quote:
Mensen die door make-up mooier zijn zijn lelijk. Punt uit. Einde discussie.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou je echt graag een keer willen opmaken. Mocht het dan niet mooi staan dan vind ik je duidelijk au naturel mooier.
Dat nummer is kankerbaas!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij lijkt op de lead-singer van Hot Chip
Probeer jij nu eens op de schouder van de vogel te zitten, maak dan nog is een fotoquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhw lief zijn Bambi en ik!
Zo eens met dit.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die door make-up mooier zijn zijn lelijk. Punt uit. Einde discussie.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Probeer jij nu eens op de schouder van de vogel te zitten, maak dan nog is een foto
Bij iedereen lijken door mascara de ogen iets groter en sprekender. En dat wordt als aantrekkelijk gezien.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:
Nee, ze zijn mooier. Je zegt het zelf al, idioot.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij iedereen lijken door mascara de ogen iets groter en sprekender. En dat wordt als aantrekkelijk gezien.
Ik vind BT inderdaad prima zo hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
Heel klein beetje mag wel, though. Beetje de boel accentueren en zo. Maar ik vind het net als Bt al snel overdone.
Je kunt ook veel make up op hebben wat er heel naturel uitziet, maar dan toch mooier. Als ik zou zeggen hoe ik je zou opmaken gaat Bragi zeuren.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zou je me voor make-up opdoen dan?Ik weet niet, omdat ik het nooit echt draag (of in ieder geval niet veel) vind ik het al snel overdone als ik wel eens wat op doe.
Maar merk je het dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen met de juiste accenten toch iets knapper word. Dus iedereen is lelijk.quote:
Dan gaat 'ie vet dood.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Probeer jij nu eens op de schouder van de vogel te zitten, maak dan nog is een foto
Lelijk van nature.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ze zijn mooier. Je zegt het zelf al, idioot.
Oh zo. Je kan toch spang zijn en make-up op doen en net iets spanger lijken? Maar naturel is wel aan jaquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer alleen dat iedereen met de juiste accenten toch iets knapper word. Dus iedereen is lelijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Bragi het volgende:
Heel klein beetje mag wel, though. Beetje de boel accentueren en zo. Maar ik vind het net als Bt al snel overdone.
's ochtends merk je het, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar merk je het dan?
Jij valt dus op lelijke meisjes die zonder make-up mooier zijn?
Allure zegt toch ook alleen mascara? Mascara is alleen overdone als je het verkeerd op doet (spinnenpoten enzo).quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh zo. Je kan toch spang zijn en make-up op doen en net iets spanger lijken? Maar naturel is wel aan ja
Negeer Bragi en vertel het me! Dan ga ik het zelf even proberen, heb toch niets te doen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook veel make up op hebben wat er heel naturel uitziet, maar dan toch mooier. Als ik zou zeggen hoe ik je zou opmaken gaat Bragi zeuren.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Allure zegt toch ook alleen mascara? Mascara is alleen overdone als je het verkeerd op doet (spinnenpoten enzo).
quote:
quote:
Dit gaat mijn standaard zinnetje worden tegen Chai als ik eigenlijk weet dat ze gelijk heeft.quote:
quote:
Neemt niet weg dat er 's ochtends een monster naast je ligt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook veel make up op hebben wat er heel naturel uitziet, maar dan toch mooier. Als ik zou zeggen hoe ik je zou opmaken gaat Bragi zeuren.
Dat is zo kankersmerig hé. Een van de weinige chipssoorten die ik niet blief.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lays tomaten ketchup is niet te overtreffen en dat weten jullie net zo goed
Zojuist.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Je hebt zo juist weer iets geleerd.
Dag hoor!quote:
Als het weinig is zie je er niets van.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er 's ochtends een monster naast je ligt.
Dikke party.quote:
Ik zou wel wakker willen worden naast jouw make-uploze smoelwerk.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Ik zou wel wakker willen worden naast Bt's make-uploze smoelwerk.
Dan zijn je smaakpapillen dood vrees ikquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is zo kankersmerig hé. Een van de weinige chipssoorten die ik niet blief.
Ieuw die move op 0:39quote:
Hmm, ander keertje danquote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Negeer Bragi en vertel het me! Dan ga ik het zelf even proberen, heb toch niets te doen.
Sour cream & onion is wel lekker, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan zijn je smaakpapillen dood vrees ik
Cream onion is ook gunstig
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Ik zou wel wakker willen worden naast Bt's make-uploze smoelwerk.
Die bedoelde ikquote:Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sour cream & onion is wel lekker, ja.
Ook lekker:
[ afbeelding ]
Niet die extra dikke bolognesequote:Op donderdag 22 april 2010 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die bedoelde ik
Croky ships is goor man
Jammerquote:Op donderdag 22 april 2010 17:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ander keertje dan! Moet nu gaan.
Die is inderdaad gruwelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lays tomaten ketchup is niet te overtreffen en dat weten jullie net zo goed
Die reactie van die bamihoofd en die anderquote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
DANSEN IN DE SNEEUW, MET JE LEKKERE LIJF
HAHAHAHAH:![]()
![]()
GayDom.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:27 schreef Japsnars het volgende:
DANSEN IN DE SNEEUW, MET JE LEKKERE LIJF
HAHAHAHAH:![]()
![]()
Maar hij kan wel goed dansen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die reactie van die bamihoofd en die ander![]()
Justin Bieber is nog knap en kan zingen, nou... nee
Gekke lyrics hoor, diep over nagedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
SEVEN UP EN SEVEN DOOOOOWNNN
DRINK JE HET ALLEEN OF MET EEN GRIETJE?
CAFFEINE VRIJ? DAN BEN JE ECHT EEN MIETJE
DRINK JE UIT HET GLAS OF UIT EEN RIETJE.
Uit een rietje drinken.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Japsnars het volgende:
SEVEN UP EN SEVEN DOOOOOWNNN
DRINK JE HET ALLEEN OF MET EEN GRIETJE?
CAFFEINE VRIJ? DAN BEN JE ECHT EEN MIETJE
DRINK JE UIT HET GLAS OF UIT EEN RIETJE.
Tegen zichzelf beschermd worden vind ik ook goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gekke lyrics hoor, diep over nagedacht
Die mensen verdienen echt om gevierendeelt te worden
Ja, een plaats waar wij geen last van hem hebben is misschien wel genoegquote:Op donderdag 22 april 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Tegen zichzelf beschermd worden vind ik ook goed.
Beter ga je dit luisterenquote:
Ze kan ook bedoelen te zeggen: "Je hebt op deze manier juist weer iets nieuws geleerd".quote:
Kan geregeld worden. bobensuus@live.nl was het toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou wel wakker willen worden naast jouw make-uploze smoelwerk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Beter ga je dit luisteren
Zonder zang maar des te betere gitaar- en keyboardsolo
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stop eens met vloeken, ik voel me beledigd
Bedoelde Bragiquote:Op donderdag 22 april 2010 18:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet niet wie B is. Maar ik heb er in elk geval niet één
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |