Pink Floyd - Dark Side of the Moon Maar dan iets andersquote:
Ik wou net zeggen, het origineel ken ik wel ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Pink Floyd - Dark Side of the Moon Maar dan iets anders![]()
officiele album hoes: http://bxtr.files.wordpre(...)f-the-moon-cover.jpg![]()
Inderdaad. En wat ik ook goed vind bij de AH reclames is dat ze één leuk gezicht aan de reclames hebben verbonden. De c1000 probeert dat een beetje na te doen met die vrouw die je nu in elke reclame ziet, maar toch komt dat lang niet in de buurt van die van de AHquote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef picodealion het volgende:
Albert Heijn, wat doen die het goed met hun reclames van de laatste tijd en elke keer weer de verzamelhype weten aan te wakkeren.
Tele2 probeert het te doen met hun schapen. Godsgruwelijk irritant, en ze blijven maar doorgaan. Mongolen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. En wat ik ook goed vind bij de AH reclames is dat ze één leuk gezicht aan de reclames hebben verbonden. De c1000 probeert dat een beetje na te doen met die vrouw die je nu in elke reclame ziet, maar toch komt dat lang niet in de buurt van die van de AH
Nah! Ik zie het nu je het zegt pas,quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
Een favoriet van mij is zeker Fed ex. Als je het slimmigheidje spot kijk je nooit weer op dezelfde manier naar het logo.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
Een favoriet van mij is zeker Fed ex. Als je het slimmigheidje spot kijk je nooit weer op dezelfde manier naar het logo.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik vraag me af of ze dat bewust hebben gedaan..
Zou betekenen dat ze hun bedrijfsnaam zó hebben gekozen dat hij een pijltje vormt als je hem opschrijft in precies dát ene lettertype. Denk dat ze er bij toeval zijn achter gekomen en het toen maar hebben gelaten omdat het toch wel tof was.quote:
Help eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nah! Ik zie het nu je het zegt pas,.
Nee, dat betekent het helemaal niet. Gewoon een logo-ontwerper die zijn vak verstaat en een ludieke ingeving had.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zou betekenen dat ze hun bedrijfsnaam zó hebben gekozen dat hij een pijltje vormt als je hem opschrijft in precies dát ene lettertype. Denk dat ze er bij toeval zijn achter gekomen en het toen maar hebben gelaten omdat het toch wel tof was.
Die punt van die 'd', heeft dat er ook wat mee te maken? Anders zouden ze het wel 'Fed Ex' kunnen schrijven, ipv 'FedEx'quote:Op donderdag 22 april 2010 17:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zou betekenen dat ze hun bedrijfsnaam zó hebben gekozen dat hij een pijltje vormt als je hem opschrijft in precies dát ene lettertype. Denk dat ze er bij toeval zijn achter gekomen en het toen maar hebben gelaten omdat het toch wel tof was.
Die mongool komt bij mij vierkant mijn strot uit. Net als die kut schapen van tele 2.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Inderdaad. En wat ik ook goed vind bij de AH reclames is dat ze één leuk gezicht aan de reclames hebben verbonden. De c1000 probeert dat een beetje na te doen met die vrouw die je nu in elke reclame ziet, maar toch komt dat lang niet in de buurt van die van de AH
Dai is idd één van de beste.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
Die mongool komt bij mij vierkant mijn strot uit. Voor leuke reclame kan je hier terecht.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Van A tot Z en een smiley?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:52 schreef popolon het volgende:
't Logo van amazon heeft ook zo'n aardigheidje als je het ziet:
[ afbeelding ]
Niet al te moeilijk.
please enlighten me. ik zie het slimmigheidje dus niet (of over het hoofd)..quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het niet. Help me eens?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:07 schreef popolon het volgende:
Als dat alles is vind ik hem niet zo geweldig als hier wordt gesuggereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:07 schreef popolon het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is het wel duidelijk
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
Is puur psychologisch, door de koude oorlogquote:Op donderdag 22 april 2010 17:25 schreef Metalfrost het volgende:
Logo van NS:
[ afbeelding ]
komt erg goed over. Is ook erg neutraal, in kleur. Is niet dreigend, zoals rood dat zou aangeven.
Hmm.. Zo speciaal vind ik het nou ook weer niet moet ik zeggen. Na al die reacties hier leek het iets veels spectaculairders te zijnquote:
O ik zag er altijd een mannetje/gezichtje inquote:Op donderdag 22 april 2010 19:24 schreef zomgmoz het volgende:
[ afbeelding ]
Het logo is ook een stekker
Ik ookquote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik zag er altijd een mannetje/gezichtje in
Ik vind dat juist een enorm oubollig logo. Kleuren die me aan kerst doen denken, een mollig boerenpaard dat niks met het logo, merk of product te maken heeft, suffe gouden rand eromheen. Heerlijk bier, maar qua identiteit bijna net zo suf als Hertog Jan imho.quote:
Absoluut een terechte toevoeging aan dit topic, één van de sterkste beeldmerken die er bestaat.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef stefan1187 het volgende:
Behoeft verder denk ik geen uitleg.
Geen directe vorm van voedsel? Ik dacht altijd dat het een gebogen Franse friet moest voorstellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat schijnt echt uniek te zijn voor een logo waarbij geen directe vorm van voedsel zichtbaar is.
Dat kanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een enorm oubollig logo. Kleuren die me aan kerst doen denken, een mollig boerenpaard dat niks met het logo, merk of product te maken heeft, suffe gouden rand eromheen. Heerlijk bier, maar qua identiteit bijna net zo suf als Hertog Jan imho.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:07 schreef StefannPSV het volgende:
Ik vind dat juist een enorm MOOI logo. Kleuren die me aan kerst doen denken en me een HEERLIJK gevoel geeft, een mooi paard dat heel MOOI uitkomt in het logo, PRACHTIGE gouden rand eromheen. Heerlijk bier en qua identiteit bijna net zo MOOI als Hertog Jan.
Oh, nou gelukkig maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..].
Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen omdat ik een logo dat je post niet mooi vindt hoor. Ik vroeg me alleen af wat je redenatie was, als iedereen hier een logo neerplempt zonder toelichting valt er weinig interessants te zeggen. Maar prima, als jij Palm lekker bier vindt en daarom het logo dus mooi vindt hoef je je mooie hoofdje er verder niet over te breken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is destijds wat om te doen geweest, maar na twee jaar moet ik eerlijk zeggen dat ik de nieuwe huisstijl van Pepsi erg geslaagd vind.
Strak, eigentijds en geen overdreven poes-pas.
[ afbeelding ]
[afbeelding ]
Vergelijk dat eens met het oude logo, dat toch echt hard aan vervanging toe was, het is veel te druk en schreeuwt jaren 90.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is destijds wat om te doen geweest, maar na twee jaar moet ik eerlijk zeggen dat ik de nieuwe huisstijl van Pepsi erg geslaagd vind.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijk dat eens met het oude logo, dat toch echt hard aan vervanging toe was, het is veel te druk en schreeuwt jaren 90.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vind de oude van ID&T eigenlijk mooier.
Pepsi vs coca cola:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat pijltje zag ik er niet zo snel in. Wat ik wil zag, geen idee of het zo bedoeld is, dat de E een mannetje voorstelt dat een pakketje voortduwt de X in dit geval.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
Fuckquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef Funkel het volgende:
En het fietsende mannetje in t tour-de-france logo;
[ afbeelding ]
heerlijk om naar te kijkenquote:
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook heel tof, vooral als je weet waar het vandaan komt
en dat nog steeds is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.
Dus toch. Ik zat al te kijken, maar ik kon me niet bedenken waarom stemvorken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef Funkel het volgende:
En het fietsende mannetje in t tour-de-france logo;
[ afbeelding ]
Coca Cola heeft absoluut iets wat Pepsi niet heeft, een uniek, tijdloos en direct herkenbaar beeldmerk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Pepsi vs coca cola:
[ afbeelding ]
Coca cola gebruikt al jaaaren hetzelfde lettertype, pepsi heeft al een fortuin uitgegeven aan nieuwe logo's.
Meestal niet positief.quote:
Nee, dat was een foutje van een krant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Meestal niet positief.![]()
Ik vond die mascottes van Vancouver 2010 ook wel opmerkelijk.
Die hadden gewoon de pedo bear vernoemt tot mascotte:
[ afbeelding ]
Het pijltje.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
[ afbeelding ]
Nouja, dat foutje dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dat was een foutje van een krant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |