Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topicquote:
Yupsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:15 schreef Flappekz het volgende:
Het wordt wel heerlijk weer dit weekend he?
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...quote:
Vandaar dat je post?quote:
Mooie wandeling maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hmmz...wat zal ik dan eens gaan doen om van dat weer te gaan genieten? Met name morgen...
Vriendin moet morgen werken, dus vanaf 1400 uur ben ik alleen, tot half 12 's avondsquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:53 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie wandeling maken.
Lekkere etensdingetjes kopen, in een grote mand stoppen en lekker gaan picknicken met je vriendin.
Naar de dierentuin in Rotterdam of Arnhem.
Mooie fles wijn kopen en de zonsondergang vanavond gaan bekijken vanaf een duintop met je vriendin.
De hele dag in bed liggen met de balkondeuren open.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sorry, jij heerscht gewoon even niet. Mss in het volgende topic.
Alle neusharen gepluktquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
RB is ook een metroman....tenminste ik heb ongeveer dezelfde kenmerken als Flap. Uiterlijk moet verzorgd worden!
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinnerenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een dronken avond samen herinneren.
Mooie avond was datquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dan was je niet dronken genoeg.
Maar dat was een leuke kerst/afscheidsborrel ja.
Dat groene bandje hangt nog aan de radiator bij mij thuis
Die had je nodig om in Dok75 te komen, bij het afscheid van ene WvMquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mooie avond was dat. Enne ik was dronken genoeg, want ik kan me dan weer niets over een groen bandje herinneren
.
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Wat overzichtelijk, al die mannen in een hokje
De wens is de vader van de gedachte...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....
Nee, dan had ik geschreven: wat sexy, al die mannen in een rokjequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahaha ik las al die mannen in een rokje.....
Achja, das waar ook! Daar begon het allemaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die had je nodig om in Dok75 te komen, bij het afscheid van ene WvM
Nou in de zomer zal een kilt best lekker zittenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte...
Hmm heb ik je introductie in het topic gemist?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef kiekjesdief het volgende:
zag pas een topic langskomen over rokjes voor mannen en mannen met rokjes. Wat let je? Ik hoef immers niet naast je te lopen
ik ga nimmer in een rok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef kiekjesdief het volgende:
zag pas een topic langskomen over rokjes voor mannen en mannen met rokjes. Wat let je? Ik hoef immers niet naast je te lopen
ja, eerst nog ff wakker worden!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
Gaat er vanmiddag iemand mee buiten spelen?
Hoe dat zo??quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal in de toekomst misschien weleens in een kilt moeten...
Niemand?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
Gaat er vanmiddag iemand mee buiten spelen?
GotC is half Schots .... en die Schotten hebben volgens mij wel wat van die traditiesquote:
Oh maar dan ben je niet de enige waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC is half Schots .... en die Schotten hebben volgens mij wel wat van die tradities
Kloptquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh maar dan ben je niet de enige waarschijnlijk.
Op je trouwdag?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn tapteam bij mijn vereniging tapte in kilt! Heb er vaak eentje gedragen (al was het natuurlijk geen echte kilt)quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou hehe, dat werd tijd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous is eindelijk er komt een vrouw bij de dokter aan het binnenslurpen!
zeg dat wel, kon alleen maar ruk kwaliteit vinden! nu eindelijk de goede!quote:
Nou ben benieuwd. Samen met je meisje kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Marvelous het volgende:
[..]
zeg dat wel, kon alleen maar ruk kwaliteit vinden! nu eindelijk de goede!
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd. Samen met je meisje kijken?
Carice van Houtenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...
maar heb gehoord dat hij niet zo goed is als het boek is!
sorry Jill, ik vind zwartboek echt een topper! en Carice zou ik ook echt niet uit me bed schoppenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Carice van Houten![]()
Zij irriteert me zo verschrikkelijk ernstig.....zou niet weten waarom, maar ze irriteert me gewoon. Films waar zij inspeelt zijn dus bij voorbaat al verpest
Hoe bevalt ie op het eerste gezicht?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
Flap, kep nu ook HTC Desire![]()
1e wat ik installeerde meteen na ik hem had was Handycent SMS
Ik heb bij het lezen van het boek harder gehuildquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jazeker, kreeg ook opdracht van haar om hem te downloaden...
maar heb gehoord dat hij niet zo goed is als het boek is!
lelijke aapquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Flappekz het volgende:
En zo ziet Flap eruit na een stukkie rennen, in een heeeeeeeeeerlijk zonovergoten Zuiderpark:
[ afbeelding ]
Lekker vlot en lekker groot. Handycent is een smsprogramma in de stijl van iPhone. Dus sms in tekstballonnetjes zodat je heel goed kan zien wat jij zei en wat de ander daarop antwoorde en wat jij daarop gezegd hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoe bevalt ie op het eerste gezicht?
* Flappekz kent Handycent niet![]()
Toch mooi dat ze allemaal de iPhone blijven namakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lekker vlot en lekker groot. Handycent is een smsprogramma in de stijl van iPhone. Dus sms in tekstballonnetjes zodat je heel goed kan zien wat jij zei en wat de ander daarop antwoorde en wat jij daarop gezegd hebt.
Wat moet je morgen lopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:35 schreef nectarientje het volgende:
ik moet vandaag ook rennen maar ik heb echt gruwelijke spierpijn van gisterDus ik probeer het morgen nog een keer
16quote:
tja, ik zou wat hoger gaan wonenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE!! Het is weer mooi weer en daarmee komen ook direct weer de praktische problemen.
RB komt dus thuis...doet de deur open en stapt naar binnen. Vervolgens kijk ik om me heen en dacht ik dat ik wat zag bewegen in mijn zwarte vloerbedekking. Ok, nu heb ik wel zojuist onze vrijdagmiddagborrel achter de rug maar van sinas wordt je niet dronken. Afijn, ik buk en kijk wat beter en.......ja hoor, mieren mieren mieren en nog meer mieren. Elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Er ligt niets maar toch komen ze elk jaar na de eerste week mooi weer met een superinvasie mijn huis binnen. Kon ik dus weer een half uur stofzuigen op mijn knieen maar ik heb ze! De fuckers
Nu lekker de rest van de avond genieten en mezelf klaar maken (nee niet zo) voor een druk weekend.
Mijn ouders hadden standaard in iedere hoek van de keuken zo'n lokdoosje staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
GODVERDOMMMEEEEE!! Het is weer mooi weer en daarmee komen ook direct weer de praktische problemen.
RB komt dus thuis...doet de deur open en stapt naar binnen. Vervolgens kijk ik om me heen en dacht ik dat ik wat zag bewegen in mijn zwarte vloerbedekking. Ok, nu heb ik wel zojuist onze vrijdagmiddagborrel achter de rug maar van sinas wordt je niet dronken. Afijn, ik buk en kijk wat beter en.......ja hoor, mieren mieren mieren en nog meer mieren. Elk jaar is het weer hetzelfde liedje. Er ligt niets maar toch komen ze elk jaar na de eerste week mooi weer met een superinvasie mijn huis binnen. Kon ik dus weer een half uur stofzuigen op mijn knieen maar ik heb ze! De fuckers
Nu lekker de rest van de avond genieten en mezelf klaar maken (nee niet zo) voor een druk weekend.
gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef Flappekz het volgende:
Die heb ik net gedaan, herhaling van 13...is dus wel ok te doen
Mieren sucken. Poeder, lokdoosjes en kokend water in die mierenholletjes gieten! Aanpakken dat gespuis!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
ik ga zo richting stad... meisje ophalen van d`r werk, ga je mee?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:13 schreef Flappekz het volgende:
Zo, GotC weggebracht naar een strandtent bij de Savornin Lohmanlaan....feestje van dr werk. Wat zal ik eens gaan doen vanavond tot ik dr weer ga halen?
Dat heeft niet zo veel zin he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik ga zo richting stad... meisje ophalen van d`r werk, ga je mee?
Ah zo ... gooi dr net een was in, en die moet er wel meteen uit als ie klaar isquote:
Burgerlijk type ben je ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:30 schreef Flappekz het volgende:
Ah zo ... gooi dr net een was in, en die moet er wel meteen uit als ie klaar is
Ach ja...heb geen hardloopkleren meerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Burgerlijk type ben je ook![]()
Ik probeer net op te staan van de bank maar ik kraak en piep echt aan alle kanten!Warm douchen, tijgerbalsem en op tijd slapen vermoed ik
ik kan wel een shirtje bij je droppenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...heb geen hardloopkleren meer
Hij draait al... ik ga zo maar lekker pokeren denk ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:38 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik kan wel een shirtje bij je droppen
Welke HTC heb je dan? Zeker geen android en zeker een oud ding?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Toch mooi dat ze allemaal de iPhone blijven namaken.
* RATMEN is erg blij met zn iPhone.
Zakelijk heb ik een HTC, vind er echt niets aan.
Vroeger, toen je nog gewoon naar mij keek in plaats van naar oude, grijze mannen in pak.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Vanmiddag Hirsch Ballin en Klink gespot op 't Plein
Laat dit een stimulans voor je zijn om je snel omhoog te werken tot ministerquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen je nog gewoon naar mij keek in plaats van naar oude, grijze mannen in pak.
Ik heb toch een ander toekomstbeeld voor ogen voor mijzelf.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:27 schreef MissMSX het volgende:
Laat dit een stimulans voor je zijn om je snel omhoog te werken tot minister
* MissMSX schuift scheidingspapieren richting Air...quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb toch een ander toekomstbeeld voor ogen voor mijzelf.
'K heb je eens aangewezen hoe hoog ik woon he?quote:
* Flappekz woont 6 hoog, de afgelopen 5 jaar geen last gehad van mierenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
'K heb je eens aangewezen hoe hoog ik woon he?
Toch heb ik ook eens last van mieren gehad. Was wel eenmalig.
13e, en hier vriest het nu echt nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
* Flappekz woont 6 hoog, de afgelopen 5 jaar geen last gehad van mieren
Marvelous woont zo hoog dat die mieren dan allang zijn doodgevroren
Moest Jetta Klijnsma nog foto'en vanmiddag. Leuk met een hele zooi bejaarden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Vanmiddag Hirsch Ballin en Klink gespot op 't Plein
Nee, ging in het begin een paar keer helemaal fout op de pokerstars-manier. Toen ben ik maar gestoptquote:
laatste tijd zit ik weer te cash gamen 2-5 cent... maar een echte golf beweging in mijn bankroll, blijft wel aardig gelijk! soms 8 winst en dan weer 7 verliesquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, ging in het begin een paar keer helemaal fout op de pokerstars-manier. Toen ben ik maar gestopt
Ik speel eigenlijk alleen SnG's, af en toe een groot toernooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
laatste tijd zit ik weer te cash gamen 2-5 cent... maar een echte golf beweging in mijn bankroll, blijft wel aardig gelijk! soms 8 winst en dan weer 7 verlies
ben gestopt met SnG`s, de fee killt je daar uiteindelijk! cashgamen en met de winst een echt groot tournooi in de late reg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk alleen SnG's, af en toe een groot toernooi
Mja, bij mij zijn eigenlijk alleen de SnG's winstgevendquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:35 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ben gestopt met SnG`s, de fee killt je daar uiteindelijk! cashgamen en met de winst een echt groot tournooi in de late reg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |