Ja. Vind je dat om te lachen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
opzettelijk met voorbedachte rade?
Psst.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kon je z'n username checken? Het was vast Lamon.
Wat is kenser?!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Kenser met een rietje, eenooglover.
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hihi ik was net in dat hoge kenkerding op de dam.
Ja wel leuk opzich hoor.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.
Ga je dan ook zo breed mogelijk bij de botsauto's staan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja was dat wat? Ik ga in het weekend wel die kermis checken.
Nee, want hij is heel aardig. Lamon niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kon je z'n username checken? Het was vast Lamon.
Je moet ook naar die Saloon gaan, best chille tent met goedkoop bier.quote:
Ben jij een kloon van iemand die ik mag of niet? Reageer snel voor ik een TR doe.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Rechterteen het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo breed mogelijk bij de botsauto's staan?
Waarom geen taxi dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet ook naar die Saloon gaan, best chille tent met goedkoop bier.
Vorige keer dat ik in disney village was, heb ik 5 km met vrienden teruggelopen naar ons resortAangeschoten, midden in de nacht, langs de snelweg
![]()
Je komt toch nog wel weer hier postenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
Nou dahaaag, ik ga m'n Pascallie ophalen en dan gaan we tot 3 uur vannacht films kijken en dan naar Disney. DOEI.
Veel plezier!quote:
Jong, zo ongezellig ben ik ook weer niet voor Pascalle. We doen ganzenbord met Hank Moody (mijn papa).quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je komt toch nog wel weer hier posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |