abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80689264
Wij hebben hier zo'n Run2Day winkel. Doen ze dat daar ook?

Ik moet misschien ook eens kijken naar schoenen.
  zondag 25 april 2010 @ 11:29:34 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80689396
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben hier zo'n Run2Day winkel. Doen ze dat daar ook?

Ik moet misschien ook eens kijken naar schoenen.
Maken ze een filmpje van hoe je loopt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80689600

Hardloopkleren al aan, beetje gestrekt, heb ik m'n schoenen bij m'n ouders laten staan!

Maar ze komen ze even brengen
pi_80691299
Zo! Warm! Mijn lange broek is nu toch echt wel te lang! Maar ik heb niks anders eigenlijk
Misschien vanmiddag even kijken.

Maar goed: ik ben terug bij het schema, week 3 eerste dag. 4 x 3 minuten lopen, met 2 ertussen.
Ging prima! Alleen wel warm dus
pi_80691925
Bij kruidvat vanaf deze week ook aanbieding voor 3/4tight en shirt. Ook nog andere hardloopdingetjes te koop.
pi_80692052
Poe...de warmte....maar ben toch gaan lopen Ben wel langs de Maas gaan lopen, daar staat een heerlijk windje en dat maakte het een stuk aangenamer. Dit was mijn w3d3.

Volgende les is 2x3 en 2x5....maar 3 minuten is nu nog echt wel bikkelen voor mij, wat is verstandig? Toch nog een x deze week herhalen om de 3 minuten wat soepeler te halen of doorgaan en kijken hoever ik kom?
pi_80692432
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
Poe...de warmte....maar ben toch gaan lopen Ben wel langs de Maas gaan lopen, daar staat een heerlijk windje en dat maakte het een stuk aangenamer. Dit was mijn w3d3.

Volgende les is 2x3 en 2x5....maar 3 minuten is nu nog echt wel bikkelen voor mij, wat is verstandig? Toch nog een x deze week herhalen om de 3 minuten wat soepeler te halen of doorgaan en kijken hoever ik kom?
gewoon kijken hoe ver je komt denk ik
pi_80692550
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef Danseresje84 het volgende:
Bij kruidvat vanaf deze week ook aanbieding voor 3/4tight en shirt. Ook nog andere hardloopdingetjes te koop.
Oh, goeie!

Straks even kijken of ze dat toevallig op koopzondag ook al hebben liggen
pi_80692946
En dat was Evy les 12! Goed te doen, heerlijk weer vanochtend vroeg! Zie ook http://rnkpr.com/a5693e . Ben best tevreden. Volgende les 3 x 5 minuten! Huuu!
pi_80693051
netjes hoor J ! echt !

Ik ga eindelijk dinsdag ook weer lopen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80693169
Jeu! Weer hersteld?
pi_80693224
Ik voel helemaal niks meer ,heb ff een klein stukje geprobeerd (500m op mn normale wandelschoenen)

en dat ging goed / voelde goed
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80693276
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, goeie!

Straks even kijken of ze dat toevallig op koopzondag ook al hebben liggen
voor zover ik me kan herinneren stond er op het boekje de datum van de 27ste. Maar kan het ook mis hebben hoor (heb het boekje ff niet bij de hand).
pi_80693323
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:47 schreef Danseresje84 het volgende:

[..]

voor zover ik me kan herinneren stond er op het boekje de datum van de 27ste. Maar kan het ook mis hebben hoor (heb het boekje ff niet bij de hand).
www.kruidvat.nl en dan de online folder misschien ?
pi_80693805
Ik ben er ook nog! Vanmorgen les 6 Evy gelopen. Ik kan maar 2 lessen per week doen, omdat ik ook nog een wekelijkse baantraining heb bij de plaatselijke atletiekvereniging.
Ik merk nu dat beiden steeds meer uit elkaar gaan lopen: de opbouw van Evy gaat stukken langzamer dan bij de baantraining! Lastig, maar ik wil geen Evy-trainingen overslaan. Misschien moet ik dan maar 4 keer per week gaan lopen.
pi_80693984
Ik heb een dusdanige hekel aan Evy's muziekkeuze, dat ik de schema's in Runkeeper heb gezet en er mijn eigen muziek onder draai. Dat gaat perfect.

Ik heb een lijst gemaakt met nummers die allen mijn looptempo hebben, hier een greep daaruit:

Katy Perry - Hot and Cold
Danko Jones - Forget my Name
Madonna - Hung Up
Stevie Nicks - Rooms on fire
Roisin Murphy - You Know Me Better
Deep Dish - Flashdance
Bat for lashes - Daniel
Deep Dish - Dreams
Anouk - So Hard
Lady GaGa - Poker Face
Mr. Scruff - Sweet Smoke
Danko Jones - Lovercall
Anouk - Jerusalem
pi_80694001
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:49 schreef Joene het volgende:

[..]

www.kruidvat.nl en dan de online folder misschien ?
had geen zin om het op i-net op te gaan zoeken. boekje met aanbieding ligt nog bij mijn bed, maar ben ondertussen ook aan het studeren.
pi_80695666
Wauw, jullie hebben niets teveel gezegd over de service in hardloopwinkels!

Ik liep daar naar binnen met mijn hardloopschoenen, die man zag mij staan en zag direct dat mijn voeten naar binnen staan en dat ik waarschijnlijk last van mijn enkels heb. Ik was helemaal verbaast.
Ik werd inderdaad gefilmd en hij liet mij op het filmpje zien dat mijn benen inderdaad helemaal naar binnen vallen tijdens het lopen. Hij kon daarom ook vertellen waarom mijn hardloopschoenen niet goed zijn.

Met twee verschillende nieuwe schoenen aan moest ik buiten op straat heen en weer gaan rennen (in de drukke winkelstraat, met mijn korte rokje ) en kiezen welke het beste zat.

Het zijn Adidasjes geworden en ik ben er blij mee.
Ik heb besloten om vandaag niet te gaan lopen omdat ik echt nog teveel pijn aan mijn enkels heb, maar ik ga wel een rustige wandeling maken op mijn nieuwe schoenen. Morgen voorzichtig aan weer proberen te rennen.
pi_80695901
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:24 schreef Vuurvliegje88 het volgende:

Ik liep daar naar binnen met mijn hardloopschoenen, die man zag mij staan en zag direct dat mijn voeten naar binnen staan en dat ik waarschijnlijk last van mijn enkels heb. Ik was helemaal verbaast.
Ik werd inderdaad gefilmd en hij liet mij op het filmpje zien dat mijn benen inderdaad helemaal naar binnen vallen tijdens het lopen. Hij kon daarom ook vertellen waarom mijn hardloopschoenen niet goed zijn.

Met twee verschillende nieuwe schoenen aan moest ik buiten op straat heen en weer gaan rennen (in de drukke winkelstraat, met mijn korte rokje ) en kiezen welke het beste zat.

Ik heb besloten om vandaag niet te gaan lopen omdat ik echt nog teveel pijn aan mijn enkels heb, maar ik ga wel een rustige wandeling maken op mijn nieuwe schoenen. Morgen voorzichtig aan weer proberen te rennen.
Veel pijnloze hardloopkm's gewenst met je nieuwe schoenen
Ik moet toch ook maar eens een keer naar Runners world gaan, ben nu al maand aan het lopen en het bevalt me nog steeds, dus is het de investering wel waard denk ik
  zondag 25 april 2010 @ 17:29:27 #140
140869 lemonlime
Fruitig!!!
pi_80699025
Ik heb eindelijk les 7 gelopen, wilde dat al eerder doen maar kwam er niet aan toe afgelopen week. Het ging best goed. Wel even wennen dat je tussendoor maar steeds 1 minuut mag lopen, en dan 9 keer 2 minuten rennen, veel hoor! Morgenavond door met les 8.
Ik wist trouwens niet dat je door je neus moest ademen, moet ik ook maar eens proberen.
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_80699682
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:29 schreef lemonlime het volgende:

Ik wist trouwens niet dat je door je neus moest ademen, moet ik ook maar eens proberen.
Niks moet Maar het helpt bij mij wel enorm!
  zondag 25 april 2010 @ 18:01:00 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80700008
Ik hoorde dat je als beginner gewoon moet ademen zoals je wil Plus, ik adem uberhaupt voornamelijk door m'n mond. Lucht=lucht tijdens t rennen
pi_80700296
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:01 schreef GotC het volgende:
Ik hoorde dat je als beginner gewoon moet ademen zoals je wil Plus, ik adem uberhaupt voornamelijk door m'n mond. Lucht=lucht tijdens t rennen
Nou, dat las ik ook, maar dat werkte niet voor mij.
Ik moet wel die controle over mijn ademhaling houden, omdat ik anders te onregelmatig ga ademen en dan is het einde zoek. Ik loop echt beter als ik daar bewust mee bezig ben.
  Redactie Sport zondag 25 april 2010 @ 18:11:58 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_80700423
Door mijn neus ademen lukt nu toch niet, die zit dicht. Ik ben verkouden
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 25 april 2010 @ 18:13:36 #145
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80700468
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dat las ik ook, maar dat werkte niet voor mij.
Ik moet wel die controle over mijn ademhaling houden, omdat ik anders te onregelmatig ga ademen en dan is het einde zoek. Ik loop echt beter als ik daar bewust mee bezig ben.
Dan moet je voor jezelf een manier vinden waarop ademen voor jou werkt. Ik heb ook m'n eigen ademhaling, en dat past volgens mij verder bij niemand.
pi_80700915
quote:

Klinkt heel bekend. Ik ben een paar weken geleden naar Run2Day gegaan, waar ze een analyse gemaakt hebben: Naturel stand van de voeten/benen. Vervolgens naar Runnersworld gegaan, waar uitkwam dat mijn benen ook wat naar binnen vallen. Ik heb daar 3-4 verschillende paren gehad, moest ook buiten op en neer rennen en ook ik kwam met Adidasjes (Supernova Sequence 2) thuis. Ze lopen heerlijk!
pi_80701015
Vandeweek al een hardloopbroek gekocht bij de Aldi. Koste slechts 8 euro, maar zit best prima. Nu eens op de site van Kruidvat kijken wat zij volgende week in de aanbieding hebben. Moet nog een jackje/shirtje, een bandje met reflectie/licht, zonnebril die goed op mijn neus blijft zitten, en eigenlijk ook nog een manier om m`n iPhone mee te nemen..

Leuk programmatje trouwens, dat Runkeeper. Route van vandaag: http://rnkpr.com/a56vh0

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitas op 25-04-2010 18:44:52 ]
pi_80701360
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:30 schreef Levitas het volgende:
Vandeweek al een hardloopbroek gekocht bij de Aldi. Koste slechts 8 euro, maar zit best prima. Nu eens op de site van Kruidvat kijken wat zij volgende week in de aanbieding hebben. Moet nog een jackje/shirtje, een bandje met reflectie/licht, zonnebril die goed op mijn neus blijft zitten, en eigenlijk ook nog een manier om m`n iPhone mee te nemen..
Bij de hardloopwinkel heb ik vandaag ook zo'n klein tasje weten te kopen voor je telefoon.
Die van mij is van Puma en die kan je met een bandje aan je bovenarm vastbinden. Merk je niets van tijdens het lopen!
Sleutel kan er ook bij, MP3-speler in mijn achter-kontzakje in mijn broek, en rennen maar.
  zondag 25 april 2010 @ 18:50:10 #149
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80701727
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:01 schreef GotC het volgende:
Nou.. Als je steeds door je mond adem haalt dan ga je sneller hijgen en gooi je je hartslag sneller omhoog. Zo lang mogelijk door je neus ademhalen en als dat moeilijker wordt door je neus in en door je mond uit. Dat is mij al enige jaren geleden verteld.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_80701884
Oh, vergeten te vertellen; ik zou daarnet alleen een wandeling maken, maar ik kon het niet laten en ben toch door gegaan met mijn schema.
Het was echt zwaar, zo tegen de wind in en ook in de warmte, maar ik merkte al zoveel verschil met mijn oude schoenen! Het is precies zoals jullie zeggen; alsof je op kussentjes loopt.
Ik heb nu wel weer een beetje last van mijn enkel, maar zolang ik rustig aan door blijf lopen zou dat dus in de loop van de tijd minder moeten worden. Ik hoop dat dat probleem over is voor 16 Mei..
  zondag 25 april 2010 @ 18:57:33 #151
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80701977
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Nou.. Als je steeds door je mond adem haalt dan ga je sneller hijgen en gooi je je hartslag sneller omhoog. Zo lang mogelijk door je neus ademhalen en als dat moeilijker wordt door je neus in en door je mond uit. Dat is mij al enige jaren geleden verteld.
Ik kan uberhaupt niet door m'n neus ademen, ook niet als ik hier op de bank zit Dus voor mij is het natuurlijker om door m'n mond te ademen, ben niet anders gewend.
  zondag 25 april 2010 @ 18:59:07 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80702033
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:30 schreef Levitas het volgende:

Leuk programmatje trouwens, dat Runkeeper. Route van vandaag: http://rnkpr.com/a56vh0
Ik heb bij de Hardloopwinkel ook zo'n tasje gekocht voor om m'n bovenarm. Past m'n telefoon in (even groot als een iPhone), sleutels en eventueel geld in . Ideaal.
pi_80702411
quote:

fijn! mag ik vragen wat je ongeveer kwijt was? x
  zondag 25 april 2010 @ 19:16:03 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80702706
Prijzen verschillen he, per persoon . Ik heb ze op dezelfde manier laten opmeten, mijn schoenen waren 110 euro.
pi_80707756
Vanmiddag was het hier 23 graden. Gelukkig wel redelijk bewolkt dus kon ik het redelijk koel houden. Ik was van plan 7 km te hardlopen, maar op de kruising toch maar verstandig gekozen voor de 5km. Qua uithoudingsvermogen kan ik het nu redelijk aan en ik heb het idee dat ik minder energie verbruik.

Verder heb ik deze week alleen maandag even kort intervaltraining gedaan op de loopband, maar had nog meer tijd nodig om aan mijn nieuwe inlegzolen te wennen.

Maar nu eerst herstellen...

Misschien leuk om ook in de startpost te vermelden, de officiële Fok! loopgroep http://www.looptijden.nl/loopgroepen/53/fok!-running-. Je kan behalve je wedstrijdtijden delen, bijvoorbeeld ook samen naar een wedstrijd toewerken.

[ Bericht 0% gewijzigd door hp38guser op 25-04-2010 23:29:02 ]
  zondag 25 april 2010 @ 21:33:06 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80708541
Heb m erin gezet hp38guser Handige+leuke website!
pi_80717880
volgens mij heb ik vannacht voor het eerst gedroomd over hardlopen
ik kon eigenlijk niet maar probeerde op alle mogelijke manieren toch te gaan lopen
pi_80717926
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef LieLie het volgende:

[..]

fijn! mag ik vragen wat je ongeveer kwijt was? x
Mijn schoenen waren 120 euro.
Het verschilt inderdaad per persoon, en een dure schoen wilt niet zeggen dat het een betere is.
Ik geloof dat de schoenen die op de plankjes stonden, allemaal tussen de 100 en 200 euro waren.

Grappig trouwens; ik heb ook al een paar keer gedroomd over hardlopen. Ook steeds dat het niet kon maar ik het op alle manieren toch wilde proberen.
  maandag 26 april 2010 @ 10:20:35 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_80720107
Les 19 van Evy vanmorgen voltooid. Omdat ze nu al begint met stukjes van 5 minuten, doe ik vanaf nu toch maar iets van een korte warming-up voor de les

Op naar de 4 x 8 minuten komende woensdag!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80720272
Vanavond 4e week baantraining. Op de planning staat nu al 3 keer 10 mins lopen aan een stuk. Ik vind dat eigenlijk te snel gaan. Mijn vriend, die ook meedoet, is nu al een week geblesseerd van de vorige training. Ik ga dan ook goed luisteren naar mijn lichaam en ga gewoon wandelen als het teveel wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')