Ik vind Snafu tv ook leuker dan de normale Jensen van donderdagquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:27 schreef eriksd het volgende:
snafu vind ik leuker dan jensen!.
Beide minder dan 200k kijkers, dus het zal wel weer verdwijnen.
Ik ook, maar dan wel met Top 10 van Jan en Jaap de Sterrenstalkerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Snafu tv ook leuker dan de normale Jensen van donderdag
Ja waarom was dat opeens niet meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan wel met Top 10 van Jan en Jaap de Sterrenstalker
Geen ideequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik hoop dat het morgen er weer in zit.
Wie zitten er vanavond?
Denk je nou echt dat twee supersterren aanschuiven bij Jensen?quote:
Ik kan ook lezen hoor...quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef eriksd het volgende:
Het was dus een grapje.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef StephanL het volgende:
Die snafu filmpjes zijn slechte edits vind ik.
Dat zei ik dus netquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef RaymanNL het volgende:
Ik merk het verschil niet meer tussen Snafu TV en Jensen!, nu worden zelfs Kelly's politieke uitjes tegenwoordig ook al bij Jensen! uitgezonden........
Iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
IddToch verveeld hij nooit, altijd wel lachen die Henk
Gewoon einde van het seizoen, Jensen gaat helemaal niet wegquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:43 schreef SwitSok het volgende:
Vanavond ook de laatste keer Jensen? Zie het voor volgende week namelijk niet meer in de gids staan.
Had al verwacht dat Snafu TV weinig kijkers zou trekken maar Jensen! op de donderdag lijkt ook passé.
Ik bedoel ook niet dat dit de laatste uitzending ooit is maar het is amper begonnen. De vorige keer was het idd ook zo kort en het lijkt me dat ze wel door waren gegaan als ie meer kijkers zou hebben of niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon einde van het seizoen, Jensen gaat helemaal niet weg
Geen idee misschien te maken met het WKquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef SwitSok het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat dit de laatste uitzending ooit is maar het is amper begonnen. De vorige keer was het idd ook zo kort en het lijkt me dat ze wel door waren gegaan als ie meer kijkers zou hebben of niet?
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond weer om 23:00 op RTL 5 met oa. Rene van der gijp.
Nice!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond weer om 23:00 op RTL 5 met oa. Rene van der gijp.
Ik ook ik moet keihard lachenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef robr0 het volgende:
ik vind die voorbedachte grappen van jensen nogsteeds grappig
iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:13 schreef robr0 het volgende:
ik vind die voorbedachte grappen van jensen nogsteeds grappig
die naast gijp heeft wat zoutzuur gedronken gok ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:14 schreef Paul het volgende:
Die rechtse lijkt net dat ze kauwgomballen in dr mond heeft
Die ziet er al best oud uit, wat een kuthoer is zij qua karakterquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
die naast gijp heeft wat zoutzuur gedronken gok ik
Nieuwelingen bekijken terwijl ze zich uitkledenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Gijp kan zo zijn eigen show beginnen! Jensen hoefde geen vraag te stellen en ik heb me al rotgelachen om de verhalen van hem
hij vertelt het ook echt alsof je er zelf bij bent, ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nieuwelingen bekijken terwijl ze zich uitkleden![]()
thanks straks effe terugkijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:42 schreef Type-R het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)s19_a1.MiMedia_M.mp4
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:06 schreef TheZapster het volgende:
Volgende week dus Derksen bij Jensen
haha in je dromen zul je bedoelenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf Maart 2011 trouwens weer een hele reeks nieuwe afleveringen ipv vier achter elkaar.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:48 schreef Kutjelik het volgende:
[..]
haha in je dromen zul je bedoelen
quote:Jensen in 2011 volop aanwezig
AMSTERDAM - Nederland is nog niet van Robert Jensen af. In maart 2011 gaat een nieuw seizoen van zijn talkshow van start.
"Wij komen vanaf maart terug met een langere serie op RTL5", vertelt Jensen op Radio Veronica. "Op het nieuws was laatst dat het goed gaat met de tv-industrie, dus ze kunnen niet meer zeggen dat er weinig budget is. Daarom hebben we ook zo'n monsterorder gekregen." De presentator wil niet zeggen om hoeveel afleveringen het precies gaat.
Afgelopen donderdag ging de korte, vierdelige serie van Jensen van start. Het programma trok slechts 204.000 kijkers, meldt Mediacourant. "We waren pas om half twaalf op de buis. Dat kwam omdat Bridget (Maasland, red.) op zoek was naar een man op RTL 5 en niemand wilde haar, dus ze bleef zoeken."
quote:Column: Jensen brult!
Ik zit middenin opnames van een korte serie JENSEN!. Het zoeken naar interessante gasten in de kleine Nederlandse showbizz is altijd lastig. Godzijdank zijn er een paar uitgesproken BN’ers bijgekomen waar een half jaar geleden nog niemand van had gehoord: de Oh Oh Cherso-cast!
Van tevoren werd mij door een manager van RTL ingefluisterd: „Je zal veel moeten opnemen met ze, want ze zijn moe en zitten eigenlijk een beetje op slot.” Ik dacht toen al: ’wacht maar’! En ik kreeg gelijk. Het werd een half uur non-stop lachen. Ik vroeg of Matsoe Matsoe wel eens een geslachtsziekte heeft gehad. „Ik heb eigenlijk vanaf mijn tweede jaar al jeuk aan m’n ballen!” Goed om te horen dat Barbie geen seks heeft gehad in Chersonissos, anders was het zeker Oh Oh Embryo geweest.
Er volgde een pijnlijk moment toen ik Roos complimenteerde dat ze er goed uitzag op die uitgelekte naaktfoto’s. „Nah, op de radio zei je iets heel anders!” SHIT! Ik was even vergeten dat ik in mijn ochtendshow op Veronica over de putten in haar benen zei dat je daar prima poffertjes in kon bakken. Eerlijk is eerlijk, die benen leken wel een midgetgolfbaan! Je kunt wel indenken dat de spanning in de studio even om te snijden was. Je ziet het interview donderdag om 22.00 uur op
RTL 5.
Vorige week begonnen we trouwens pas om half 12, normaliter het tijdstip dat Oekraïense hoeren zich aanbieden aan sms’ende vijftigers. Bridget was namelijk al de hele avond op zoek naar een vent. Pas toen Herman uit Idols haar ook niet moest, gaf ze het op en kon ik op de buis. Is de vrouwenliefde niks voor je, Bridget??
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
misschien zodadelijk nog, het programma duurt een uur
helaas na de reclame nog meer chersoquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.
even paar minuten gekeken maar nu wordt wel pijnlijk duidelijk dat al die gasten totaal geen toegevoegde waarde hebben. Ze worden maar uitgenodigd omdat het programma populair was maar dat is het dan ook. 'we gaan uitspraken raden' pffffquote:Op donderdag 18 november 2010 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Laten we het hopen, die hagenezen heb ik nu wel genoeg gezien.
quote:Op donderdag 25 november 2010 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik geniet met volle teugen van dit diepte-interview
Tja, dat komt meer door vd Gijp dan door Jensen. vd Gijp mag elke week wel langskomenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al is Jensen flauw, ben toch blij dat hij weer op de buis is! Heb met van der Gijp zo hard gelachen!
Kwalbert... Kwalbert Verlinken...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:21 schreef Paul het volgende:
Zooooooooooo wat zit Albert Verlinde weer zuur te doen over Jensen!
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b22a53d2-e6f8-4f13-b64f-0f9a5ce0b1f2
Komt ie terug op de buis?quote:
Ja preciesquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef arucard het volgende:
Hey een programma met youtube filmpjes, die hadden we nog niet.
Snafu was ook al zo'n kansloos geval. Alsof Jensen niet begrepen heeft dat Youtube jaren geleden al begonnen was met die onzinquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:34 schreef arucard het volgende:
Hey een programma met youtube filmpjes, die hadden we nog niet.
Binnenkort misschien wel weer Kelly en Herman!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:20 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hmm daar kijk ik niet echt naar uit
Leuk, de komende weken komen dus o.a.:quote:Op donderdag 4 april 2013 12:21 schreef Paul het volgende:
Interview met Jensen: https://soundcloud.com/mattie-valk/robert-jensen-bij-mattie
gohquote:Op donderdag 4 april 2013 12:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk, de komende weken komen dus o.a.:
- Ali B
- Patty Brard
Elke dag een uur was te lang en half uur per week is idd te kort. Doe dan 5x half uur of 2x uur per week.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef tompsv18 het volgende:
Jensen is een baas. Wel jammer dat het maar 20 minuten duurt.
Ja whatsapped hij net.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een leuke grap. Deze heb je zeker van Jensen?
Maandag ook uitzending he. Maar zit ook nog reclame tussen, dus zal niet veel meer dan 20 min zijn denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Elke dag een uur was te lang en half uur per week is idd te kort. Doe dan 5x half uur of 2x uur per week.
Die 2 zeker, ja. Maar dat lag natuurlijk niet aan Jensen. De aflevering van dat drugs-programma van BNN met Derksen was ook baas.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waren gewoon bazenuitzendingen, geef toe.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stiekem ga jij ook gewoon kijken zo. Geef het maar toe.
En met Snoop D O double G?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 zeker, ja. Maar dat lag natuurlijk niet aan Jensen. De aflevering van dat drugs-programma van BNN met Derksen was ook baas.
johquote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Stiekem ga jij ook gewoon kijken zo. Geef het maar toe.
Jan is er nietquote:Op donderdag 4 april 2013 22:18 schreef Paul het volgende:
NOG EEN KWARTIERRRRRRRR HOU HEM HIERRRRRRRRRRR BIJJJJJJJJ JENSENNNNNNNN
Echt een baas he. Gewoon soms in een hele uitzending geen 1 woord zeggen en toch lekker geld innenquote:
Professionele publiek opwarmer.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Echt een baas he. Gewoon soms in een hele uitzending geen 1 woord zeggen en toch lekker geld innen
Volgende deel [VERONICA] Jensen #22quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Paul het volgende:
TT moet helemaal nog niet veranderd worden, dat is nostalgie jegens de tijd dat Jensen nog Snafu deed
iddquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende deel [VERONICA] Jensen #22
Niets mis mee ouwe reusquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende deel [VERONICA] Jensen #22
zodat je zn dikke kop beter kunt zien?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
hopelijk is Jensen in HD dit keer! RTL faalde daar continu mee...
nu begint het pasquote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weer weg hier. Dit slaat nergens op.
Je hebt pas 1 min. gezien?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Hey later man.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
Geen rode bankquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef Paul het volgende:
Ik moet wel wennen dat Jensen niet achter een tafeltje zit hee
Idd hoe ze nou zitten staat echt lullig op die 2 stoeltjesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
en jan paparazziquote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik mis wel de oude vertrouwde desk en bank...
Met Robert?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:40 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ik ben wel bang dat het te serieus wordt ...
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja tot nu toe dit interview
Tot nu toe is 't nog vergelijkbaar met een uitzending van een vandaag ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het woord "vagina" gaat binnen 5 minuten vallen.
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een vieze, kwiljende ransaap.
Deze man weet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
Ik heb het over Jensen, hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.
Jensen is serieus geworden jeweetsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef vencodark het volgende:
Had deze combinatie toch niet zo gauw verwacht. Meestal komt Kelly en gaat het alleen over piemels en vagina's.
Jensen heeft ook niets te verliezen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:44 schreef Paul het volgende:
ALLEEN JENSEN DURFT DEZE VRAGEN TE STELLEN EINDELIJK WEER ZO'N KWALITEITSINTERVIEWER IN NEDERLAND
Kijk jij nooit naar vieze, kwijlende ransapen?quote:
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meerquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef vencodark het volgende:
Had deze combinatie toch niet zo gauw verwacht. Meestal komt Kelly en gaat het alleen over piemels en vagina's.
Tof, want Kelly is al 80 keer geweest.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meer
Ja ik kijk naar jouw postsquote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar vieze, kwijlende ransapen?
VERONICA!quote:
Sterker nog, SBS zenders doen dat in geen enkel programma, eigen programma's promoten in andere programma's.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat moest van RTL5 vanwege promotie voor andere programma's. Dat is nu dus niet meer
Bedoel je niet Veronicaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb je ook enig idee hoe dat neer is gezet? Moest van RTL.
Dat mag.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik kijk naar jouw posts
OOOOOHHH
Dat is voor publieke omroepen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Oh, het is nu. Hopelijk zetten ze hem snel op uitzending gemist
Hahahaha dat is vd publieke omroep gekkiequote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef TwyLight het volgende:
Oh, het is nu. Hopelijk zetten ze hem snel op uitzending gemist
Topsjow tochquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Palomar het volgende:
ik denk aldoor dat het zo gaat beginnen maar het is al bijna afgelopen
quote:
Ja, "SBS Gemist" danquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Hahahaha dat is vd publieke omroep gekkie
Opbellenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef vencodark het volgende:
Wat heeft Robert moeten doen om Bram bij hem te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |