Pepsi vs coca cola:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is destijds wat om te doen geweest, maar na twee jaar moet ik eerlijk zeggen dat ik de nieuwe huisstijl van Pepsi erg geslaagd vind.
Strak, eigentijds en geen overdreven poes-pas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergelijk dat eens met het oude logo, dat toch echt hard aan vervanging toe was, het is veel te druk en schreeuwt jaren 90.
Dat pijltje zag ik er niet zo snel in. Wat ik wil zag, geen idee of het zo bedoeld is, dat de E een mannetje voorstelt dat een pakketje voortduwt de X in dit geval.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
Een favoriet van mij is zeker Fed ex. Als je het slimmigheidje spot kijk je nooit weer op dezelfde manier naar het logo.
[ afbeelding ]
Fuckquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef Funkel het volgende:
En het fietsende mannetje in t tour-de-france logo;
[ afbeelding ]
heerlijk om naar te kijkenquote:
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook heel tof, vooral als je weet waar het vandaan komt
en dat nog steeds is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.
Dus toch. Ik zat al te kijken, maar ik kon me niet bedenken waarom stemvorken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:49 schreef Robin__ het volgende:
[..]
3 stemvorken, daar yamaha begon als instrumentmaker.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef Funkel het volgende:
En het fietsende mannetje in t tour-de-france logo;
[ afbeelding ]
Coca Cola heeft absoluut iets wat Pepsi niet heeft, een uniek, tijdloos en direct herkenbaar beeldmerk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Pepsi vs coca cola:
[ afbeelding ]
Coca cola gebruikt al jaaaren hetzelfde lettertype, pepsi heeft al een fortuin uitgegeven aan nieuwe logo's.
Meestal niet positief.quote:
Nee, dat was een foutje van een krant.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Meestal niet positief.![]()
Ik vond die mascottes van Vancouver 2010 ook wel opmerkelijk.
Die hadden gewoon de pedo bear vernoemt tot mascotte:
[ afbeelding ]
Het pijltje.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:28 schreef Sprouts het volgende:
Een favoriet van mij is zeker Fed ex. Als je het slimmigheidje spot kijk je nooit weer op dezelfde manier naar het logo.
[ afbeelding ]
Nouja, dat foutje dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dat was een foutje van een krant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |