quote:Op donderdag 22 april 2010 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net een aangereden eend van de weg afgehaald, gaat ie dood.
Naja mijn neef zat gewoon in dat resort en had aangeboden om ons wel op te willen komen halen maar mijn vrienden vonden dat zo lullig en wilden hem gewoon door laten slapen. En ze vonden een taxi te duurquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Nou dahaaag, ik ga m'n Pascallie ophalen en dan gaan we tot 3 uur vannacht films kijken en dan naar Disney. DOEI.
Jaquote:
Whehequote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik vond het idee van een tamme eend in de kelder wel zo leuk.
Ik ben echt duzend keer gespawnkilled, ja.quote:
quote:Muntari heeft hoge verwachtingen van Afrikaanse landen op WK
Het Afrikaanse voetbal komt met het jaar meer in opkomst. Veel Afrikanen zoeken hun heil in Europa en het aantal spelers vanuit het continent bij grote clubs wordt alsmaar groter. Sulley Muntari is er dan ook van overtuigd dat de Afrikaanse landen hoge ogen gaan gooien op het aankomende WK in Zuid-Afrika.
De middenvelder denkt dat Afrika zich aankomende zomer gaat laten zien. “Het Afrikaanse voetbal groeit steeds sneller”, merkt de Ghanees op tegenover persbureau Reuters. “We hebben veel goede spelers bij grote clubs in Europa zitten, waardoor wij steeds beter worden. We hebben steeds meer vertrouwen in onszelf en in de toekomst van Afrika.”
De speler van Internazionale kan niet precies zeggen welke Afrikaanse formatie dan gaat verrassen in Zuid-Afrika. “Alles is mogelijk. Als wij (Ghana, red.) het niet zijn, dan zou het zomaarIVOORKUST
of Nigeria kunnen worden. En dan heb ik het nog niet eens over Kameroen gehad. Maar als ik voor Ghana spreek: vier jaar geleden waren we er ook bij. Daar hebben we van geleerd. Dat gaan we laten zien.”
Das wel zwak, Spawnkillenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben echt duzend keer gespawnkilled, ja.
Bij de Chinees kun je die soms voor 15 euro verkopen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik vond het idee van een tamme eend in de kelder wel zo leuk.
Waren dat eigenlijk parkietenfokkers?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehedie mensen bij wie ik m'n parkiet kocht hadden ook hun eigen eenden in de tuin
..
Met saus eroverheen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Bij de Chinees kun je die soms voor 15 euro verkopen.
Fantastische handel.
Veel plezier nogquote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jong, zo ongezellig ben ik ook weer niet voor Pascalle. We doen ganzenbord met Hank Moody (mijn papa).
ganzebordenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jong, zo ongezellig ben ik ook weer niet voor Pascalle. We doen ganzenbord met Hank Moody (mijn papa).
Ja ze fokten echt elke vogel op aardequote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren dat eigenlijk parkietenfokkers?
Of gewoon een nestje voor de lol?
Of hoe werkt zoiets bij een parkiet.![]()
Eenden zijn wel leuk, maar niet als ze doodgaan.
Gast ik zou vannacht met één oog open slapen. Ik kom je nog steeds op onwettige wijze opzettelijk en met voorbedachten rade van het leven beroven.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
ganzeborden. Ge mot bier drinken zodat je al lam aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |