quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Lamme kut-troll? Jouw argumenten slaan juist nergens op. Sorry dat ik de moeilijkheidsgraad van DS overroepen vind, ik kan er ook niets aan doen dat jij blijkbaar pas bent begonnen met gamen.
Trouwens, vroeger waren games gewoon moeilijker en dat was niet altijd omdat ze "slecht" geprogrammeerd waren.
Ooit eens de 7th Saga gespeeld? Verre van slecht geprogrammeerd. En retemoeilijk.
Weer een reactie dat helemaal nergens op slaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je maakt geweldige aannames
Wellicht moet je de politiek in, of item-schrijver worden voor de NOS of Telegraaf
Reactie die.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Weer een reactie dat helemaal nergens op slaat.
Dit is tijdverspilling, sorry Superfruitig.
Whehequote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en "Roy vindt NSMB moeilijk" -topic
Fire Emblem.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:20 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Inderdaad wat jij zegt. Jammer dat ze niet meer zo'n moeilijkheidsgraad maken, sommige games op "hard" zijn amper "hard".
1 hokje te ver en weg is je character, heerlijkquote:
Cruyff: het gaat allebei om een balletje in een gat krijgen, dus das eigelijk gewoon simpelquote:Op maandag 3 mei 2010 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Je begint het te begrijpen.
Tiger Woods: voetbal is moeilijker dan golf
Arjan Robben: golf is moeilijker dan voetbal
Marco van Basten: het is allebei simpel
Wijze woordenquote:Op maandag 3 mei 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Koko_Banana, je komt wel over als een troll.
Je komt uit het niets zeuren over God of War, nu over Demon's Souls en je begint net zo hard nu ook in het GoW topic.
Prima als je een discussie wilt aanzwengelen, maar misschien moet je het meer inkleden ipv mening = feit!.
Sorry.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Koko_Banana, je komt wel over als een troll.
Je komt uit het niets zeuren over God of War, nu over Demon's Souls en je begint net zo hard nu ook in het GoW topic.
Prima als je een discussie wilt aanzwengelen, maar misschien moet je het meer inkleden ipv mening = feit!.
Het is de manier hoe je het inpakt. Zoals ik al eerder naar je schreef is aangeven dat je een spel minder vindt, of zelfs tegen vindt vallen iets heel anders dan brullen dat de hele game nergens op slaat.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zeur niet over DS, integendeel ik vind dat juist een tof spel. Ik maak gewoon een opmerking over de moeilijkheidsgraad maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd.
GoW3 vond ik maar mager, en ik kan een paar mensen die het ook daarmee eens zijn.
Is iemand die GoW3 minder vind dan een troll?
Wat is er gebeurd met opinies?
Je kan hier niks zeggen over GodW3 of je gezicht wordt er praktisch af gebeten. Men is erg overdefensief tegenover die game hier, net of je hun eigen kind een trap geeft als je er iets kritisch over waagt te zeggen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Sorry.
Ik zeur niet over DS, integendeel ik vind dat juist een tof spel. Ik maak gewoon een opmerking over de moeilijkheidsgraad maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd.
GoW3 vond ik maar mager, en ik kan een paar mensen die het ook daarmee eens zijn.
Is iemand die GoW3 minder vind dan een troll?
Wat is er gebeurd met opinies?
Duurde nog lang!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en "Roy vindt NSMB moeilijk" -topic
Schiet al lekker opquote:“Gran Turismo 5 is about 90 percent finished. There are currently around 140 people working on the project.”
Ik heb er geen probleem mee als je iets negatiefs zegt over GoW3, (ow, wacht.. Roy is er ook... God of War ]I[quote:Op maandag 3 mei 2010 12:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Je kan hier niks zeggen over GodW3 of je gezicht wordt er praktisch af gebeten. Men is erg overdefensief tegenover die game hier, net of je hun eigen kind een trap geeft als je er iets kritisch over waagt te zeggen.
Volgende week:quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news:
[..]
Schiet al lekker op
quote:"We decided that we wanted a full weather-model in all races that influences the way the cars behave on the road, realistically. So we're working on that right now, and we're expecting about 6 months of extra work. Could be more of course."
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:31 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Neen. Haal GoW Collection, huur/leen God of War III. Slechtste in de serie helaas, spel slaat helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |