Hoi.
Nadat ik vanmorgen op mn laptop (windows vista) systeemherstel had uitgevoerd, kreeg ik bij het opstarten een hele hoop foutmeldingen. Allemaal hadden ze het volgende te melden: Kan toegangspunt van procedure PathIsPrMZ niet vinden in DLL-bestand SHLWAPI.dll.
Nu heb ik gegoogled op shlwapi.dll en daar kwam dan ook een download link uit, maar toch zou ik even willen weten wat precies de fout is. En ik kon verder ook niks vinden op het PathIsPrMZ gedeelte, dus ik weet niet of het wel helpt. Ik kan helemaal niks openen (behalve uTorrent

). Wanneer ik Computer of Mijn Documenten open komt er een fout melding met iets als: Klasse niet opgegeven. Datum van systeemherstel was de datum waarom een Windows Update is geinstalleerd, 20 april.
Dus ehm, heeft het zin om dat dll bestand te downloaden en op een usbstick te zetten, om hem dan op een of andere manier te installeren op die laptop? Als dat uberhaupt kan, aangezien ik helemaal niks kan, dan lijkt het me niet dat ik iets kan installeren of zelfs al de usbstick kan openen.
Alvast bedankt.