quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Met hun verkankerde updates die niet goed installeren waardoor mn ouders lopen te ouwehoeren op me dat ik het kapot heb gemaaktShlwapi.dll
Met hun verkankerde updates die niet goed installeren waardoor mn ouders lopen te ouwehoeren op me dat ik het kapot heb gemaaktShlwapi.dll
Serieus, ik moest lachen.quote:
quote:shlwapi.dll is a library which contains functions for UNC and URL paths, registry entries, and color settings.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef MB23 het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef ukga het volgende:
Mensen die microsoft kopen![]()
mensen die![]()
mensen
En dit dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
Dat komt door McAfee, niet door Microsoft.
Dus het is je eigen schuld, welke mongool gebruikt er nou zo'n kankerprogramma als McAfee?
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-virusupdate.html
Het komt dus niet door McAfee, het komt door een Update die niet goed is gegaan. Computer start niet steeds opnieuw op zoals dat bij die fout van McAfee is.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef RacerDKB het volgende:
Dat komt door McAfee, niet door Microsoft.
Dus het is je eigen schuld, welke mongool gebruikt er nou zo'n kankerprogramma als McAfee?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |