WAT EEN TOPNIEUWS!quote:Robert Jensen keert terug op de radio
(Novum) - Robert Jensen is vanaf 2 augustus weer op de radio te horen. De 37-jarige presentator neemt de ochtendshow op radio Veronica voor zijn rekening. Jensen wordt bijgestaan door zijn vaste sidekick Jan Paparazzi.
"Ik ben er wild enthousiast over", vertelt Jensen in een filmpje op zijn eigen website. "Ik heb er zoveel zin in. Ik ben een jaar of drie, vier niet op de radio geweest. Daarvoor natuurlijk tien jaar ofzo. Ik mis het enorm. Dit is een fantastische uitdaging."
De wekker van Jensen en Paparazzi gaat voortaan vroeg. 'Jensen' is te beluisteren van 06.00 uur tot 09.00 uur.
Het kavel is veel goedkoper dan, bijvoorbeeld, de 100.7 FM van Q-music, die 10 miljoen per jaar kost. Voorwaarde voor dit lagere bedrag is dat Veronica een x percentage muziek per dag draait.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:41 schreef eriksd het volgende:
Serieus? Een beperking van de spreektijd vanwege het kavel. Wat is dit nou weer voor domme betutteling.
Yorin FMquote:Op maandag 21 juni 2010 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
Nee Paul. Jensen is namelijk nog NOOIT een luistercijfer kanon geweest. Yorin FM anyone?
En ik was vroeger een enorm groot Jensen in de Ochtend fan op het vroegere Veronica FM! Toen scoorde hij al niet
Ik ben dat helemaal met je eens Paulquote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Yorin FM
Mark in the Dark
Henk Westbroek
Jensen
Als Jensen daar zit, zal Henk aanschuiven. Dat bedoelde ik.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben dat helemaal met je eens PaulZo enorm klote dat dat station helemaal de mist in is gegaan
Robert Feller![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen van Inkel![]()
http://twitter.com/JeroenvanInkel/status/16713256178
Ik vind het niet erg, vind Rick niet zoveel aan, hou niet zo van zijn stijl radio maken. Luister ook nooit naar hem in het weekend.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef freddygonzales het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan doen met Rick van Velthuysen. Persoonlijk vind ik Rick ook een zeer goede DJ in de ochtend. Ik hoop een middag / avond programma voor hem en anders zal hij wel terug gaan naar 538.
Extra klacht: als Van Velthuysen vertrekt bij Veronica dan geen Weekendrick meer
Nee man, Midden in de nacht Rick terugquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef freddygonzales het volgende:
Ik hoop een middag / avond programma voor hem en anders zal hij wel terug gaan naar 538.
Denk dat Rick naar Powned gaatquote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee man, Midden in de nacht Rick terugEn terug naar 538, ik denk het niet
Dat inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee man, Midden in de nacht Rick terugEn terug naar 538, ik denk het niet
Dan wordt het wel een geweldige zenderquote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef Paul het volgende:
Misschien blijft Rick wel gewoon bij Veronica![]()
Neejoh, Veronica is overdag al prima zoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan wordt het wel een geweldige zender
Henk Westbroek tussen de ochtend en de middag in
Met de toevoeging van Kristel van Eijk is zijn middag program een heel stuk leuker geworden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Jeroen v Inkel, dat is nou echt een DJ die niets meer is op de radio, zo saai zo op de automatische piloot
Huh is Kristel v Eijk sidekick van hem dan ?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met de toevoeging van Kristel van Eijk is zijn middag program een heel stuk leuker geworden.
Coen en Sander
Frank "broertje van Jensen" Dane
Rob van Someren![]()
![]()
![]()
Inkelbaas
Goed gefundeerde opmerking dus van jou over de Inkelkoning Paulquote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Huh is Kristel v Eijk sidekick van hem dan ?
Ik heb al een tijdje niet meer geluisterd naar v Inkel omdat z'n programma saai is wat ik net al zei.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed gefundeerde opmerking dus van jou over de Inkelkoning Paul
En, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |