Ik heb Dangerous Dave ook nooit uitgespeeldquote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is ook maar omdat ze dat op gamesites hebben gelezen inderdaadVerder waren games vroeger echt weer niet zo heel veel moeilijker hoor, je bent zelf ook gegroeid als gamer. Je weet waar je moet kijken in een game. Hoe een game opgebouwd wordt. Het échte verschil is de mogelijkheid om je vorderingen op te slaan waardoor het makkelijker lijkt. Maar hele stukken opnieuw doen wil niet zeggen dat een game moeilijker is (vind ik dan).
Je hebt deze en vorige generatie ook nog genoeg moeilijke games. Denk aan Viewtiful Joe, Ninja Gaiden en New Super Mario
Dus als ik zeg: Doom is moeilijker dan Gran Turismo 4quote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Die twee zijn toch onlosmakelijk met elkaar verbonden.. Je kan een topdown shooter toch niet vergelijken met een third person game![]()
Dat is net zoiets zeggen dat mountainbiken moeilijker is dan wielrennen. Je zit toch allebei op de fiets?
Nee. Je begint het te begrijpen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: Doom is moeilijker dan Gran Turismo 4
Dan slaat dat nergens op?
Dat slaat inderdaad nergens op.. Als je zegt dat MegaMan moeilijker is dan Contra dan heb je wat mij betreft een geldige vergelijking.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:39 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Dus als ik zeg: Doom is moeilijker dan Gran Turismo 4
Dan slaat dat nergens op? Oké 2 totaal verschillende spellen maar ik zeg gewoon wat over de moeilijkheidsgraad. Meer niet.
Daar maak je wel een heel goed puntquote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar hele stukken opnieuw doen wil niet zeggen dat een game moeilijker is (vind ik dan).
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Lamme kut-troll? Jouw argumenten slaan juist nergens op. Sorry dat ik de moeilijkheidsgraad van DS overroepen vind, ik kan er ook niets aan doen dat jij blijkbaar pas bent begonnen met gamen.
Trouwens, vroeger waren games gewoon moeilijker en dat was niet altijd omdat ze "slecht" geprogrammeerd waren.
Ooit eens de 7th Saga gespeeld? Verre van slecht geprogrammeerd. En retemoeilijk.
Weer een reactie dat helemaal nergens op slaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je maakt geweldige aannames
Wellicht moet je de politiek in, of item-schrijver worden voor de NOS of Telegraaf
Reactie die.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Weer een reactie dat helemaal nergens op slaat.
Dit is tijdverspilling, sorry Superfruitig.
Whehequote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en "Roy vindt NSMB moeilijk" -topic
Fire Emblem.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Inderdaad wat jij zegt. Jammer dat ze niet meer zo'n moeilijkheidsgraad maken, sommige games op "hard" zijn amper "hard".
1 hokje te ver en weg is je character, heerlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |