Daar vind ik haar ook op lijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat die exbitch van ludo van gtst was
Je had het kunnen laten staan, want was goed geweest.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wist niet of ze Janine heet in gtst of niet
Ja, maar ik ben een beetje onzekerquote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je had het kunnen laten staan, want was goed geweest.
Als ik je aansteek bedoel ik dus niet dat je kou vat, onthoud datquote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik smoke, begrijp ik alle lines.
Sticks is een eckte eckte.
Robian is trouwens ook een baas, doet al kankerlang underground en heeft dikke intellectuele lines.
Kijk maar op youtube, en dan robian en surya bij 101barz. Robian spitt em als eerste.
Wil je erover praten?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben een beetje onzeker![]()
![]()
Geniaaalquote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_oelala_mashup.html
Haar gezicht heeft wel een beetje weg van dat van Scarlett Johansson.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch zie ik liever Christine Hendricks.
De JVT, top, Flinke namen en Opposites is op zijn tijd ook wel leuk maar al die andere shit, DJ Promo, Kempi, etcquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die niet kunnen lezen.![]()
Stuur ik een email naar Maxmodels of ik een afspraak bij ze kan maken, omdat ik geen professionele foto's heb om te versturen naar ze.Krijg ik een e-mail terug:
"Helaas ben je niet geschikt als model bij ons bureau."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen foto's mongolen, where is the fucking sense.
Dikke lompe burn.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
Oh hij is wel erg snel.![]()
En weer Sanne.![]()
Hallo Sanne,
We hebben geen interesse in je.
![]()
Hoe kan je geen interesse hebben als je me niet gezien heb?!
DJ Promo is dan ook geen rap.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De JVT, top, Flinke namen en Opposites is op zijn tijd ook wel leuk maar al die andere shit, DJ Promo, Kempi, etc![]()
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Het is bij dezen.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/119/
Al is het wel 'beantwoordt'. Ik had je dus ook geweigerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee het was zoiets:
Beste Gertjan,
bedankt voor je reactie, maar dit beantwoord mijn vraag niet echt. Ik mailde jullie voor een afspraak en niet voor een afkeuring zonder foto's. Dus bij dezen vraag ik nog een keer of ik een afspraak zou kunnen maken bij jullie op de Heemraassingel.
Vriendelijke groeten,
[gegevens]
What's up?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:39 schreef reetveter het volgende:
Waar is Bragi, i need zijn skills
Ik heb het over Top Notch, niet over rap. Aux Raus is ook geen rap.quote:
Joah wel een beetje. Maar Janine heeft zo'n smal hoofd (ik heb haar trouwens een keer gezien in Praagquote:
Ik morgen naar het uitzendbureau voor tijdelijk werk.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Morgen om 11 uur uit.oet een dansje*
Nooh Bitch. Ik wil ook vrijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Ik morgen naar het uitzendbureau voor tijdelijk werk.
Heb vakantie tot en met begin september.
quote:
Nee, ben gestopt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nooh Bitch. Ik wil ook vrij
Waarom heb je zolang vakantie? Gefaald dit jaar?
Iemand heeft mij dat ooit gestuurd wist alleen niet dat het daar over ging.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
Dat nummer gaat over orale seks by the way. Aight!
Nuttin No Go So is een gerecht op het seksmenu van een transsexuele thai?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:53 schreef Bragi het volgende:
Dat nummer gaat over orale seks by the way. Aight!
Ik heb een week vrijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Japsnars het volgende:
Morgen om 11 uur uit.oet een dansje*
Deze schijnt ook over (orale) seks te gaan!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand heeft mij dat ooit gestuurd wist alleen niet dat het daar over ging.
Waarom dat dan?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nuttin No Go So is een gerecht op het seksmenu van een transsexuele thai?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:54 schreef Bragi het volgende:
Of gewone seks. Ik heb nooit echt naar de tekst geluisterd.
Hoi, wie ben jij?quote:
De opleiding was niet echt bepaald interessant.quote:
Ik heb volgende week vrij, en de week daarna ook.quote:
Kankerapen met très slome internetverbinding.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef reetveter het volgende:
Kankerapen die niet meer gaan bewegen als je ze inmaakt online met fifa
Niet boeiend dus. Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kankerapen met très slome internetverbinding.
Anyway, waar moest je me net voor hebben?
Ik ken hem.quote:
quote:
En ik krijg geenquote:
Fuck. Wel ooit geweten. Geloof me, 't is een tegenvaller.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet jij meer van deze?
quote:
quote:
Overleden.quote:
Vogels spotten op het strand.quote:
Lakitu zei dat hij hem ooit had weggejaagd, dus misschien is hij weggebleven toen Lakitu hier weer was.quote:
Alsnogquote:Op donderdag 22 april 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Fuck. Wel ooit geweten. Geloof me, 't is een tegenvaller.
Zonde.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Lakitu zei dat hij hem ooit had weggejaagd, dus misschien is hij weggebleven toen Lakitu hier weer was.
We hebben MiVer omarmd.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Lakitu het volgende:
Ik zei helemaal niet dat ik hem had weggejaagd, ik zei dat ie weggejaagd was toen ie hier de eerste keer kwam en dat is gewoon een feit. Hebben jullie allemaal gedaan.
Oh godquote:
Ja, grappig.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhw lief zijn Bambi en ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Doe eens mascara opquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ik zou die linker geven gekquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een foto van BP.quote:
Nee.quote:
Zo knap. Ik zou je de hele dag tegen je hoofdje aan willen jukken. En met je spelen met me vinger. Dan vul ik na het spelen je bakje met mijn zaadquote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Die vogel ziet er niet uit zo.quote:
Net of jij inspraak hebt.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.(Zo veel mogelijk) puur natuur mooie meisjes.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef wise het volgende:
[..]
Zo knap. Ik zou je de hele dag tegen je hoofdje aan willen jukken. En met je spelen met me vinger. Dan vul ik na het spelen je bakje met mijn zaad. Jammer van die vrouw die naast je zit
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Die vogel ziet er niet uit zo.
Er staat geen hert op je schouders?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kussen?quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.(Zo veel mogelijk) puur natuur mooie meisjes.
Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef reetveter het volgende:
Maar waar had je die info vandaan bragi?
[..]
Zo knap. Ik zou je de hele dag tegen je hoofdje aan willen jukken. En met je spelen met me vinger. Dan vul ik na het spelen je bakje met mijn zaad. Jammer van die vrouw die naast je zit
Wie van de twee slikt er meer zaad per dag?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, grappig.En nu een foto mét Bambi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! Bedankt
Je vindt me ook prima zonder, geef maar toequote:quote:Voorspelbaarquote:Op donderdag 22 april 2010 17:09 schreef wise het volgende:
[..]
!
![]()
Wie zit er beter op een stokje?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wie van de twee slikt er meer zaad per dag?
Haha, daar dacht ik ook al aanquote:
Hij lijkt op de lead-singer van Hot Chipquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Bedankt
![]()
[..]
Je vindt me ook prima zonder, geef maar toe
[..]
[..]
Voorspelbaar!
Bambi denk ik toch wel hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zou je echt graag een keer willen opmaken. Mocht het dan niet mooi staan dan vind ik je duidelijk au naturel mooier.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je vindt me ook prima zonder, geef maar toe
Zotheid.quote:
Wat zou je me voor make-up opdoen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou je echt graag een keer willen opmaken. Mocht het dan niet mooi staan dan vind ik je duidelijk au naturel mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |