Wauwie, gefeliciteerd met je mooie tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Dus wel blij met m'n PR, had geen idee waar ik stond na de CPC enzo (geen wedstrijden meer gedaan). Maar de conditie was dus toch wel in orde en wel blij dat ik deze barriere geslecht heb, haha (onder 4 min/km op de 10 kilometer en boven de 15 km/h).
Goede tijd DeeBee, en de psychologische 15km per uur doorbroken!quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:21 schreef DeeBee het volgende:
Terug van de 10 kilometer loop met start en finish hier in het centrum.![]()
39:54.
Dus wel blij met m'n PR, had geen idee waar ik stond na de CPC enzo (geen wedstrijden meer gedaan). Maar de conditie was dus toch wel in orde en wel blij dat ik deze barriere geslecht heb, haha (onder 4 min/km op de 10 kilometer en boven de 15 km/h).
Mijn eigenlijke doel was onder de 1:30 Ik weet het eigenlijk niet waar ik me op moet richten, met een 1:29 in een training waar ik wel vrij diep ging, kunnen er denk 3 minuten vanaf. Hangt af van de vorm van de dag denk, nu nog even doortrainen de komende periode en dan zie ik wel waar ik op uit kom.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:37 schreef beertenderrr het volgende:
Je bent ook flink snel Quito1Wat is je doel in Zwolle? 1:25 haalbaar?
Koorts = niet lopen, maar bij een verkoudheid kan het meestal wel gewoon. Als het kan een beetje rust pakken de komende dagen, dan moet het wel goed komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:22 schreef Astronomies het volgende:
Zondag ga ik meelopen met de Marikenloop maar ik ben verschrikkelijk verkouden. Is het nu wel zo verstandig om te gaan?? Ik wil wel heel graag maar ik ben bang dat ik het gewoonweg niet ga redden. Iemand tips?
1000 uur dus, maar ik heb hem pas 30 uur gebruiktquote:De Nike + iPod-sensorbatterij is niet vervangbaar of oplaadbaar en heeft een levensduur van meer dan duizend actieve uren. De sensor heeft een geavanceerd, ingebouwd, stroombeheersysteem waardoor de sensor alleen stroom verbruikt wanneer deze actief is (wanneer deze dus beweging vaststelt).
Als uw Nike + iPod-sensor moet worden vervangen, kunt u een bezoek brengen aan een Apple-serviceprovider of een Apple-winkel voor een vervangende kit.
Ik zou even langs de leverancier gaan, die heeft het antwoordquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb 1,5 jaar geleden zo'n Nike+ sensor+bandje gehaald, meerdere malen per week gebruikt op het begin maar tijdens m'n stage ongeveer 3 maanden niks mee gedaan. Sindsdien ziet de band de sensor nooit meer, dus het lijkt erop of die batterij in de sensor dood is maar volgens SlowGeek heb ik er pas 30 uur mee gelopen en op de site van Apple staat dit:
[..]
1000 uur dus, maar ik heb hem pas 30 uur gebruikt
Nou is de fabrieksgarantie 1 jaar, en ik heb hem 1,5 jaar, maar heb ik nu recht op een nieuwe sensor omdat ie pas op 30/1000 uur zit of niet?
[ afbeelding ]
Als je een supersnelle tijd wil halen, moet je de 10km niet lopen lijkt me, maar anders moet dat gewoon kunnen lijkt me. Je moet jezelf niet forceren om te hard te lopen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:51 schreef bridger het volgende:
Vraagjes:
Een maand geleden liep ik in training een paar keer 10km (in iets meer dan een uur), en heb me toen ingeschreven voor de 10km van de Leiden Marathon komende zondag. Nu heb ik de afgelopen maand niet meer getraind door zware hooikoorts en vakantie. Vandaag voor het eerst weer gelopen, klein rondje van 4km, ging redelijk.
Is het verstandiger om toch maar de 5km ipv de 10km te doen?
Wat zijn jullie ervaringen met het lopen in een groep met een pacer? Er zijn pacers voor 60min/10km... Misschien moet ik dat proberen.
Rustig lopen en kijken hoe het gaat. Ik weet niet waar je verkoudheid zit, maar als het zeg maar boven de nek is kan je best lopen, mits je geen koorts hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:33 schreef Astronomies het volgende:
Dank voor de tips! Ik heb net dan toch maar de stoute schoenen aangetrokken en ben een rondje gaan hardlopen. Het doorademen gaat wel niet super maar het is me wel gelukt om een ronde van 4km in 27 minuten uit te lopen. Beetje hoopvol dus. Thanks!
OK, bedankt. Krijg al helemaal de kriebels nu ik alle voorbereidingen in de stad zie. En dat 5km rondje lijkt me zo kort. Toch maar 10km dus; hopelijk loop ik morgenmiddag niet nog als allerlaatste door de stadquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je een supersnelle tijd wil halen, moet je de 10km niet lopen lijkt me, maar anders moet dat gewoon kunnen lijkt me. Je moet jezelf niet forceren om te hard te lopen.
* djayzz heeft ooit na een paar weken sporadisch 6-10km te lopen, 28 km gelopen op een zaterdagochtend
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Zal toch niet?Je post immers in dit topic ipv de evy serie, dus er zijn er genoeg die je er op je sloffen uitloopt
(no offense).
Je moet ook alles in perspectief zien.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:19 schreef bridger het volgende:
[..]
Ach, erg snel ben ik niet (6,5min/km) en de 10km gaat als allerlaatste van start, lang nadat de 42, 21 en 5 zijn gefinished. Ik heb van die visioenen van allemaal ongeduldig toeterende automobilisten die staan te wachten tot de weg eindelijk weer opengaat en dan kom ik daar nog eens voorbij gesjokt met mijn 125kg
![]()
Ik ga proberen in het groepje van de 60 minuten te blijven, wish me luck!
Het was inderdaad wat aan de warme kant, maar gelukkig voerde het parcours voor een groot deel langs de rivier. Lekker fris briesjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:12 schreef ShadyLane het volgende:
Hee tof, gefeliciteerd!
Was goed loopweer dus blijkbaar? Nog niet net ietsje te warm?
7 min. in klap is echt veel!
gaaf!!! grote stapquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:10 schreef star_gazer het volgende:Nieuw PR op de 15km
Vandaag de Nationale Lenteloop gelopen (15km) in 01:10:50 netto!!
Dat is 7 minuten van mijn PR af
Haha, jij ookquote:
Ik heb bijna geen ervaring met andere afstanden maar het schijnt dat de 10k de afstand is waar je het vaakst het gevoel hebt dat het voor geen meter gaat terwijl je een wereldtijd neerzetquote:Op zondag 16 mei 2010 13:43 schreef The_Hives het volgende:
Conclusie van de dag.
Nog nooit zo'n waardeloos gevoel gehad tijdens het lopen, maar tegelijkertijd nooit zo'n voldaan gevoel ná het lopen. Weet wel dat ik ondanks de relatief korte afstand dit nog wel een paar dagen ga voelen in mijn bovenbenen.
En ik heb mijn doelstelling van 45 minuten ruimschoots (met 4 minuten minder) gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |