Allure zegt toch ook alleen mascara? Mascara is alleen overdone als je het verkeerd op doet (spinnenpoten enzo).quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh zo. Je kan toch spang zijn en make-up op doen en net iets spanger lijken? Maar naturel is wel aan ja
Negeer Bragi en vertel het me! Dan ga ik het zelf even proberen, heb toch niets te doen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook veel make up op hebben wat er heel naturel uitziet, maar dan toch mooier. Als ik zou zeggen hoe ik je zou opmaken gaat Bragi zeuren.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Allure zegt toch ook alleen mascara? Mascara is alleen overdone als je het verkeerd op doet (spinnenpoten enzo).
quote:
quote:
Dit gaat mijn standaard zinnetje worden tegen Chai als ik eigenlijk weet dat ze gelijk heeft.quote:
quote:
Neemt niet weg dat er 's ochtends een monster naast je ligt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt ook veel make up op hebben wat er heel naturel uitziet, maar dan toch mooier. Als ik zou zeggen hoe ik je zou opmaken gaat Bragi zeuren.
Dat is zo kankersmerig hé. Een van de weinige chipssoorten die ik niet blief.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lays tomaten ketchup is niet te overtreffen en dat weten jullie net zo goed
Zojuist.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen. Je hebt zo juist weer iets geleerd.
Dag hoor!quote:
Als het weinig is zie je er niets van.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er 's ochtends een monster naast je ligt.
Dikke party.quote:
Ik zou wel wakker willen worden naast jouw make-uploze smoelwerk.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Bragi het volgende:
Ik zou wel wakker willen worden naast Bt's make-uploze smoelwerk.
Dan zijn je smaakpapillen dood vrees ikquote:Op donderdag 22 april 2010 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is zo kankersmerig hé. Een van de weinige chipssoorten die ik niet blief.
Ieuw die move op 0:39quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |