Al begonnen aan GoW III?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je heerst Cybje.
En ondanks dat je plaatje een hotlink-fail is vind ik het geweldig. Zo'n Ratchet zou ik ook gewoon in mijn kast zetten
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnenquote:
Gewoon in de volgorde zoals je de titels hierboven hebt gezet. Aangezien je in dat geval op het punt staat om aan GoW III te beginnen raad ik alvast aan om het volgende in te slaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Eerst FFXIII uitspelen. Ik ben nu op weg naar de eindbaas en daarna ben ik daar even klaar mee. Dan is het tijd voor Kratos denk ik. Maar ik heb ook nog een aantal X-games die ik moet gamen... Weet niet waar ik mee moet beginnen
God of War III
Assassin's Creed 2
Metro 2033
Afro Samurai
Bioshock 2
Tales of Vesperia
Ik smeet er laatst ook mee vanwege een frustrerende boss fight (Lucifer volgens mij) in Dante. Hij doet het nog prima alleen zijn 2 van de 4 rode ledjes nu defectquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Forbidden.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
http://i.toynewsi.com/g/g(...)2133__scaled_600.jpg
Wauw Roy.
ik pm je mn adres wel, kan je je ps3 naar me opsturen, bedankt.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef Minkowski het volgende:
Heb m'n controller kapot gegooid, maar ik ga geen nieuwe kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |