Hoewel 't psychologisch gezien inderdaad toch wel een grote stap lijkt, van 20 minuten naar 30, miste ik dat minuutje dus heel niet. Blijkbaar zijn die laatste twee weken met maar 1 of 2 minuutjes wandelen er tussen ruim voldoende om 't ook aan een stuk te kunnen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik mag morgen weer. Ben heel benieuwd of ik al bijna de 30 min kan lopen. Morgen les 27 van evy, maar dat ik volgens mij nog geen 30 min, 10 1' 20 volgens mij
Dat denk ik ook. Maar ik ga daarna gewoon door met Evy 5-10, want ik wil meedoen aan de 4 Engelse Mijl tijdens de van Dam tot damloop.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:40 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Misschien bouwt Evy ook op naar een uiteindelijke wedstrijd.
Mijn schema is ook voor de uiteindelijke 30 minuten (of 5 km.) maar is echt bedoeld om op de laatste dag een prestatieloop of wedstrijd te gaan lopen en bouwt daar dus naar op. Er is bij mij ook geen enkele les waarin al een half uur gelopen wordt, het is juist de bedoeling om dit op de wedstrijd te doen.
Geen shirt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:20 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Zo, ik ben gewapend met een nieuwe sportbeha en een korte broek! Ik kan er morgen tegenaan.![]()
Ook heb ik bijna geen spierpijn meer, dus ik denk dat ik het wel weer ga redden.
Daar had ik er (gelukkig) al twee van liggen.quote:
Pfoe ok nou wel uitgelopen maar HOE. Wat een kutdag was dit om te lopen. Het was warm, ik had besloten om na het hardlopen maar te gaan lunchen (en ja ik ging om half 5 hardlopen dus ik was dom bezig). Tip: eet altijd VOOR het lopen. Damn wat had ik een honger en was licht en merkte gewoon dat ik geen kracht had in mijn benen. Voel nog steeds dat me benen het zwaar hebben. Heb een stuk langzamer gelopen dan normaal, maar wel uitgelopen. Ben wel een beetje bruin geworden! Maar of dat van het hardlopen was of van het in de zon zitten ervoor...quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef SolnaStockholm het volgende:
Nog eventjes en ik ga voor de laatste evy les. Al is het wel warm. Korte broek, voor het eerst lopen met een korte broek. Misschien wordt ik zelfs nog beetje bruin
Maken ze een filmpje van hoe je loopt.quote:Op zondag 25 april 2010 11:24 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben hier zo'n Run2Day winkel. Doen ze dat daar ook?
Ik moet misschien ook eens kijken naar schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |