quote:
quote:
Overleden.quote:
Vogels spotten op het strand.quote:
Lakitu zei dat hij hem ooit had weggejaagd, dus misschien is hij weggebleven toen Lakitu hier weer was.quote:
Alsnogquote:Op donderdag 22 april 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fuck. Wel ooit geweten. Geloof me, 't is een tegenvaller.
Zonde.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lakitu zei dat hij hem ooit had weggejaagd, dus misschien is hij weggebleven toen Lakitu hier weer was.
We hebben MiVer omarmd.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei helemaal niet dat ik hem had weggejaagd, ik zei dat ie weggejaagd was toen ie hier de eerste keer kwam en dat is gewoon een feit. Hebben jullie allemaal gedaan.
Oh godquote:
Ja, grappig.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhw lief zijn Bambi en ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Doe eens mascara opquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik zou die linker geven gekquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van BP.quote:
Nee.quote:
Zo knap. Ik zou je de hele dag tegen je hoofdje aan willen jukken. En met je spelen met me vinger. Dan vul ik na het spelen je bakje met mijn zaadquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |