is)![]()
Zo'n typisch klusje waarbij een tweede paar handen wel makkelijk is.quote:Op zondag 25 april 2010 21:56 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga eens een poging doen om mijn bed op te maken (en bedenken dat een eenpersoonsbed puur opmaaktechnisch toch wel heel veel prettiger is)![]()
Jaaaaaaaa, was zeker geslaagd vandaagquote:Op zondag 25 april 2010 21:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het bekken van een e-penis of een e-knuffelbeer zelfs![]()
Was het geslaagd vandaag?
quote:Op maandag 26 april 2010 01:47 schreef Civilian het volgende:
Zo, alvast goedemorgen allen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers alvast koffie en gebak!![]()
Want jaahaaa.. Besloten om vandaag maar 'n jaartje ouder te worden
Kom nou ook gewoon naar de meet manquote:Op maandag 26 april 2010 09:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Van harte!!!
* neemt nog een bakkie
quote:Op maandag 26 april 2010 09:21 schreef RATMEN het volgende:
De meet is komende zaterdag in de avond? In een strandtent?
quote:Op maandag 26 april 2010 09:45 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciflapstaart
Je hebt de taart toch wel in de koelkast bewaard he? Want als die er al sinds 2 uur vannacht staat hoef ik niet![]()
Gezelligheid!quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef RATMEN het volgende:
Als mn repetitie een beetje op tijd klaar is en ik niet al te zeer kapot ben, kom ik mss wel even een drankje drinken.
Ja das goed!quote:Op maandag 26 april 2010 10:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijn tvp is lekker op tijd
ben erg drukjes wie weet meer tijd in volgende rondeen anders tot zaterdag! hihi
ps civ, samen er heen gaan? aangezien we toch bij elkaar in de buurt wonen haha
quote:Op maandag 26 april 2010 11:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja das goed!Ik weet ook niet eens waar die tent zit
Dus dat komt wel handig uit
Nee...ja...dat is inderdaad een heel verschil met een niet-internetman. Hij denkt uitsluitend aan the real stuffquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies! En zolang wij internethelden alleen aan onze virtuele trots denken, is er iig nix om bang voor te zijn in het echte echte levenquote:Op maandag 26 april 2010 11:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee...ja...dat is inderdaad een heel verschil met een niet-internetman. Hij denkt uitsluitend aan the real stuff
Ik ben ook heul niet bang, ik doe maar alsofquote:Op maandag 26 april 2010 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies! En zolang wij internethelden alleen aan onze virtuele trots denken, is er iig nix om bang voor te zijn in het echte echte leven
Oooowwww, is dat het!quote:Op maandag 26 april 2010 11:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik ben ook heul niet bang, ik doe maar alsof
Ja hoor, doe jij dat maar.quote:Op maandag 26 april 2010 11:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oooowwww, is dat het!
Dan kan ik stoppen met doen alsof ik alleen maar aan mn e-penis denk
Gelukkig maar. Dan kun je je man ook thuis latenquote:Op maandag 26 april 2010 11:45 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja hoor, doe jij dat maar.
Ik kan mijn boontjes wel doppen.
Dat zou kunnen. Maar dat hij meekomt heeft uiteindelijk niet zoveel met jullie te maken.quote:Op maandag 26 april 2010 11:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dan kun je je man ook thuis laten
Ik word echt steeds nieuwsgierigerquote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef Lovechild het volgende:
Dat zou kunnen. Maar dat hij meekomt heeft uiteindelijk niet zoveel met jullie te maken.
Naar waarom hij meekomt?quote:Op maandag 26 april 2010 12:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik word echt steeds nieuwsgieriger
jaquote:
Het is vrij simpel: we hebben een erg druk gezinsleven én we hebben het niet bepaald breed. Uitjes zitten er niet vaak in, laat staan uitjes sámen. Ik wilde graag naar deze meet en hij vond het niet zo leuk dat ik alleen een avondje de hort op zou gaan, terwijl hij heel erg graag weer eens iets met mij samen wilde doen.quote:Op maandag 26 april 2010 14:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
jaWat jouw overwegingen zijn om niet alleen naar die meet te komen
Is geen waardeoordeel overigens, als jij het prettiger vindt dat hij erbij is, fine by me maar ik blijf nieuwsgierig
Oh dat is leuk!quote:Op maandag 26 april 2010 15:44 schreef Lovechild het volgende:
Het is vrij simpel: we hebben een erg druk gezinsleven én we hebben het niet bepaald breed. Uitjes zitten er niet vaak in, laat staan uitjes sámen. Ik wilde graag naar deze meet en hij vond het niet zo leuk dat ik alleen een avondje de hort op zou gaan, terwijl hij heel erg graag weer eens iets met mij samen wilde doen.
Dus we gaan zaterdag een dagje samen leuke dingen doen en als onderdeel daarvan komen we eten in Habana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |