WAT EEN TOPNIEUWS!quote:Robert Jensen keert terug op de radio
(Novum) - Robert Jensen is vanaf 2 augustus weer op de radio te horen. De 37-jarige presentator neemt de ochtendshow op radio Veronica voor zijn rekening. Jensen wordt bijgestaan door zijn vaste sidekick Jan Paparazzi.
"Ik ben er wild enthousiast over", vertelt Jensen in een filmpje op zijn eigen website. "Ik heb er zoveel zin in. Ik ben een jaar of drie, vier niet op de radio geweest. Daarvoor natuurlijk tien jaar ofzo. Ik mis het enorm. Dit is een fantastische uitdaging."
De wekker van Jensen en Paparazzi gaat voortaan vroeg. 'Jensen' is te beluisteren van 06.00 uur tot 09.00 uur.
Het kavel is veel goedkoper dan, bijvoorbeeld, de 100.7 FM van Q-music, die 10 miljoen per jaar kost. Voorwaarde voor dit lagere bedrag is dat Veronica een x percentage muziek per dag draait.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef eriksd het volgende:
Serieus? Een beperking van de spreektijd vanwege het kavel. Wat is dit nou weer voor domme betutteling.
Yorin FMquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
Nee Paul. Jensen is namelijk nog NOOIT een luistercijfer kanon geweest. Yorin FM anyone?
En ik was vroeger een enorm groot Jensen in de Ochtend fan op het vroegere Veronica FM! Toen scoorde hij al niet
Ik ben dat helemaal met je eens Paulquote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Yorin FM
Mark in the Dark
Henk Westbroek
Jensen
Als Jensen daar zit, zal Henk aanschuiven. Dat bedoelde ik.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben dat helemaal met je eens PaulZo enorm klote dat dat station helemaal de mist in is gegaan
Robert Feller![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen van Inkel![]()
http://twitter.com/JeroenvanInkel/status/16713256178
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |