quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Met hun verkankerde updates die niet goed installeren waardoor mn ouders lopen te ouwehoeren op me dat ik het kapot heb gemaaktShlwapi.dll
Met hun verkankerde updates die niet goed installeren waardoor mn ouders lopen te ouwehoeren op me dat ik het kapot heb gemaaktShlwapi.dll
Serieus, ik moest lachen.quote:
quote:shlwapi.dll is a library which contains functions for UNC and URL paths, registry entries, and color settings.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef MB23 het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef ukga het volgende:
Mensen die microsoft kopen![]()
mensen die![]()
mensen
En dit dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
Dat komt door McAfee, niet door Microsoft.
Dus het is je eigen schuld, welke mongool gebruikt er nou zo'n kankerprogramma als McAfee?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-virusupdate.html
Het komt dus niet door McAfee, het komt door een Update die niet goed is gegaan. Computer start niet steeds opnieuw op zoals dat bij die fout van McAfee is.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
Dat komt door McAfee, niet door Microsoft.
Dus het is je eigen schuld, welke mongool gebruikt er nou zo'n kankerprogramma als McAfee?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef MB23 het volgende:
Autistenschool is ook weer vrij zo te zien
Leer omgaan met een pcquote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef Trollface. het volgende:
Installeer Linux.
Linux.quote:
Die moeten toch wel een flinke bak geld neerleggen denk ik zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef ukga het volgende:
Mensen die microsoft kopen![]()
mensen die![]()
mensen
Je hebt zelf een herstelpunt gebruikt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef MB23 het volgende:
Klacht: Windows-updates
Antiklacht: Heb een doel voor m'n geld, ik ga een Mac kopen
opleiding: Geneeskundequote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef switchboy het volgende:
Je moet even kijken of je toevallig de map system32 op je systeem hebt staan, als dat zo is moet je die weggooien. Daarna is je computer een stuk sneller!
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
opleiding: Geneeskunde
Ik ga verkassen naar het buitenland zodat ik nooit door jou behandeld kan worden.
In de oudste grap op het internet trappen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
opleiding: Geneeskunde
Ik ga verkassen naar het buitenland zodat ik nooit door jou behandeld kan worden.
Wat zit jij nou weer te zwammen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de oudste grap op het internet trappen.
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de oudste grap op het internet trappen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.
En dan denk jij mij met zo'n verschrikkeljke "grap" te pakken?
Nu doet me laptop het helemaal niet meerquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef switchboy het volgende:
Je moet even kijken of je toevallig de map system32 op je systeem hebt staan, als dat zo is moet je die weggooien. Daarna is je computer een stuk sneller!
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.
En dan denk jij mij met zo'n verschrikkeljke "grap" te pakken?
| 1 |
| 1 |
Nee, doe ik normaal gesproken ook niet, maar toen ik hem opnieuw opstartte ging het vanzelfquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef gitler het volgende:
Die updates moet je ook niet uitvoeren, tenminste ik zou het niet doen.
Bij mijn neef is zijn hele PC leeg gewist[ afbeelding ]
Dat kun je uitzetten hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef MB23 het volgende:
[..]
Nee, doe ik normaal gesproken ook niet, maar toen ik hem opnieuw opstartte ging het vanzelf
Sure.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef gitler het volgende:
Die updates moet je ook niet uitvoeren, tenminste ik zou het niet doen.
Bij mijn neef is zijn hele PC leeg gewist[ afbeelding ]
Nee echt, na die update waren al zijn documenten verdwenen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |