quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef MB23 het volgende:
Autistenschool is ook weer vrij zo te zien
Leer omgaan met een pcquote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef Trollface. het volgende:
Installeer Linux.
Linux.quote:
Die moeten toch wel een flinke bak geld neerleggen denk ik zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef ukga het volgende:
Mensen die microsoft kopen![]()
mensen die![]()
mensen
Je hebt zelf een herstelpunt gebruikt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef MB23 het volgende:
Met hun verkankerde updates die niet goed installeren waardoor mn ouders lopen te ouwehoeren op me dat ik het kapot heb gemaaktShlwapi.dll
Klacht: Windows-updates
Antiklacht: Heb een doel voor m'n geld, ik ga een Mac kopen
opleiding: Geneeskundequote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef switchboy het volgende:
Je moet even kijken of je toevallig de map system32 op je systeem hebt staan, als dat zo is moet je die weggooien. Daarna is je computer een stuk sneller!
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
opleiding: Geneeskunde
Ik ga verkassen naar het buitenland zodat ik nooit door jou behandeld kan worden.
In de oudste grap op het internet trappen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
opleiding: Geneeskunde
Ik ga verkassen naar het buitenland zodat ik nooit door jou behandeld kan worden.
Wat zit jij nou weer te zwammen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de oudste grap op het internet trappen.
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef switchboy het volgende:
[..]
In de oudste grap op het internet trappen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.
En dan denk jij mij met zo'n verschrikkeljke "grap" te pakken?
Nu doet me laptop het helemaal niet meerquote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef switchboy het volgende:
Je moet even kijken of je toevallig de map system32 op je systeem hebt staan, als dat zo is moet je die weggooien. Daarna is je computer een stuk sneller!
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Newsflash: ben al 11 jaar sysadmin.
En dan denk jij mij met zo'n verschrikkeljke "grap" te pakken?
| 1 |
| 1 |
Nee, doe ik normaal gesproken ook niet, maar toen ik hem opnieuw opstartte ging het vanzelfquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef gitler het volgende:
Die updates moet je ook niet uitvoeren, tenminste ik zou het niet doen.
Bij mijn neef is zijn hele PC leeg gewist[ afbeelding ]
Dat kun je uitzetten hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef MB23 het volgende:
[..]
Nee, doe ik normaal gesproken ook niet, maar toen ik hem opnieuw opstartte ging het vanzelf
Sure.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef gitler het volgende:
Die updates moet je ook niet uitvoeren, tenminste ik zou het niet doen.
Bij mijn neef is zijn hele PC leeg gewist[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |