quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Geef d'r mondkapjes voor moederdagquote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus....en mn moeder wordt hartelijk bedankt! Ze mag voortaan d'r bacillen lekker bij d'r houden
4 kinderen inderdaadquote:Op maandag 26 april 2010 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh dat is leuk!Kan me ook wel voorstellen dat het met 4 (toch?) kinderen best heel druk is ja en dat ze ook genoeg geld kosten
Maar dan snap ik het helemaal
Ze heeft je gewoon graag in de buurt. En als je ziek bent, ga je het huis minder snel uit.quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoofdpijn, keelpijn, verstopte neus....en mn moeder wordt hartelijk bedankt! Ze mag voortaan d'r bacillen lekker bij d'r houden
Waarom zwaaide je niet even naar me?quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef MissMSX het volgende:
Wat een vreemde mensen verblijven er in Den Haag zeg.
Loop ik net terug van het winkelcentrum staat er een redelijk nette man met lange jas een beetje vreemd om zich heen te kijken in een hoekje achter de grote vuilcontainer. Dus ik denk: Nah ja, het zal wel en loop door. Kijk ik twee tellen later toch maar weer even, staat hij en publique te zeiken. En dan dus niet netjes naar de muur gedraaid, maar gewoon vol richting het parkeerterrein
Ik wist niet dat jij een Pakistaan bent?quote:Op maandag 26 april 2010 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom zwaaide je niet even naar me?
RB duikt vanavond vroeg zijn bedje in....iets té veel gefeest dit weekend
Dierenarts aan de Thorbeckelaanquote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef nectarientje het volgende:
snotverdorie.. de dierenarts lijkt alleen maar van 9 - 1700 de balie open te hebben.. Dat zijn nou niet echt de tijden dat ik in Den Haag ben om voer voor m'n heren te halenMorgen eens bellen
Fietsbak nog nietquote:Op maandag 26 april 2010 18:47 schreef MissMSX het volgende:
Dierenarts aan de Thorbeckelaan
Heb je al je fietsbak. Is wat makkelijker halen
Dierenarts is altijd tot 19:00 open.quote:Op maandag 26 april 2010 18:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fietsbak nog nietTot hoe laat is de beste man morgen geopend? Weet je dat? Mijn schapen blieven geen Whiskas namelijk
Morgen maar even doen danquote:
Kom je een bakkie doen/eten?quote:
Nee en nee, Jis komt eten en ik ga denk ik niet vroeg thuis zijnquote:
Tsssk...quote:Op maandag 26 april 2010 19:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee en nee, Jis komt eten en ik ga denk ik niet vroeg thuis zijn
Je mag mee eten hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |