Haha. Vanaf je hoeveelste mag je daar werken?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Deze zomer werk ik hier al vijf jaar. Het is echt makkelijk werk, maar het betaalt prima. Tevens ben ik allround inzetbaar. Heb afgelopen zomer alle huisartsen in Twente op de foto moeten zetten voor een smoelenboek.
16e. Begonnen als vakantiewerker en nu een contract.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha. Vanaf je hoeveelste mag je daar werken?
In Parijs 18.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Japsnars het volgende:
Godver, morgen maar 15 graden. Vanaf het weekeind wordt het pas 19 graden.
Beter. Slaap je ook in een van de Disney hotels of ergens in de omgeving?quote:
Ik slaap niet mattie.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter. Slaap je ook in een van de Disney hotels of ergens in de omgeving?
Je gaat 48 uur buiten doorhalen?quote:
Gast beter zet je volgende keer als je die post mijn credits erbij.quote:
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast beter zet je volgende keer als je die post mijn credits erbij.
Niet zomaar een Afrikaan. Een Ivoriaan. En ja, het was Salomon Kalou.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Me pik. Hebben we al een Afrikaan van de dag gehad?
Dan voel ik me genoodzaakt je op onwettige wijze opzettelijk met voorbedachte rade van het leven te beroven.quote:
opzettelijk met voorbedachte radequote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan voel ik me genoodzaakt je op onwettige wijze opzettelijk met voorbedachte rade van het leven te beroven.
Wat zeg jij, ik kan zuipen hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je kan daar niet eens zuipen, hoe wil je dat doen.
Kon je z'n username checken? Het was vast Lamon.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Allure_ het volgende:
Holy fuck. Ga ik net iets aan een collega vragen, zie ik gewoon dat de manager tegenover me aan het FOK!ken is. Ik moet echt anoniemer worden.
Ja. Vind je dat om te lachen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
opzettelijk met voorbedachte rade?
Psst.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kon je z'n username checken? Het was vast Lamon.
Wat is kenser?!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Kenser met een rietje, eenooglover.
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hihi ik was net in dat hoge kenkerding op de dam.
Ja wel leuk opzich hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.
Ga je dan ook zo breed mogelijk bij de botsauto's staan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.
Nee, want hij is heel aardig. Lamon niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kon je z'n username checken? Het was vast Lamon.
Je moet ook naar die Saloon gaan, best chille tent met goedkoop bier.quote:
Ben jij een kloon van iemand die ik mag of niet? Reageer snel voor ik een TR doe.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo breed mogelijk bij de botsauto's staan?
Waarom geen taxi dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet ook naar die Saloon gaan, best chille tent met goedkoop bier.
Vorige keer dat ik in disney village was, heb ik 5 km met vrienden teruggelopen naar ons resortAangeschoten, midden in de nacht, langs de snelweg
![]()
Je komt toch nog wel weer hier postenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Nou dahaaag, ik ga m'n Pascallie ophalen en dan gaan we tot 3 uur vannacht films kijken en dan naar Disney. DOEI.
Veel plezier!quote:
Jong, zo ongezellig ben ik ook weer niet voor Pascalle. We doen ganzenbord met Hank Moody (mijn papa).quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt toch nog wel weer hier posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |