Haha oke.quote:
je kan ze toch adoreren eh.quote:
bootje is er gewoon nietquote:Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef Piles het volgende:
Al een paar posts zonder poes-grappen, kijk ons eens groeien
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef jna het volgende:
Ik wilde net al posten:
[bootje]Ik heb anders vaak genoeg met je poesje gespeeld L.no[/bootje]
Nee, is het wat?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
Is er iemand trouwens die toevallig Oprah zit te kijken?
Dr. Phil is veel beterquote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
momenteel niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef vencodark het volgende:
Een vrouw die is aangevallen door een chimpansee. Heel dr gezicht eraf gegetenquote:
Welk net?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vrouw die is aangevallen door een chimpansee. Heel dr gezicht eraf gegeten
Nu veel operaties gehad. Het lijkt wel...the elephant man.
Holy shitquote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een vrouw die is aangevallen door een chimpansee. Heel dr gezicht eraf gegeten
Nu veel operaties gehad. Het lijkt wel...the elephant man.
Ze hebben al afscheid genomen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef L.no het volgende:
KLETS NIET ZOVEEL WIJF EN LAAT HAAR GEZICHT ZIEN
Dat heeft ze waarschijnlijk net een uur gedaan ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef L.no het volgende:
KLETS NIET ZOVEEL WIJF EN LAAT HAAR GEZICHT ZIEN
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, jij was weer te laat. Antilliaan die je bent!
Jij waarschuwde te laat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, jij was weer te laat. Antilliaan die je bent!
Noted.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef vencodark het volgende:
1 ding he: als mij zoiets overkomt en ik kom er zo uit te zien...please shoot me.
sorryquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had gelijk moeten kijken en geen bange poeperd zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Ja, zo zijn die Antillianen ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had gelijk moeten kijken en geen bange poeperd zijn.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef jna het volgende:
Die neus he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lijkt wel een Neusaap geworden!
Zie:![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef jna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ironischquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die neus he.Het lijkt wel een Neusaap geworden!
Zie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die spoiler maar niet open ga klikken
quote:
Ben je daar nog steeds niet moe van?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, dus geen goed moment op het Surinamers vs. Antillianen filmpje te posten?
Dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie:
[ afbeelding ]
Het onderwerp 'pussy' hebben we al gehad. Dus open!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik die spoiler maar niet open ga klikken
Hij heeft het zeker weten geklikt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het onderwerp 'pussy' hebben we al gehad. Dus open!
En elke keer als ik internet opstart kijk ik 'm even, en dan voel ik me weer zo veel beterquote:
Jaquote:
Als dat een manier is om je onzekerheid weg te doen, why not.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:14 schreef jna het volgende:
[..]
En elke keer als ik internet opstart kijk ik 'm even, en dan voel ik me weer zo veel beter
Onzekerheid wegdoen? Zoals een kat naar het asiel brengen enzo? Of het vuilnis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Als dat een manier is om je onzekerheid weg te doen, why not.
Jup.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onzekerheid wegdoen? Zoals een kat naar het asiel brengen enzo? Of het vuilnis?
Gewoon weg?
Lig in bed man, kan niks meer kijkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef jna het volgende:
Check sbs 6, die presentatrice heeft 1 kleine en 1 grote boob
* zapt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef jna het volgende:
Check sbs 6, die presentatrice heeft 1 kleine en 1 grote boob
Das wel chill.quote:
Niet naar het asiel brengenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onzekerheid wegdoen? Zoals een kat naar het asiel brengen enzo? Of het vuilnis?
Gewoon weg?
JAWEL!! Die rotkrengenquote:
Euhm...je onzekerheid...quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef L.no het volgende:
Wat is het correcte Nederlands dan?
* L.no roept Piles
Ik was aan het zappen en zag alleen die presentatrice, toen zag ik pas welk programma het wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef vencodark het volgende:
![]()
jno...je hebt me naar Move like MJ gestuurd.
Ik dacht net dat je mij bedoelde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef vencodark het volgende:
![]()
ja, dat wegdoen is verkeerd. Ik weet de juiste benoeming niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm...je onzekerheid...![]()
Weet ik niet, daar ging het mij ook niet om. Maar vond wegdoen wel heel cryptisch.
Oh en jno? Hebben L.no en ik een kind?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef vencodark het volgende:
![]()
Onzekerheid verbergen...verdoezelen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:19 schreef L.no het volgende:
[..]
ja, dat wegdoen is verkeerd. Ik weet de juiste benoeming niet.
Nee, it wuz mi.quote:
Omdat, zoals mn neefje van 5 zegt: "Michael Jackson een heel bijzonder persoon was"quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:19 schreef vencodark het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat alleen MJ zo kan dansen zonder er als een mietje uit te zien en anders gozers kunnen dat niet?
Jouw neefje he...kijkt die soms veel Sbs?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:21 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat, zoals mn neefje van 5 zegt: "Michael Jackson een heel bijzonder persoon was"
Ja dat zegt ie echt
Oke.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Onzekerheid verbergen...verdoezelen?
[..]
Nee, it wuz mi.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jouw neefje he...kijkt die soms veel Sbs?
Ja he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:23 schreef jna het volgende:
Waarom snapt Comedy Central niet dat 8 simple rules een kutserie is
ik gok z'nquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die opmerking is hem vast door iemand ingefluisterd.
En nu ook nog die aflevering dat die vader is overledenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Intelligent jongetje trouwens bij MJ show: "Als MJ niet op tv was gekomen, had ik nu waarschijnlijk niet gedanst".Het voelt een beetje als een 'dûh-momentje'.
Dat wel, maar hij hoort bob de bouwer bijzonder te vinden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu was MJ ook wel bijzonder bijzonder!
Die heb ik nooit gezien. Maar het is wel beter dan de MJ show.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:26 schreef jna het volgende:
[..]
En nu ook nog die aflevering dat die vader is overleden
Punt voor jou. Fluister hem dat eens in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij hoort bob de bouwer bijzonder te vinden.
Omdat MJquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:19 schreef vencodark het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat alleen MJ zo kan dansen zonder er als een mietje uit te zien en anders gozers kunnen dat niet?
Geen probleem dat ie fan is van MJ en constant zn muziek wil luisteren, maar als ie maar niet van die onzin dingen gaat zeggen als 5 jarig mannetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Punt voor jou. Fluister hem dat eens in.
Ben de halve nacht opgebleven omdat ik niet eerder wilde slapen voordat ik zeker wist dat ie dood was.quote:
Same here, mn vader nog gebeld op een optreden om te zeggen dat MJ dood was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben de halve nacht opgebleven omdat ik niet eerder wilde slapen voordat ik zeker wist dat ie dood was.
Was je vader zo'n MJ fan dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Same here, mn vader nog gebeld op een optreden om te zeggen dat MJ dood was.
Nee niet extreem, maar blijft toch wel de moeite waard vind ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was je vader zo'n MJ fan dan?
Was zelf niet speciaal fan maar had hm die concerten en successen echt gegund. Ondanks dat de druk heel hoog was. Maar ik had het tof gevonden als het allemaal was gelukt.
Ja, snap het.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:41 schreef jna het volgende:
[..]
Nee niet extreem, maar blijft toch wel de moeite waard vind ik.
Was wel heel knap geweest als ie al die 50(?) concerten had gedaan.
I knew that.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:43 schreef jna het volgende:
nutteloos weetje: die jongste dochter van 8 simple rules is in het echt veel ouder dan die "oudere" dochter
Ja wel veel gekeken vroegerquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
I knew that.
Ooit Golden Girls gekeken? 2 dochters (de oudste) waren beide rond hetzelfde geboortejaar als de actrice die de moeder speelde. 1tje is zelfs ouder.
Nee indd. Vooral Cate.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:49 schreef jna het volgende:
Ah Becker, al een stuk beter dan die grafstemming van 8 simple rules.
Die stemming hoefde ze ook niet te acteren
Klopt, ik zag het ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:51 schreef jna het volgende:
Ik zag Becker trouwens pas in een andere serie, alleen toen was zn haar helemaal grijs
De foto zegt genoegquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klopt, ik zag het ook.
Hij heeft nog een hoop haar maar echt zo grijs als...als... ik weet niet eens wat er zo grijs is als hem!
Ik ga maar eens wat proberen in het MIS, beetje databasebouwenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:14 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen Piles![]()
Ik ga weer verder met of het schrijven van een implementatieplan of met de gebruikersinstructie...
Vooral dat laatste is geestdodend werk...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga maar eens wat proberen in het MIS, beetje databasebouwen
En gebruikersinstructies maken moet ook nog, tenzij ik mag blijven (vind ik)
Vind het meestal niet zo erg om te doen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is geestdodend werk...
Hangt ook een beetje af van je doelgroep af...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind het meestal niet zo erg om te doen eigenlijkNog niet tenminste
Laag niveau en ze hebben nog geen idee waar het over gaatquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hangt ook een beetje af van je doelgroep af...
Welcome to my worldquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Laag niveau en ze hebben nog geen idee waar het over gaat
Ach, ik ben ook geen ICT-er, dat maakt het iets makkelijkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:08 schreef PieterBas het volgende:
Helaas wel
Mijn doelgroep zijn geen ICT'ers, dus kan mogelijk met jargon gaan strooien. Anders was het een hele beknopte handleiding geworden.
L.no!quote:
Ik groette je zonder te zwaaien.quote:
Het is leuk als iemand groet, maar ik hoef niet alleen maar gegroet te zienquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik groette je zonder te zwaaien.
Het is nooit goed eh.
Jij maakt een drama over groeten...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is leuk als iemand groet, maar ik hoef niet alleen maar gegroet te zien
Rex roept goedemorgen, jij zegt mogguh tegen hem, en hij reageert weer door te zwaaien![]()
Hoe gaat die?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet hoe ik heb gelegen vannacht, maar het voelt alsof er iemand de horlepiep op m'n rug heeft staan dansen
quote:
Piles!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is leuk als iemand groet, maar ik hoef niet alleen maar gegroet te zien
Rex roept goedemorgen, jij zegt mogguh tegen hem, en hij reageert weer door te zwaaien![]()
Ja dat wel, maar het is wel echt kansloosquote:
Het is een gave. En ik had nog pech dat Bart er doorheen zat te posten toenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar het is wel echt kansloos
*insert stampvoet smiley*quote:
Ik kwam er net achter dat ik helemaal niet nummer 1 qua posts ben hierquote:
Oh ik zie dat ik 2 plekken gestegen ben in de top 10quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik helemaal niet nummer 1 qua posts ben hier![]()
Stomme Dean met z'n 2 accounts
The horrorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat ik helemaal niet nummer 1 qua posts ben hier![]()
Stomme Dean met z'n 2 accounts
En Bart ga je ook wel inhalenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:20 schreef jna het volgende:
[..]
Oh ik zie dat ik 2 plekken gestegen ben in de top 10
Wil ik ook wel wetenquote:
Deansensitizedquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef L.no het volgende:
Hoe heet de tweede Dean?
* L.no faalt als vriendin
wtf.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Deansensitized![]()
Eerst maar even gekeken of er geen actuele R&P-topics mee geopend zijn
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef L.no het volgende:
Hmpf, teveel posts om te lurken uit nieuwsgierigheid.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Wat de fuck.. Ik sta niet meer twee... (of derde als deansesitized)
enquote:
quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef DjRex89 het volgende:
@(*&@**@!&(&@#
Ik zou vandaag thuis werken ipv op school. Dus ik wat spullen meegenomen naar huis, blijk ik net de hardware te hebben gepakt die niet werkt![]()
Zo maar eens richting school dus...........
Dan heb je je nog zacht uitgedruktquote:
Staat in de OP als eerste linkjequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
wat is die website ook alweer waar de top 10 staat...?
Fietsen in dit weer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb je je nog zacht uitgedrukt
Toevallig ook net niemand thuis die me ff naar het station kan brengen
Scooteren met dit weerquote:
Hoax!quote:
Well, what else can I say except for a tvp!?quote:
Woar?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet eens dat ik in de top10 stondWat een vaal.
Hoi, ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Well, what else can I say except for a tvp!?![]()
quote:
Dat je het niet wist, of dat je er in staat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Ik wist niet eens dat ik in de top10 stondWat een vaal.
Doar!quote:
Allebeiquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dat je het niet wist, of dat je er in staat?
doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
Hooooo, ik heb een dilemma.
Studiereis naar Australië, 3 weken, 1000 euro, doen of niet?Ik vind 1000 euro veel geld, maar het is wel enorm goedkoop
Doen gekquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
Studiereis naar Australië, 3 weken, 1000 euro, doen of niet?Ik vind 1000 euro veel geld, maar het is wel enorm goedkoop
Hoi is ook zo...standaard.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoi, ofzoOf had een mooi verhaaltje opgehangen over de roffeltijger
Dat is waar, misschien moet ik maar even mijn ouders vriendelijk aankijken dat het echt een enorme toevoeging is aan mijn studiequote:
Je krijgt echt spijt als je het niet doet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
Of je gaat werken ipv op Fok posten, 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is waar, misschien moet ik maar even mijn ouders vriendelijk aankijken dat het echt een enorme toevoeging is aan mijn studie
Als jij niet gaat, ga ik in jouw plaats!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Bravebart het volgende:
Wattuhquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Of je gaat werken ipv op Fok posten, 2 vliegen in 1 klap
Jij bent geen master bij onsquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik in jouw plaats!
Ik ben geen master nee. Ben koningquote:
Ken je die niet? Jammer, ik ook niet. Misschien dat jij er iets over wistquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoi is ook zo...standaard.
De roffeltijger?
Ja daarom, dat telt nietquote:
Ik ken nog wel de user Roffelpantoffel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ken je die niet? Jammer, ik ook niet. Misschien dat jij er iets over wist
Ja!quote:
"Jij gaat...in zijn plaats"? (voor de Belle en het Beest Disney kenners!).quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als jij niet gaat, ga ik in jouw plaats!
Gesmolten volgens mij. Als ik mijn batterijen heroplaad die niet goed zijn, dan worden ze ook zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef jna het volgende:
Ik vind hier een oud mini ventilatortje, maar het lijkt net alsof de batterijen zijn gaan schimmelen met een soort zand. WTF is dat?
Lekt ie waarschijnlijk. Vriend van me proefde er aan, kan ik je niet aanradenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:09 schreef jna het volgende:
Ik vind hier een oud mini ventilatortje, maar het lijkt net alsof de batterijen zijn gaan schimmelen met een soort zand. WTF is dat?
Hebben we een keuze?quote:
Eer-ik wordt piloot, Isdatzo rijdt op een brommer. Alleen daarom alquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef L.no het volgende:
Eer-ik is allang niet meer hier, dus waarom koning blijven?
Wtf, waar is de logica.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Eer-ik wordt piloot, Isdatzo rijdt op een brommer. Alleen daarom al
Whatever rocks your boat. Go aheadquote:
Waarom zou je daar in hemelsnaam van proeven?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekt ie waarschijnlijk. Vriend van me proefde er aan, kan ik je niet aanraden![]()
Ja, hij leeft nog wel
Dan is het einde zoekquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vrouw die over logica begintLekker logisch
Ah, de gerecyclede grap. Goeie. Hihi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Een vrouw die over logica begintLekker logisch
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef jna het volgende:
Oh en dat weet ik omdat dat ding doorzichtig is, ik ben niet zo dom geweest om 'm open te maken en met dat spul te gaan spelen
quote:Als het een "gewone"batterij is, dan is het een mengsel van salmiakzout, zinkchloride en eventueel roest. Kan door de roest nare vlekken geven, maar kan verder weinig kwaad. Wel even van je huid afspoelen natuurlijk
Alkalinebatterijen bevatten een inhoud die een beetje bijtend kan zijn. Ook hier: gewoon spoelen met water.
Uhm, chemicaliën?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom zou je daar in hemelsnaam van proeven?
Wáarom.. Niet Wát..quote:
Zeer aantrekkelijk om daar van te gaan proeven ja.quote:
Ik snapte je al niet.quote:
Pop!quote:
Dirty mind!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ieuwwww vieze pm verhalen naar elkaar sturen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |